Rart med en aktiv artsfælle

[quote=DaneX;221157]Johnny,
Ikke nok med det - men vi kan såmænd også lave en Vest og Øst afdeling. Så tager du dig af hønsene ovre vestpå (de lader også til at være de værste ) og så klarer jeg københavner tøserne!

Men inden tøserne bliver for fremme i skoene, så husker jeg vist at have læst, at det var dig, der stod for Kattegale-Gryden. Så hvis de vil have noget lækkert at spise til næste træf, så skal de da vist lige finde en anden tone frem.
Det er sjovt, så hurtigt som de glemmer sådanne ting.

// Martin[/quote]

… og det er hermed efterhånden bekræftiget

// Martin

[quote=DaneX;223045]… og det er hermed efterhånden bekræftiget

// Martin[/quote]

det passer da ikke-what vi er ganske uskyldige-engel

Nu siger du vi - men Helle har da givet mig ret i det og hun er én af dem.

// Martin

[quote=DaneX;223378]Nu siger du vi - men Helle har da givet mig ret i det og hun er én af dem.

// Martin[/quote]

det er også Helle-LOL-LOL

Ja, og hun er SØD!! :wehuu:

(indtil hun har afleveret prinserne - så er hun en af Johnny’s onde høns igen, thi hi)

[quote=DaneX;223437]Ja, og hun er SØD!! :wehuu:

(indtil hun har afleveret prinserne - så er hun en af Johnny’s onde høns igen, thi hi)[/quote]

hvis jeg nu siger jeg er afkom af tjøwenhavnere, må jeg så drille jer begge? :muhaha::muhaha:

Næh for du bor for langt væk til at jeg kan give dig en r*vfuld!

vil sige at jeg må lave alt det ballade jeg kan og vil når jeg er i KBH :muhaha:

-LOL -LOL -LOL

I har det hårdt i små stakler…

Johnny kender mig jo en lille smule og Martin - det KUNNE være at du kommer til det også… :skadefryd:

Når I får hår på brystet, så kan det være I kan få overtaget, men jeg tvivler sq på det kan lade sig gøre inden :klapper:

Ikke uden konsekvenser!

Måske vi skulle lave en klub på tværs af hovedlandet og øerne!

hæææææææææææ hæææææææææææææææææ

:slight_smile:

Itzy Bitzy ‘tvang’ mig at skrive et indlæg i denne tråd :høhø: så jeg joiner lige den lille kattemandeklubben :cool:

Heheh - jeg vil hellere end gerne se jer prøve :smiley: for tror ikke det kan lykkes for jer