Randers

Hej vil høre om der er nogen der kan have mig med, fra Randers busstation til retten i morgen.
Også gerne på gåben, men vil gerne være fri for at skulle finde derop alene…
Bussen jeg kommer med, er i Randers kl. 8.30

[QUOTE=Vibeke J;542976]Hej vil høre om der er nogen der kan have mig med, fra Randers busstation til retten i morgen.
Også gerne på gåben, men vil gerne være fri for at skulle finde derop alene…
Bussen jeg kommer med, er i Randers kl. 8.30[/QUOTE]

Hvis du ikke finder nogen at følges med er det ret nemt at finde Retten, eneste minus er at det går opad bakke hele vejen.

Når du er kommet ud af bussen går du mod Føtex der ligger ved rutebilsstationens nordlige indkørsel. Ved Føtex drejer du til højre så du kommer ud på Østervold (bred boulevard med speciel flisebelægning på både fortov og kørebane). Og så skal du ellers bare opad Østervold, helt op til Blockbuster der ligger på toppen. På den anden side af vejen ved Blockbuster ligger der en ret smal og meget stejl gade - den skal du fortsætte opad og når du når toppen ligger retsbygningen lige på venstre hånd.

Det var vist den mest ukendt-i-Randers-venlige version af ruten jeg kunne finde. Det tager 10-15 minutter til fods, nok nærmere 15 for det går altså rimeligt opad tilsidst.