Rart med en aktiv artsfælle

hurraaaa

hvor er jeg da ber lidt glad, for efter at DaneX:thumbup: er kommet herind er jeg ikke længere enlig hane i den frygtelige hønsegård/heksekeddel.
jaja jeg ved godt her er andre mænner osse, men de er bare ikke så aktive desværre.
jeg tror ganske enkelt der nu skal laves en kattemandeklub hvis fornemste opgave skal være at tage pippet fra alle jer høns:høhø:

[quote=Johnny;221064]hurraaaa

hvor er jeg da ber lidt glad, for efter at DaneX:thumbup: er kommet herind er jeg ikke længere enlig hane i den frygtelige hønsegård/heksekeddel.
jaja jeg ved godt her er andre mænner osse, men de er bare ikke så aktive desværre.
jeg tror ganske enkelt der nu skal laves en kattemandeklub hvis fornemste opgave skal være at tage pippet fra alle jer høns:høhø:[/quote]

:stuck_out_tongue: forsøg du bare på det Johnny, husk vi er mange :høhø:

-LOL you wish :slight_smile:

foresten Martin - kommer du til træffet ??

Johnny, dit hjælpsomme tigerdyr (jo, jeg har bemærket dit tilnavn).
Jeg er glad for, at I tager kampen op mod hønsene … måske det lykkes jer inden år 2020? :smiley:

jaja hvad er det man siger
hellere kvalitet fremfor kvantitet:høhø:

jeg tror ganske enkelt der nu skal laves en kattemandeklub hvis fornemste opgave skal være at tage pippet fra alle jer høns:høhø:[/quote]

-LOL
-LOL
-LOL
-LOL
-LOL
-LOL

Johnny-boy… du har sagt mange sjove ting i tidens løb - men dette her overgår alt …

:pompom::pompom::pompom::pompom::pompom:

Hvad er et af Tante T’s mottoer :

GIRL-POWER !!

:fin::inlove:-neje-romeo-møz:lille-fe:

LOL!

Martin tør ikke engang at blande sig :stuck_out_tongue:

[quote=Therese;221080]-LOL
-LOL
-LOL
-LOL
-LOL
-LOL

Johnny-boy… du har sagt mange sjove ting i tidens løb - men dette her overgår alt …

:pompom::pompom::pompom::pompom::pompom:

Hvad er et af Tante T’s mottoer :

GIRL-POWER !!

:fin::inlove:-neje-romeo-møz:lille-fe:[/quote]

i dit tilfælde ka det da højst blive til tante-powerless

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

[quote=Johnny;221097]i dit tilfælde ka det da højst blive til tante-powerless

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL[/quote]

:donk::bokse::arrig:

Man sidder og er lovlig fræk derovre på sin sikre post i det mørkeste Jylland, hva’ ???

men ingen kan vide sig sikker, Johnny - for som du ved :

KUN EN TÅBE FRYGTER IKKE TANTE T !!

:coool::ferie::tyggegummi:

Man sidder og er lovlig fræk derovre på sin sikre post i det mørkeste Jylland, hva’ ???

men ingen kan vide sig sikker, Johnny - for som du ved :

KUN EN TÅBE FRYGTER IKKE TANTE T !!

:coool::ferie::tyggegummi:[/quote]

Therese, hvis du starter cyklen nu kan du sikkert være over hos Johnny engang i morgen aften. Så kan du jo give ham alt det bøllebank der skal til :høhø:

:ok: :ok:

Jeg ER ved at pakke cykelkurven…så ham Johnny kan godt glæde sig - og jeg forventer den dejlige gryderet, han har pralet med - og så kan han få bøllebankene bagefter… hvis det ikke er alt for varmt - så må han vente med tævene til på… lørdag/søndag/mandag/tirsdag eller hvor længe jeg nu glæder ham og Fruen med min tilstedeværelse.

:fløjte:

[quote=Therese;221123]:ok: :ok:

Jeg ER ved at pakke cykelkurven…så ham Johnny kan godt glæde sig - og jeg forventer den dejlige gryderet, han har pralet med - og så kan han få bøllebankene bagefter… hvis det ikke er alt for varmt - så må han vente med tævene til på… lørdag/søndag/mandag/tirsdag eller hvor længe jeg nu glæder ham og Fruen med min tilstedeværelse.

:fløjte:[/quote]

fy for den grummeste, det var da godtnok den værste trussel jeg længe har været udsat for-surrender-surrender

:klapper: :klapper: :klapper: :klapper:

Seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees… kører hjemmefra NU !!!

:fin:

Tak skal du fik Johnny :høhø:

Den bad du vist selv om da du oprettede indlægget -LOL

jaja jeg ved tante tut ikke kommer ret langt, for sådan her tager det altså voldsom lang tid at komme de 300 km.
det er naboen der har filmet tut igennem vinduet

[quote=Johnny;221142]jaja jeg ved tante tut ikke kommer ret langt, for sådan her tager det altså voldsom lang tid at komme de 300 km.
det er naboen der har filmet tut igennem vinduet[/quote]

Shhhhhsss Johnny, hun tror jo hun er på vej :høhø:

Johnny,
Ikke nok med det - men vi kan såmænd også lave en Vest og Øst afdeling. Så tager du dig af hønsene ovre vestpå (de lader også til at være de værste ) og så klarer jeg københavner tøserne!

Men inden tøserne bliver for fremme i skoene, så husker jeg vist at have læst, at det var dig, der stod for Kattegale-Gryden. Så hvis de vil have noget lækkert at spise til næste træf, så skal de da vist lige finde en anden tone frem.
Det er sjovt, så hurtigt som de glemmer sådanne ting.

// Martin

[quote=Battlestar;221069]
foresten Martin - kommer du til træffet ??[/quote]

Træf? Hvilket træf og hvorhenne?

// Martin

[quote=Gry Gressbakken;221089]LOL!

Martin tør ikke engang at blande sig :p[/quote]

Så kender du mig meget dårligt, Gry.
Men jeg er jo travlt optaget med lejligheden, nu hvor prinserne snart melder deres royale ankomst!

Og nu skal jeg også snart til køjs. Jeg starter på jobbet kl. 03.30. Skal jeg ringe og sige godmorgen?

// Martin

Hahahha Det foto der - jeg grinede simpelthen højt ved tanken om hvor laaangsomt hun cykler:-)

Tak Johnny det var dagens grin over på en syg tip og en haltende Milo. Det trængte jeg til:-)

KH