Ratatouille - død - urk

Se lige hvilken grimrian der lå foran døren til aften-what

En kærlighedserklæring fra Egon,vores hellig birma:wehuu:og han blev skam rost for gaven

Tine

:uha::uha::uha: en birma fange mus det må jeg vise min mand han siger vores er den mest dovne kat man kan finde :ups:

Det er nu ikke en mus,så er den ihvertfald meget stor. Vi fik desværre ikke målt den. Men den ligger på tværs på en skovl

Tine

Det er en mosegris, dygtig dreng:)

Marina

Puuuuuh, den er ulækker :uha:

Men… Dyyyyyyyyyyyygtig misser :tihi:

Mus?, det er sgu ingen mus, heller ikke mosegris, men derimod en stor fed rotte.

Så der er en, der skal ha’ ringet til kommunens skadedyrsbekæmpelse, og fortælle der er rotter i området…det har man pligt til

:besvimer::besvimer:

Den er godt nok grim :

Gule tænder og vorter på maven…

:uha:

ADR :uha: Kloak/vilde rotter er ULÆKRE!

dyyyyygtig bimse sådan at fange en farlig rotte til mor :hjertehop::hjertehop::klappekat::guitar:-juhu:sparegris

DYGTIG missen!!

Yaks for en rotte…yrjkkkk -what

Dygtig misser! Vores fangede 2 af dens kolleger i september - er dog nok mest overbevist om, at det er europeerne, der gjorde det fremfor bimserne :slight_smile:
VH
Susanne

Vi har rotter på den gamle gård, så vi har lige sendt vores Cirkeline på visit derovre…(Cirkeline er huskræ og vant til at bo der som udemis)
lejernes vovsekræ, har taget 12…so far og en af naboerne har dansk/svenske gårdhunde og de har også været sat på sagen…men med Cirkeline på matriklen håber vi de flytter… Cirkelines mor var intet mindre end fabelagtig …hver morgen (det var da vi end ikke var flyttet på den gamle gård endnu) kunne jeg finde en død rotte under sofaen…en rotte som hun havde slæbt ind til hendes killinger…og hvor jeg hadede det…
men Hvilsted er en lille bitte landsby…med under 100 indbyggere og med 50.000 svin…3 ludere og en lommetyv stor…
Rottebekæmperen er tilkaldt, han kommer på tirsdag…og så kan Cirkeline komme hjem igen…så hun ikke skal gå og fryse ude her i vinter…de der vovsedyr der bor på gården nu er nemlig jagthunde…og de tror at hun er bytte…men de får klø, gør de…jeg besøger hende dagligt, de dage jeg har fri får hun 2 besøg…familien der bor der lufter nu hundene i snor…så vi ikke risikere flænsede snuder