Registrering af Chip

Da vi fik Charlie var det min datter der hentede ham og bragte ham til dyrelæge. Han skulle så soignere ham, Chippe, lave Pas etc…
Min datte fik desværre ikke vores adresse helt korrekt på papirene til registrering af chippen så originalpapirene er aldrig kommet. Hvad gør jeg nù? Jeg har de midlertidige papir…kan jeg ringe og få et nyt document tilsendt eller skal der en ny registrering til?

Da vi fik Nunuu bad jeg den tidligere ejer om at få lavet pas, chip, neutralisering og vaccination. Alt var OK men det undrede mig at hun fik den besked at det ikke kunne betale sig at registrere chippen i DK da katten alligevel skulle til Frankrig. Er det i det hele taget lovlig? Der fulgte heller ikke nogle papire med på chippen så jeg er lidt confus…

Jeg har selvfølgelig tænkt mig at tale med min dyrelæge om det her i Frankrig, men da jeg kender systemet her formoder jeg at de vil bede om originalpapire på chippen for at kunne omregistrere den til Frankrig. Hvis der er nogen der har kendskab til dette er jeg meget taknemlig.