Regitze ønsker nyt tilnavn ;)

Rablende energisk gal-inde - tjenestevillig zumba entusiast :høhø:

Nordisk mytologis 007startrekkende seriesamler

Kattegales hjælpsomme Coon-mutter og kat.it (lidt lige som cand.it-betegnelsen bare med kat :tænkekitty: ) … og nu håber jeg ikke at det med mutter bliver alt for bordelagtig. Det kan da heldigvis skiftes ud med Coon-mamma, hvis det er. :engel2:

kattegals flammende adminstrator, coon-serie samler og svampeekspert

:lol:

zumba???

Flammende svampe-film-samlende historicistisk KatteGaleMatriark

Foreløbig idé, summer lige lidt mere…

Flammende film-rig svampesamlende KatteGaler og mytologist Matriark

OK, det var uden ‘med’, men med ‘og’, hmmm, summe, summe…

Ave! Har vi basis for en bogklub her? Hvor er det skønt at ikke mere føle sig som Pauline alene i verden!

:muhaha: Haaarhh - skal vi ikke lige rulle os ud allesammen og gøre Regitze endnu mere flov :muhaha:
:gruble:

Ditto!

Undskyld, historicistisk er helt forkert her, det er en stilart anno ca 1890 - som slet ikke passer på hende.

Flammende film-rig svampesamlende KatteGaler cum Matriarcha mytologistica

Sådan lidt a la den gamle karakter UG med kryds og slange: Summa cum Laude - altsammen prisværdigt, vil være den hurtige oversættelse :wink:

Dixit! :wink:

jeg bliver mere og mere begejstret :slight_smile: jeg er vild med den kreativitet der opstår når ordet “med” bliver hevet ud af sætningen… det bliver rigtig morsomt…

og jeg er vild med din 007referrence LIs - for jeg har faktisk alle james bond filmene :lol:

zumba???[/QUOTE]

Alternativ til spinning som jo ikke begynder med z :høhø:

Ja, men “cum” er bare “med” i latinsk forklædning, er det :venter:

hahaha -. så må jeg straks begynde at danse zumba hvis det bliver en del af navnet…

Kattegals kærlige krudtugle, Flammende film-rig pelsbundtssamler

Jeg har egentlig ikke et decideret forslag, mere et med-pip i den kreative proces.
En af de første ting der dukkede op i mit hoved, da jeg så tråden var ordet “Rødglødende” … det indfanger både temperamentet og hårfarven ganske godt. :stuck_out_tongue:
Regitze var en af dem, jeg hurtigt fik sat navn og ansigt på, da jeg sprang ud som kattegal, fordi hun altid gav sit besyv med i alle de mere kontroversielle debatter, gerne med skarpe, rødglødende indlæg. :tihi::thumbup:

… Uanset hvad ser det i al fald ud til, at du får et fantastisk nyt tilnavn. :smiley:

Stam moder for KG og både til MCO, Serier og medmennesker

det er jo det jeg siger…jeg er ikke ret kreativ hvad titler angår

Rødglødende, omsorgsfuld, 007-trekkie, coon-serie samlende KatteGaleMatriark

…ok lidt lang måske :slight_smile:

[QUOTE=HeroldDesign;700827]Rødglødende, omsorgsfuld, 007-trekkie, coon-serie samlende KatteGaleMatriark

…ok lidt lang måske :-)[/QUOTE]

den er amazing :slight_smile: lang er hvad der sker når det hele skal med :lol:

ja men der mangle jo netop en hel masse svampe, ægypten og og og :tihi:
nå men det hele behøver jo heller ikke med!

[QUOTE=HeroldDesign;700827]Rødglødende, omsorgsfuld, 007-trekkie, coon-serie samlende KatteGaleMatriark

…ok lidt lang måske :-)[/QUOTE]

ej den er da GENIAL

Altså hvis du ikke lagde mærke til det stavede jeg dit navn :høhø:

Nå men nyt forslag

Rødglødende filantropisk rapand

Rødglødende for dit temperament, din hårfarve, dit engagement og meget andet.

Filantropisk for dit hjælpegen

Rapand for good looking

:slight_smile:

[QUOTE=birtheras;700899]Altså hvis du ikke lagde mærke til det stavede jeg dit navn :høhø:

:)[/QUOTE]

gud ja - den havde jeg ikke fanget … genialt påfund :slight_smile: