Randers Studiekreds besøger katte-massør d. 7.11

D. 7. november kl. 19.00 er der mulighed for at komme med på besøg hos hunde- og katte Massør Christian Skaarup Hembo på klinik Moonsisters Hundemassage.

Adressen er Solkærvej 21, 8382 Hinnerup.
Man skal selv sørge for transport til klinikken. (Vi er flere der kører fra hhv Randers og Århus, så lift kan måske arrangeres hvis det er)

Christian vil vise os rundt på klinikken, og fortælle om bl.a. massage, kiropraktik, fysioterapi og akupunktur til katte. Han vil også komme ind på hvad de forskellige behandlinger kan hjælpe på, og hvordan en behandling foregår.

Pris for aftenens arrangement inkl. kaffe / te og kage: 40,- kr.
Betales ved ankomst til Pernille.

Tilmelding senest 01-11-12 til Eva på [email protected] eller telefon: 2870 8498

Det lyder godt nok spændende! Især at få en forklaring på, hvad de forskellige behandlinger kan bruges til:) Vores katte kommer jævnligt til kiropraktor for at blive rettet - det gør underværker for dem, kan man se:ok: Desværre er jeg optaget andetsteds den dag:(

Øv… arbejde (håber jeg da…) :frowning: Det lyder ellers vældig spændende…

Åh, den skal jeg vist lige arbejde lidt på - det er en sove-dag, men måske jeg kan slæbe mig afsted alligevel…
VH
Susanne

Af gode grunde kender jeg Christian og Annette og kender deres indfaldsvinkel til hunde OG katte.
Så jeg vil på det varmeste anbefale man bruger den aften på Solkærvej.
Mange arrangementer omhandler ofte vore dyrs organer og adfærd og nu er der endelig et der omhandler vore dyrs bevægeapparat, så det er om at komme ud af starthullerne.
Jeg glæder mig i hvert tilfælde…meget

Vi tager stadig mod tilmeldinger, hvis der er nogen der vil med? Og kan nok også finde ud af noget med lift, hvis det er :slight_smile:

Eva, jeg vil gerne med - men kan du huske at sende mig en mail, dagen før det er og rykke mig? Sidder lige på arbejde og kan ikke få det vredet i kalenderen, men vil faktisk gerne med - og er såååå ræd for at jeg glemmer det igen!
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;969334]Eva, jeg vil gerne med - men kan du huske at sende mig en mail, dagen før det er og rykke mig? Sidder lige på arbejde og kan ikke få det vredet i kalenderen, men vil faktisk gerne med - og er såååå ræd for at jeg glemmer det igen!
VH
Susanne[/QUOTE]

Nu har jeg sat en påmindelse om at minde dig om det i min mobils kalender, så nu skulle jeg kunne huske at minde dig om det :tihi:
Så skal du til gengæld lige sende mig en mail om at du vil tilmeldes, så jeg kan få dig skrevet på listen i morgen :slight_smile: (ligger i sengen med ipad’en nu nemlig :slight_smile:

[QUOTE=Eife;969337]Nu har jeg sat en påmindelse om at minde dig om det i min mobils kalender, så nu skulle jeg kunne huske at minde dig om det :tihi:
Så skal du til gengæld lige sende mig en mail om at du vil tilmeldes, så jeg kan få dig skrevet på listen i morgen :slight_smile: (ligger i sengen med ipad’en nu nemlig :)[/QUOTE]
Check - mail på vej :slight_smile:
VH
Susanne

jeg sidder nu også og overvejer turen derop

Gitte - Jeg synes da bestemt du skal tage turen herop :slight_smile:

Det er virkelig ærgerligt at Randers ligger så forbasket langt væk fra København - det var et foredrag jeg meget gerne ville have deltaget i :slight_smile:

:lys-ide:Måske kan der arrangeres noget lignende på Sjælland:?

Christian holder af og til foredrag på sjælland, så det tror jeg helt sikkert I sagtens kan overtale ham til.
Jeg har allerede booked ham til et arrangement på Galten Bibliotek engang til feb-marts næste år om samme emne…dog bliver det nok mest hunde og en smule kat. Det er jo i biblioteksregi …men derfor kan alle jo godt købe billet. Prisen har jeg allerede styr på…40 kr og så får man god kaffe og god the og noget sødt i pausen.

ALTSÅ… der kører da et tog fra København til Randers… meeeeen nu er det her så i Hinnerup… DOG…Der kører osse en slags tog… hvis man kan li Arrivas små grimme kålorme :wink:

Jeg skal ikke med noget tog gennem nogen tunnel!
Sidst jeg forsøgte mig med det stunt blev jeg køresyg… meget køresyg… rigtig meget køresyg!!!
Ikke spor sjovt at lande i Esbjerg med kvalme og hvad der ellers følger af den slags - og så blive modtaget af en glad familie, som har arrangeret noget lækkert thebord :S

[QUOTE=Ann K;974284]Jeg skal ikke med noget tog gennem nogen tunnel!
Sidst jeg forsøgte mig med det stunt blev jeg køresyg… meget køresyg… rigtig meget køresyg!!!
Ikke spor sjovt at lande i Esbjerg med kvalme og hvad der ellers følger af den slags - og så blive modtaget af en glad familie, som har arrangeret noget lækkert thebord :S[/QUOTE]

Øv da :frowning:

Og jeg skal ikke med nogen bil over nogen Storebæltsbro… Been there, done that… jeg var sikker på vi skulle dø allesammen lige om lidt når bilen HELT sikkert kørte ud over kanten og faldt hele vejen ned i Storebælt L

Ingefær virker forresten fint mod køresyge. Er det kun tunnellen du bli’r køresyg af? Eller er det tog generelt? Jeg tror faktisk aldrig jeg har haft en passager med køresyge :gruble: Men jeg har én gang haft en klaustrofobisk passager med ude hos lokoføreren så han ku’ se ud mens vi kørte gennem tunnellen. Det hjalp i det tilfælde :slight_smile: (og nej det må man egentlig ikke, altså være ude ved lokomotivføreren under kørslen, men somme tider må man jo tænke lidt utraditionelt, og DE FLESTE lokoførere er også forstående i sådan en situation :))

jeg synes så faktisk at de er både pænere og langt mere behagelige end nogle af de tog DSB har i deres kørende togpark :S

jeg var altid SÅ glad DSB ic (eller endnu værre deres 1000 år gamle regionaltog) blev “aflyst” fra Holstebro op mod struer og man så kom med et arriva til struer og så igen videre med arrivas op af Thy banen.
Det er SÅ rarere at sidde i deres tog - jeg synes det er langt mere “åbent” og behageligt rum at være i, end de lukkede trange ic tog :S
og man slipper for at skulle op af 3-4 trappetrin for at komme ind i toget - ja undskyld men hvad fanden tænkte man lige da man lavede IC togene?
det er ikke pokkers nemt at komme hurtigt ind og ud af det tog - slet ikke med oppakning og/eller cykel/barnevogn :S

Ja jeg ville stadig ønske der var en direkte arriva forbindelse mellem Aalborg og Thisted, hvor det kunne fortsætte af Thybanen - jeg er faktisk helt “ok” med at køre i Arrivas grønne toge :slight_smile:

Hvis nogen vil spare porto, så skal I vide jeg tager lidt godt med aften OG har nogen specifikke ønsker så send en PB inden kl. 18.00

Nå ja, så har vi været til massør:), det var da en øjenåbner for mig, vi havde selv prøvet kiropraktik på en kat med godt resultat.
Det var da bestemt turen værd.
Kan klart anbefales til andre Kattekredse.