Rejsen til Spanien

På den ene siden føles det som evigheder siden at jeg rejste hjemmefra, nu er jeg hjemme igen, og det føles som om det hele er gået så hurtigt.

Det har været virkelig skønt, og jeg har nydt at være af sted.
Området omkring Alicante er fint, men samtidig er det tydeligt at man er så langt mod syd. Alt er jordfarver, der er tørt overalt, og den spanske byggestil med gitre for døre og vinduer, samt skodder gør at det giver en helt anden stemning end det man ser herhjemme.

Flyveturene gik fint, jeg forstår nu begrebet Sardindåse noget bedre.

Udsigten fra min hytte kl ca 7.30 om morgenen, når solen ramte på en bestemt måde

En planteskole med oliventræer

Et par lækre tomater

Mine forældres bolig i ca 3 måneder. Normalt står der også et lille bord ude under solsejlet, det var taget ind så vi alle kunne sidde inde i forteltet.

Vi besøgte en kaktushave, her er bare lige et par af de store planter

En morgen havde jeg så ondt at jeg måtte ud at gå, så kunen jeg få taget bilelder af de spanske fastliggere, uden at der blev protesteret.
Denne er bygget op om vognen til venstre, vanvittigt

En rambla på pladsen, der er palmer overalt dernede

En tur op i bjergnene

Drypstenshule

Var det noget med en drikkedunk?
Før i tiden blev de brugt til rødvin

Kaffe i La Marina - noget køligt, men Middelhavet er stadig smukt

Den smukkeste køretur

Med fødderne i Middelhavet, i Alicante

Ramblaen i Alicante

Løvemund i rabatten

Aftensmad i det fri 8. marts. Det er min svigerinde på bileldet

Vejret startede med 15-18 grader, og sluttede på 28 grader i onsdags.
Alle dage tørt og med sol, så vi har kunnet gøre det vi ville.

17 Synes om

Tak for din rejse historie. Hvor ser det dejligt ud. Og fornemmer du har haft en dejlig tur :blush:

Har Stine og Buster også haft det godt?

Med venlig hilsen

2 Synes om

Stine og Mister :wink:
De kommer hjem i eftermiddag. Jeg har ladet mig fortælle at Mister synes det er så fint, og kommer til dyrpasserne mm. Stine derimod er slet ikke stolt af situationen, hun holder til i hulerne når personalet kommer. Ejeren af pensionen kan godt nusse Stine, men andet personale er hun nærmest bange for, så de lader han ligge i hulen når de går ind til kattene…

Turen har været dejlig, nu har vi set frem til det i over et år, så det er helt trist at det nu er overstået. Jeg var helt grådlabil da jeg kom hjem i aftes…

8 Synes om

:kram:

Lyder mærkeligt, men kan så meget følge dig, sætte mig ind i det. Så meget det helt trækker tåre hos mig, ved og læse det

2 Synes om

Undskyld :pensive:jeg kom til og skrive Buster :cry:, ved ikke hvorfor

1 Synes om

Det er helt okay, han er jo en del af mit brugernavn :wink:
Ligesom Beimis er dit…

2 Synes om