Registrering af titel diverse steder

Halløj

Jeg har endelig fundet alle Hectors certer frem, og kan nu scanne dem ind og få dem registreret via. mail til FD. :rock:

Men er der også andre steder, jeg skal/kan få det registreret, og evt topkattelister. Kattemagasinet ville jeg gerne have ham i også :ups:

Hvordan gør man det her?

Men til Racekattens udst. i Fuglebjerg tilbage i Maj, vandt Hector NOM, men jeg vidste ikke det skulle stemples - det har jeg så aftalt med Annie, at jeg får det stemplet i Helsingør til februar.

Men kan jeg godt registrere ham som det er nu, eller må jeg vente til jeg har fået stemplet til at kunne få det ind i Kattemagasinet fx. ? :?

Skal jeg scanne begge sider af diplomet ind eller bare det maskinskrevne?

På forhånd tak.

Du kan sende en mail med billede til Kattemagasinet, der står hvordan du gør i bladet :slight_smile:

NOM bliver ikke registreret nogen steder, det skal du “kun” bruge såfremt du vil sende resultaterne ind til topkatte konkurrencen :slight_smile:

Du kan sagtens registrere hans premier titel uden at der står NOM på certet, for det bliver som sagt ikke registreret :slight_smile:

Du skal heller ikke have NOM med i Kattemagasinet, så du behøver ikke vente der heller.

Du kan sagtens nøjes med den maskinskrevne side af diplomet.

Så jeg kan godt bare skrive at han fik NOM den dag, og så stole på, at Kattemagasinet også skriver NOM under hans billede?

Ja, Kattemagasinet skal du bare selv skrive det til - det er kun FD der skal have de scannede/kopierede certifikater :slight_smile:

De to steder at få det reg. er FD og Kattemagasinet. FDs står uførligt på deres side hvordan (også str. på scanning osv.) Felis Danica – Racekatte – udstilling og opdræt – medlem af Federation Internationale Féline (FIFe) og i Kattemagasinet står der også hvad du skal sende dem :slight_smile:

Du kan i øvrigt også få ham med som titeltager i Huldrekatten hvis du er medlem af Norsk Skovkattering :slight_smile:

[QUOTE=Eife;968296]Ja, Kattemagasinet skal du bare selv skrive det til - det er kun FD der skal have de scannede/kopierede certifikater :slight_smile:

De to steder at få det reg. er FD og Kattemagasinet. FDs står uførligt på deres side hvordan (også str. på scanning osv.) Felis Danica – Racekatte – udstilling og opdræt – medlem af Federation Internationale Féline (FIFe) og i Kattemagasinet står der også hvad du skal sende dem :)[/QUOTE]

Tak :slight_smile:
Nu har jeg så scannet dem ind, men de ligger allesammen i 1 PDF dokument og min printer nægtede at gøre det i max 96 dpi da det slet ikke kunne læses så. :S Ihh altså!

Jeg melder mig ind i Norsk skovkattering til December :slight_smile:

Nu prøver jeg at sende det jeg har nu til dem. Så må de evt sige at de ikke kan bruge billederne til noget.

Og har sendt ind til Kattemagasinet nu :smiley: