RC Savour Exigent

10 kg RC Savour Exigent sælges, kan holde sig til feb 2018.
Jeg kan tage den med til Horsens den 4/1-17 eller til udstilling i Hørning den 14+15. jan.
jeg tænker at den skal koste kr 350,- :slight_smile:

kr 300,- anyone??

altså…jeg ku’ jo gdt bruge den, men har ikke planer om Hørning, prøver lige om der er en stafet

Hvis det selv finder til. Hørning, så kan Claus tage med til Vejle? Sig til, hvis det kan hjælpe :slight_smile:
VH
Susanne

Kommer du ikke på onsdag til Horsens??? :slight_smile:

Nej, kommer ikke til Horsens …affaldskatte er ikke en accepteret race :smiley:
men har lidt efterslæb med en der skal til Hørning, så prøver lige at se om det hele kan gå op i en højere enhed på den måde …

@ Susanne …takker, ser lige om det andet kan lade sig gøre, ellers SMS’ er jeg lige Claus mht penge

Susanne, skal jeg tage den med på onsdag?

Ja, det tror jeg - så finder Claus og Jim helt sikkert ud af resten :slight_smile:

Haha - og efterslæbet er så mig :smiley: Vi finder ud af noget!

Det gør jeg :thumbup:

Ha ha ha :klapper:

:slight_smile: Jamen humlen i det var at Pernille og jeg har et efterslæb, så vi skal alligevel ramle sammen, så hvis du “smider” det efter hende vil jeg da være glad …så sparer jeg nemlig ryggen en smule…og sneen vælter ned her nu …:thumbdown: gæt hvem der skal fjerne det :ked:

Hvorfor kalder du dine katte ‘affaldskatte’ ?

Gætter på at det er fordi Jim tager sig af de katte som andre har kasseret? :slight_smile:

Så får Pernille det med i Hørning til dig :thumbup:

ja, som Eva skriver…de 2 ældste blev plukket fra en Gasa kasse for …13 år siden til sommer, de havde stået der i 6 dage uden hverken vand eller mad …resten er bare kommet dumpende

Så er de vel Huskatte? Genbrug er ingen hindring for udstilling - jeg forudsiger, at dette års Top-huskatte alle vil være genbrugskatte… :wink: