Randers - Vorbasse hjælp

Tina har været så dejlige at ville lave et fint maleri til best og best til vores special show i vorbasse, men Tina kommer ikke selv på udstillingen, og jeg vil høre om der er nogle som kan hjælpe os, med at få maleriet til Vorbasse :slight_smile:

Så kan jo lige komme med lidt ekstra oplysninger og sige at der er tale om et lille 20x20 maleri med svæveramme der kommer i en bærepose.

Hvis der findes en depeche mellem Randers og Vorbasse kunne det være lækkert hvis vedkommende kunne få plads til yderligere 5 malerier af samme slags, de skal ned til Brita i Hittekatstanden.

Malerierne befinder sig i Randers SV tæt på motorvejen, jeg giver gerne et glas sodavand og lidt kattenus ved afhentning eller står tidligt op hvis det “bare” skal være hurtigt forbi lørdag morgen på vej til Vorbasse :slight_smile:

Altså, jeg kan godt have det til Marianne (kan få det i Flensborg, og tage det med til Vorbasse), men jeg tror ikke lige der er plads i bilen til de 5 styk på vejen til Vorbasse… Men jeg tager gerne imod dem i Flensborg, og tager med hjem, så Brita kan hente i Århus fremfor Randers, HVIS hun hellere vil det :slight_smile:

Den er god lige at have in mente hvis ikke der er andre der melder sig - er skrevet bag øret :wink:

Åh Eva det ville bare være super duper dejligt :slight_smile: :slight_smile: Du er en regningsmand (kvinde hehe)

Du kan komme over med dem på mit arbejde Tina. Så skal jeg tage det med til Vorbasse, når jeg skal ned og kigge på udstillingen. :slight_smile:

Jeg kan også snildt tage det med :slight_smile: jeg kan samle det op på vej hjem fra flensburg :slight_smile:

og der skal også nok blive plads til 5 ekstra til Brita :slight_smile:

Eller bed Ole Sørensen om hjælp, han og Pia kører i sin mobilhome i løbet af fredagen.
VH
Susanne

Hold da op, nu er der jo lige pludselig rigeligt med muligheder. Kunne ske jeg så skulle komme i gang med at klatte spartelmasse på 6 lærreder :wink:

Jaaaa… det kunne da godt være, det var en god idé :høhø: God arbejdslyst :ok:
VH
Susanne

Det er da en super ide Tina - dine billeder er så flotte

Kan ikke prale med ideen med et billede til specialshowet - den ære tilfalder Marianne :slight_smile: