Randers Studiekreds besøger katte-massør d. 7.11

Det var både et godt informativt Og underholdende (trods emnet) arrangement.
Christian er både en god formidler men også faglig kompetent.
HVIS nogen ærger sig over de ikke fik den oplevelse med, vi andre gjorde, så kan i sætte et bette kryds i Kalenderen d. 28. feb. 2013 (med blyant, for det er ikke endelig bestemt). Arrangementet vil afholdes på Galten Bibliotek kl. 19.15 (vi lukker kl. 19 og skal lige have et karter til at stuille stole op etc.
Billetprisen bliver som igår 40 kr.

Brita det er helt klart noteret bag øret, for jeg er SÅ ærgerlig over at jeg ikke var rask til at deltage.
jeg har prøvet kiropraktik før på kattene men ikke sådan “fast”…

SÅ er Christian booked til Torsdag d. 28. 2. 2013 kl. 19.15 på Galten Bibliotek
I pausen serveres god kaffe og god the og noget sødt
Arrangementet forventes afsluttet kl. 22.00

[QUOTE=kamikaze;979640]SÅ er Christian booked til Torsdag d. 28. 2. 2013 kl. 19.15 på Galten Bibliotek
I pausen serveres god kaffe og god the og noget sødt
Arrangementet forventes afsluttet kl. 22.00[/QUOTE]

Brita, var det et arrangement, man kunne skrive ind i vores lille kalender her på KG? Jeg skal nok gøre det, men vil bare høre, om det er okay med dig?

Det ved jeg faktisk ikke, for det er jo ikke som sådan katterelateret og har noget med den registrerede katteverden at gøre. Det er via mit arbejde, hvor jeg laver arrangementer til primært kommunene indbyggere, men omvendt så er arrangementet åbent for alle.
Jeg tror kattegales “bestyrelse” skal bestemme hvad og hvordan.
Når vi kommer nærmere datoen vil det være at finde på Skanderborg kommunes bibliotekers hjemmeside…ca 1 måned før
Arrangementet vil primært omhandle hunde, men da der er mange lighedspunkter kan man sagtens som katteejer få en masse ud af det også.

Forøvrigt er der allerede på Galten Bibliptek et arrangement der er dyrerelateret eller måske rettere sagt dyrlæge-relateret, for en af mine dyrlæger kommer torsdag d. 22 nov og fortæller om hans spændende dyrlægeliv i Libyen, Saudi Arabien og USA.
Der er lavet 80 billetter og vi startede salget i onsdags…50 er allerede solgt, så det går hurtigt.
Det starter 19.15 (vi lukker biblioteket kl. 19, derfor) og slutter lige omkring 22.00
Det bliver en både sjov og informativ aften, for Jørgen Grymer er en rigtig god fortæller

[QUOTE=kamikaze;980036]Det ved jeg faktisk ikke, for det er jo ikke som sådan katterelateret og har noget med den registrerede katteverden at gøre. Det er via mit arbejde, hvor jeg laver arrangementer til primært kommunene indbyggere, men omvendt så er arrangementet åbent for alle.
Jeg tror kattegales “bestyrelse” skal bestemme hvad og hvordan.
Når vi kommer nærmere datoen vil det være at finde på Skanderborg kommunes bibliotekers hjemmeside…ca 1 måned før
Arrangementet vil primært omhandle hunde, men da der er mange lighedspunkter kan man sagtens som katteejer få en masse ud af det også.[/QUOTE]

Okay - jeg troede, det var et arrangement i forlængelse af jeres besøg med studiekredsen :slight_smile:

Nej, det er vist bare inspireret deraf :slight_smile: Det har ikke noget at gøre med studiekredsen