Ree Park 12. september!

På ordre fra Johnny har jeg nu bestemt mig for at det bliver lørdag den 12. september vi skal i Ree Park og hygge os.

Vi mødes ved indgangen kl 12. Indgang koster 130 kr og for 35,- ekstra pr. næse kan vi komme på safari, det regner jeg med at der er stemning for. :thumbup:

Jeg foreslår at vi spiser på cafe bush camp, menu’en findes på www.reepark.dk

Jeg ved at Gitze tilbyder at tage nogle øboer med her over, hvis der er andre der tilbyder kørsel, eller mangler så skriv det her i tråden.

Husk at skrive her i tråden eller på pb, hvis i kommer så vi ved hvem vi kan forvente at skulle hygge os med. :stuck_out_tongue:

Jeg glæder mig til at se jer alle sammen:rock:

Jeg ved at Rimmen og Sanne gerne vil med og de har fået plads i min bil :slight_smile: der er 1 plads mere hvis der er nogen der vil med :slight_smile:

Hvis PP beslutter sig til at tage med - så har vi 3 pladser mere - 4 hvis vi strammer den

Vi tager nok færgen over - så man skal tidligt op :slight_smile:

[quote=Battlestar;228433]Jeg ved at Rimmen og Sanne gerne vil med og de har fået plads i min bil :slight_smile: der er 1 plads mere hvis der er nogen der vil med :slight_smile:

Hvis PP beslutter sig til at tage med - så har vi 3 pladser mere - 4 hvis vi strammer den

Vi tager nok færgen over - så man skal tidligt op :)[/quote]

Bare for at være sikker så er Sanne Lord Byron, ikke? :ups:

Jeps :slight_smile:

efter ordre fra johnny:høhø:
åhhhhhhhhh må jeg være fri-what

men ja vi er da helt sikkert klar til et smut i ree-park og lidt godt i maven skal der da osse til, vi blir fru tonya og lille mig
vi har plads til 2-3 stk i bilen alt efter str
jeg ved mette har sat sig på en plads(i bagagerummet):høhø:

Den fortjente jeg vel:ups:

Det vi jeg rigtig gerne med til.
Men skal lige finde ud af helt hvornår mine misser kommer hjem.

-kaisålæredet:høhø::høhø::wehu:-LOL:klapper::klapper:

[quote=Battlestar;228433]Jeg ved at Rimmen og Sanne gerne vil med og de har fået plads i min bil :slight_smile: der er 1 plads mere hvis der er nogen der vil med :slight_smile:

Hvis PP beslutter sig til at tage med - så har vi 3 pladser mere - 4 hvis vi strammer den

Vi tager nok færgen over - så man skal tidligt op :)[/quote]

Jeg tjekker da ligeom jeg skal noget den dag, ellers vil jeg da gerne booke plads

Jeg regner helt bestemt med at skulle med - og hvis det er i orden lokker jeg for at få min lillebror med, han har aldrig været i Ree Park nemlig :ok:

Er det med eller uden børn ?

MVH
Gitte

Jeg har fri-weekend indtil videre…så jeg satser på, at deltage:rock:

Jeg planlægger også at deltage - har været der engang før, og det er en super dyrepark.

Vil det sige at lige nu ser det sådan her ud:

Kommer: Johnny+ fruen, Regitze, Alice (Rimmen), Sanne, Mette (mig)

Kommer måske: PiaH, Hanne P, Gizze, Hanne P, Susanne Harbo.

Ret mig hvis jeg har skrevet dig det forkerte sted:tak:

Scala, jeg tror jeg bliver nød til at sige at det er uden børn, da det er kattegale der skal hygge. :sorry:

Jeg vil gerne med på Måske-holdet.
Var med for 2? år siden og det var gebommerligt hygsomt.
Der blev lavet et amerikansk lotteri hvor overskuddet gik til hittekattekontoen. Hvis der er stemning for det skal jeg gerne lave det igen…:ups:

[quote=kamikaze;228628]Jeg vil gerne med på Måske-holdet.
Var med for 2? år siden og det var gebommerligt hygsomt.
Der blev lavet et amerikansk lotteri hvor overskuddet gik til hittekattekontoen. Hvis der er stemning for det skal jeg gerne lave det igen…:ups:[/quote]

Du skal i hvert tilfælde være mere end velkommen til at komme! Jeg vil meget gerne møde dig:ups:

Jeg tror faktisk det er mere end 2 år siden…måske endda 4. Tiden går SÅ hurtig.
Alle havde noget mad med…en eller anden koordinerede det så ikke alle kom med det samme. Der var dejlige frikadeller som enten Hrönn eller mette havde lavet, nogle havde kold kartoffelsalat med, andre tærter…vi lignede runde balloner da vi havde spist.
Vi kørte i biler ind på savannen og vi så hele parken.
Tina/Gizzemis, du var da også med, for jeg kan huske jeg hentede dig (og vist nok en veninde).
Det eneste der kunne have været en smule bedre, var vejret. Det var lige 3 grader for ulunt:tihi:

Jamen det er helt ok, så finder jeg lige ud af om der kommer en eller 2 personer her fra matriklen

MVH
Gitte

ja ideen med et sammenskudsgilde til en gang mad er da absolut slet slet ikke tosset, det er både billigere og man får mulighed for at smage på en masse forskelligt og man bliver mæt.

syntes osse at et amerikansk lotteri ku være rigtig hygsomt el andre selskabslege.

man ku lave noget pakkeleg med små billige gaver som havde noget med katte at gøre.

orkkkkkk der er masser af muligheder for at lave en festlig dag

Hvorfor er børn en hindring for at kattegale kan hygge sig?

Så vidt jeg ved var der da også børn med til det sidste jydske kattegaletræf :?