Raplende killingekuller

:ups: Jaja - jeg starter nok tråden lidt tidligt … men kuller - dét har jeg allerede :ups:

meeeen - nu er vi på dag 21, så i forhold til at hun plejer at have nærmest gennemsigtige dutter, så bliver de vist ikke mere pink nu :tihi:

Så jeg krydser og håber alt for, at den er god nok, så Rappe venter killinger sammen med lækre Verner om 6 ugers tid :hjerte:

(det er ikke lige det bedste billede af Verner, men det var det eneste jeg nåede at få taget af ham, inden Rappenskralden smed ham ud på r*v og albuer igen :tihi: )

Jeg glæder mig nok mere end meget - det er jo mit første “helt eget” kuld :thumbup:

Rappe er allerede i gang med at ændre sig, men det er mest på sindet indtil nu. Hun har fundet en anden ro til at nusse og putte - HELE TIDEN! :tihi: Lige nu lever hun ret godt op til, at man kalder burmesere for Velcro-katte! Hun har vist superlim på poterne også :inlove:

Hun virker lidt til at have glemt, hvordan man leger - for det er jo mere hyggeligt at blive nulret på :inlove:
Yasha er begyndt at være træt af hende, for hun vil jo putte konstant nu, og med al den tykke pels en russer har, så kan det altså godt blive for varmt at putte 24/7 sammen med en burmeser :tihi:
Så om natten har vi indgået kompromis - Rappe sover nu på min brystkasse med en arm omkring, for at Yasha kan få fred og ro til at sove også :hjerte:

… såååeee - 6 uger, så håber jeg på online fødsel :ok:

Ja, havde det været en af mine havde jeg ikke rigtig tænkt i gevinst, men det er jo det der med at man skal sammenligne med hvad de havde før :høhø:

Jeg var faktisk også noget i tvivl i går aftes! for der var de helt kridhvide… men her til morgen har de fået farve for første gang nogensinde, og hun plejer også at have meget mere pels omkring dem :slight_smile:
Så jeg håber da i hvert fald med 98% der er bid :ups: for de plejer at være nærmest gennemsigtige og de er også blevet lidt større :tihi:
Jeg nok til at tjekke dem i eftermiddag også - og veje hende konstant :ups:

Men hun har også kropsmæssigt ændret lidt form allerede - hendes meget fine talje forsvandt her for 4-5 dage siden. :slight_smile:

Ihhhh!!! Jeg håber håber håber sådan på raplinger om 6 ugers tid! :wehuu::wehu::hjertehop::hjertehop:

[QUOTE=PiaB;1286678]Jeg var faktisk også noget i tvivl i går aftes! for der var de helt kridhvide… men her til morgen har de fået farve for første gang nogensinde, og hun plejer også at have meget mere pels omkring dem :slight_smile:
Så jeg håber da i hvert fald med 98% der er bid :ups: for de plejer at være nærmest gennemsigtige og de er også blevet lidt større :tihi:
Jeg nok til at tjekke dem i eftermiddag også - og veje hende konstant :ups:

Men hun har også kropsmæssigt ændret lidt form allerede - hendes meget fine talje forsvandt her for 4-5 dage siden. :)[/QUOTE]

Ja, og det med de dievorter kommer også nogle gange bare i løbet af en enkelt dag, og hvis man kigger på dag 19 kan der intet være versus dag 21 - og måske hun så viser det endnu tydeligere i eftermiddag :slight_smile: Det med at de mister taljen er jo også en ret typisk, så mon ikke du snart kan se en fin baby bule når hun har været så tidligt ude med det - jeg synes mine plejer at miste den ved 3-4 uger, og apropos det så bliver det spændende hvor mange hun mon får :uha: :smiley:

Jeg krydser i hvert fald fingre :kryds:

Åh Pia… jeg kan så udmærket huske da Juliet ventede første kuld… der var jeg dælme også kulret… nok mere end katten hehe :wink:

Det er en dejlig dreng, hun har overgivet sig til :hjerte: :hjerte:

Jeg håber, hun får en passende (der behøver ikke være f.eks. 7) flok skønne, tossede burmeserbabyer om nogle uger :smiley:

[QUOTE=Temple Bar;1286732]Det er en dejlig dreng, hun har overgivet sig til :hjerte: :hjerte:

Jeg håber, hun får en passende (der behøver ikke være f.eks. 7) flok skønne, tossede burmeserbabyer om nogle uger :D[/QUOTE]
tak :slight_smile:

vi kan godt nøjes med en fin fordeling af hun og hann i et kuld på 4-5 killinger :tihi: det kan jeg godt ‘nøjes med’ :tihi:

Det er også et rimeligt overskueligt antal :smiley:

Uha :smiley: Der er intet bedre end killingekuller :smiley: Selv må jeg indtil videre nøjes med at skrukke… Men håååååååber jeg snart kan kuldre :slight_smile:
En ting er helt sikkert, når der kommer raplinger, så får du besøg :smiley:

[QUOTE=DK Sugieh;1286806]Uha :smiley: Der er intet bedre end killingekuller :smiley: Selv må jeg indtil videre nøjes med at skrukke… Men håååååååber jeg snart kan kuldre :slight_smile:
En ting er helt sikkert, når der kommer raplinger, så får du besøg :D[/QUOTE]

Du skal være mere end meget velkommen :smiley:

(jeg kan endda lave stempel-kaffe nu til kaffe-drikke-gæster :smiley: )

Jeg er ret så glad for, at jeg måtte låne Verner.
Hans temperament er især noget af det, som jeg virkelig er helt skudt i! Han har jo bevist tidligere, at han giver sit temperament rigtig godt videre til killinger, så det noget af det jeg håber rigtig meget på! :smiley:
og blåt er godt :smiley: meget blåt er meget godt :smiley:

[QUOTE=PiaB;1286810]Jeg er ret så glad for, at jeg måtte låne Verner.
Hans temperament er især noget af det, som jeg virkelig er helt skudt i! Han har jo bevist tidligere, at han giver sit temperament rigtig godt videre til killinger, så det noget af det jeg håber rigtig meget på! :smiley:
og blåt er godt :smiley: meget blåt er meget godt :smiley:[/QUOTE]

Det er min yndlingsssætning og blåt giver øjnene og sjælen ro. :slight_smile:

Jeg er altid fascineret af hvordan de ændrer sig psykisk - det afslører det næsten lige så grundigt som pink ( eller mindre gennemsigtige til sart lyserød- den båd er du ikke alene i) dutter.

ja det er faktisk er den største forandring ligger - men den er til gengæld også stor! :smiley:
Hun har droppet al leg - men inden for de sidste 48 timer er hun pludselig begyndt at “jage”… det har hun aldrig gjort før - nu stalker hun den samme flue i helt op til en time! :S
de hæklede hittemus er hun nu også begyndt at slæbe endnu mere rundt på - jeg har lidt for sjov sat fødekassen frem allerede med yndlingshule og tæppe i - den bor hun nærmest i nu sammen med hendes 5 yndlings hittemus :tihi: hun plejer kun at have 2, som skulle bo i sengen, men det er åbenbart ikke “nok” mere :tihi:

Den forandring hun har gang i lige nu er fantastisk at opleve!
Hun virker mere “in sync” med sig selv.

[QUOTE=PiaB;1286810]Jeg er ret så glad for, at jeg måtte låne Verner.
Hans temperament er især noget af det, som jeg virkelig er helt skudt i! Han har jo bevist tidligere, at han giver sit temperament rigtig godt videre til killinger, så det noget af det jeg håber rigtig meget på! :smiley:
og blåt er godt :smiley: meget blåt er meget godt :D[/QUOTE]

Vi kan jo ikke være uenige om, at blåt klæder katte :stuck_out_tongue: Hvilke farver kan du forvente, killingerne får:? Blå er vel givet :stuck_out_tongue:

[QUOTE=PiaB;1286810]Jeg er ret så glad for, at jeg måtte låne Verner.
Hans temperament er især noget af det, som jeg virkelig er helt skudt i! Han har jo bevist tidligere, at han giver sit temperament rigtig godt videre til killinger, så det noget af det jeg håber rigtig meget på! :smiley:
og blåt er godt :smiley: meget blåt er meget godt :D[/QUOTE]

Vi kan jo ikke være uenige om, at blåt klæder katte :stuck_out_tongue: Hvilke farver kan du forvente, killingerne får:? Blå er vel givet :stuck_out_tongue:

blå og lilla - og så tortie på hunkattene og så creme hankatte :slight_smile:

Gisp. Jeg mangler en smiley, der viser at jeg hyperventilerer og er ved at besvime…jeg kan slet ikke sætte smilies ind.

Jeg glæder mig så meget til at se raplingerne :smiley: :hjerte: