Selvom Jools er en ret cool kitty, der allerede har været udsat for lidt af hvert på sine ture rundt om i verden, så bliver turen til Moskva første gang, jeg skal flyve med nogen som helst kat og så vil jeg gerne være ekstra sikker i forbindelse med security, hvor hun jo skal ud af tasken, så i går i Dragør købte jeg en fin rød sele til hende
Kira så, jeg købte den og bemærkede, at den var rigtigt god og hendes katte ikke kunne komme ud af den - og det er jo meget betryggende Men det har faktisk vist sig, at den er for stor til den unge dame, så for en sikkerheds skyld kører jeg lige en tur til Dragør efter str. kanin til hende i stedet
det bliver spændende at høre om jeres tur Mon ikke Jools klarer en flyvetur uden de store problemer? Der er med garanti masser af mennesker der gerne vil give lidt opmærksomhed og nus
Og efter alt det besvær - som det trods alt er at bruge to timer på motorvejen frem for på terrassen - viser det sig, at de må have nogle meget små kaniner i Køge, for den kunne hun under ingen omstændigheder passe
Til gengæld har jeg fundet Sturdi vesten frem - der var aaaaalt for stor, da hun var killing - og den kan hun i det mindste passe i allerinderste trykknap. Når der så flagrer to flapper med trykknapper, burde jeg nok kunne overbevise security personalet om, at hun kan få lov at beholde den på, selv hvis hun bipper
Selve flyveturen er jeg ikke nervøs for, det er kun risikoen for, at der sker et eller andet i security, som spooker hende, der gør at jeg VIL have hende i snor
[QUOTE=Temple Bar;1253644]Og efter alt det besvær - som det trods alt er at bruge to timer på motorvejen frem for på terrassen - viser det sig, at de må have nogle meget små kaniner i Køge, for den kunne hun under ingen omstændigheder passe
Til gengæld har jeg fundet Sturdi vesten frem - der var aaaaalt for stor, da hun var killing - og den kan hun i det mindste passe i allerinderste trykknap. Når der så flagrer to flapper med trykknapper, burde jeg nok kunne overbevise security personalet om, at hun kan få lov at beholde den på, selv hvis hun bipper
Selve flyveturen er jeg ikke nervøs for, det er kun risikoen for, at der sker et eller andet i security, som spooker hende, der gør at jeg VIL have hende i snor :)[/QUOTE]: Ja, Mette jeg ville aldrig flyve med kat uden, at ha’ hende i sele. Jeg har selv div. udgaver af seler, og veste til både katte og killinger------ og kaninselerne passer ( lyserød og lyseblå) er kun til Face, så de e r for små til en Burmeser over et ½ år God fornøjelse
[](javascript:void(0))
Ja, den røde vest ligner den som jeg fandt til McCoy, som også var "udbruds"sikker, han havde ellers slået en kolbøtte ud af et par stykker på det tidspunkt. Rigtig god tur til Moskva