Regitze ønsker nyt tilnavn ;)

Regitze har ønsket at få sig et nyt tilnavn.
Det synes jeg, da bestemt vi skal give hende, efter alt det hun gør for os :wink:

Så frem med idéboksen :wink:

Noget med cooner og altid meget hjælpsom og omsorgsfuld over for andre!

Regitze har 7 MCO’er
Hun bruger fritiden på hyggelige sammenkomster, kunstige negle og på at være lidt for mine venner :slight_smile:

Så er hun jo vores alle sammens KG Mamma - Som arbejder hårdt for at holde KG oppe og kørende :wink:

Håber nogle af dem som kender Regitze bedre, vil komme med noget mere info om hende :wink:

Regitze ønsker ikke at hendes tilnavn indeholder ordet MED

:tihi: jeg har da efterhånden fundet ud af at hår farven ikke er helt upassende!! :tihi:

Kattegal Coon-krammer

Hvad med navn-givningen af misserne er den bare for sjov eller har du et svagt punkt for ægypten, Regitze?

Kattegales MCO Mamma :slight_smile:

jamen til de af jer der ikke kender mig så godt :slight_smile:

jeg er single, bor sammen med mine 7 cooner…
jeg samler svampe som jeg tørrer og dem jeg ikke selv bruger i maden forærer jeg væk til alle der har lyst til at smage
jeg er serie-samler… jeg har en dvd samling på over 20 serier og et godt stykke over 500 film
jeg er star-trek elsker… jeg har alle serier og alle film og jeg falder i søvn til dem hver aften
indkøbsposer skal foldes på en bestemt måde… mit eneste reelle OCD-træk :slight_smile:

jeg er enebarn
min yndlingsfarve er lys metallic blå (ligesom suzuki swift-blå)
jeg elsker mine forældre meget højt og hygger mig med at istandsætte deres hus når jeg har tid
jeg har 2½-3 jobs som jeg elsker højt - mit primære job er administrator på et autoværksted…

min yndlingsfilm er AVATAR

jeg laver (jf min familie og mine mortens aften gæster) danmarks bedste andesteg :lol:

og så elsker jeg jul…

jeg har et svagt punkt for historie… jeg har studeret nordisk mytologi i mange år og jeg har en særdeles stor svaghed for både ægypten og romerriget - i særdeleshed tiden fra Gaius Marius og frem til kejser Octavian/Octavius (Cæsars nevø)

og ja - min hårfarve har jeg altid ment skulle matche mit temperament :slight_smile: … flammende som min x mand ofte sagde :lol:

[QUOTE=Battlestar;700522]jeg har et svagt punkt for historie… jeg har studeret nordisk mytologi i mange år og jeg har en særdeles stor svaghed for både ægypten og romerriget - i særdeleshed tiden fra Gaius Marius og frem til kejser Octavian/Octavius (Cæsars nevø)
:[/QUOTE]

Den hobby er farlig, så har du garanteret som jeg alt for mange bøger omhandlende Ægypten og Romeriget :høhø:

Kattegales Stor-samlende MCO-mamma

Rødhåret KG-matriark med mange jern i ilden

PS: Som matriark bestemmer man og tager sig af alt og alle

Jeg synes på en eller anden måde at det bør fremgå af tilnavnet, at Regitze altid er den der tilbyder sin hjælp, når andre har behov for det. Jeg synes der har været rigtig mange eksempler herpå i min tid på KG. Selvom jeg kun kender Regitze her fra KG, da er det min klare fornemmelse at hun favner bredt og vidt, og har et stort hjerte for såvel sine medmennesker som sine MCO’er. Og så er hun jo også utrolig fordomsfri og tolerant i mange henseender :slight_smile:

Knus Gitte

Kærlig brusene coon lover og ven

Jeg er meget enig med dig Gitte.

Regitze er ufattelig omsorgsfuld, hjælpsom og favnende for dem der har brug for det.

Kattegales kærlige brusene coon mamma

-Kattegales omsorgfulde jule-coon-trekkie samler
-Kattegales ægyptologiske coon-serie samler
-Kattegales omsorgsfulde ægyptiske coon samlende svampe-trekker
-Coon-svampe-startrek samlende kattegal adminstrator

det er nogle utrolig søde ting i skriver om mig … :toshy: bliver lidt genert

[QUOTE=HeroldDesign;700555]-Kattegales omsorgfulde jule-coon-trekkie samler
-Kattegales ægyptologiske coon-serie samler
-Kattegales omsorgsfulde ægyptiske coon samlende svampe-trekker
-Coon-svampe-startrek samlende kattegal adminstrator[/QUOTE]

OMG :lol: hvor er de gode!!!

kattegales altid hjælpende engel, der har hjerterum til både MCO og medmennesker…

Trykker på den største usynlige enig knap der findes her på KG :slight_smile: