Reklame for katteting i Aldi

Vil da lige gøre opmærksom på, at Aldi pt. har billige transportkasser, klatretræer og små skåle med låg m.m. til kattene:

http://www.aldi.dk/OFFER_DK_SA/index28.shtml

[quote=Buffy;218104]Vil da lige gøre opmærksom på, at Aldi pt. har billige transportkasser, klatretræer og små skåle med låg m.m. til kattene:

http://www.aldi.dk/OFFER_DK_SA/index28.shtml[/quote]
Nejj sikke nogle fine ting. :ok:

Er der fra idag?

aaaaaaahhh det er fra igår haha

Jeg har været i 5 Aldi’er, men ingen af dem havde kattemiljøet, som jeg havde tænkt kunne være et fint starter miljø, indtil de blev lidt større. Men nej.
Der var dog masser af transportkasser, kattebakker, senge osv.

Jeg købte en transportkasse, som er super god… så købte jeg en kattebakke… (Ved ikke hvorfor har ikke brug for flere… den var billig! hehe) Og jeg købte en hårtrimmer… Nu trimmer jeg ikke rigtigt mine katte… men manden blev trimmet i går og den er faktisk rigtig god… den er lidt tung at stå med længere tid, men den er fint skarp og den larmer ikke særlig meget…

Skal jeg tjekke om der er flere træer i min Aldi?

[quote=PivC;220473]
Skal jeg tjekke om der er flere træer i min Aldi?[/quote]

Njaeh … ellers tak, tror jeg. Det er så sjældent, at jeg kommer helt op til Frederiksværk i min færden rundt til dagligt. :slight_smile:

// Martin

Så du spanden med hundekiks? Den må da kunne bruges til kattemad:-)

Lige min tanke, da jeg så den:-)

Jeg så også godt de store spande, men jeg tænkte godt nok ikke liiiiige “KATTEMAD”, da jeg så dem, hehe.

EDIT:
Eller var det udelukkende spandene, I snakker om? Noget internt måske? :wink:

[quote=PivC;220473] Nu trimmer jeg ikke rigtigt mine katte… men manden blev trimmet i går og den er faktisk rigtig god… den er lidt tung at stå med længere tid, men den er fint skarp og den larmer ikke særlig meget…
[/quote]

Trimmeren er så ikke så god til dyr- har en fra en af de andre gange vores Aldi havde dem.

[quote=DaneX;220450]Jeg har været i 5 Aldi’er, men ingen af dem havde kattemiljøet, som jeg havde tænkt kunne være et fint starter miljø, indtil de blev lidt større. Men nej.
Der var dog masser af transportkasser, kattebakker, senge osv.[/quote]

Vores Aldi havde træet den dag, jeg lavede indlægget her, men har så ikke været i Aldi siden. Måske skulle du prøve at ringe lidt rundt- det er hurtigere end at rende fra butik til butik. :tihi:

Ja, det kunne jeg jo selvfølgelig.
Købte du sådan et træ? Og i så fald hvordan er kvaliteten? Noget billigt bras, som jeg forventer? (men som jeg anser for udmærket som starter-miljø for et par killinger)

Jeg har også kig på et brugt “Mammut” fra Kattens No 1 til altanen.

// Martin

Nej, fik desværre ikke købt og heller ikke transportkasser, som vi ellers mangler- er lidt flad for penge indtil børnepengene lander.

Tror nu ikke at det er noget bras ift. det man almindeligvis finder i dyrehandlere. Vi gav ca. 400 kr. for vores sidste træ og det var bare et lille sølle et:

Det er så kasseret nu, da toppen knak af.

Harald Nyborg har også lidt i kradsetræer til billige penge, men de er så meget små.

[QUOTE=DaneX;220615]Ja, det kunne jeg jo selvfølgelig.
Købte du sådan et træ? Og i så fald hvordan er kvaliteten? Noget billigt bras, som jeg forventer? (men som jeg anser for udmærket som starter-miljø for et par killinger)

Jeg har også kig på et brugt “Mammut” fra Kattens No 1 til altanen.

// Martin[/QUOTE]

Aldis kradsetræer er billige - men alt for kleine - det er der mange andre der også er.

Vil man have kvalitet der holder - er det bedste af det bedste - og Katten No1 når det ikke til sokkeholderne, Robusta:

http://www.robusta-kratzbaeume.de/

Lige et tip, ingen huler i bunden, katten skal kunne strække helt ud og kradse - de gider ikke hvis de skal ligge hen ad gulvet. Og så skal det være stabilt - stå godt fast!

Hvad skal man så gøre med hundekiksene hvis man ikke har hund :høhø:

Hvad tror du jeg gjorde med senneppen da jeg manglede hverdagsglas og det var noget billigere at købe dem med sennep end uden?

Dem sender du da bare. :stuck_out_tongue:

Katten No1’s pris når vist heller ikke Robusta’s til sokkeholderne. :slight_smile:
229 euro (1700 kr) for det mindste produkt med 2 stolper, 1 platform og 1 hule.

Så kan mine katte sagtens “nøjes” med Kattens No1 og andet.
Og ellers skulle jeg nok fatte min hammer og sav og gå i Silvan.

// Martin

[QUOTE=DaneX;220718]Katten No1’s pris når vist heller ikke Robusta’s til sokkeholderne. :slight_smile:
229 euro (1700 kr) for det mindste produkt med 2 stolper, 1 platform og 1 hule.

Så kan mine katte sagtens “nøjes” med Kattens No1 og andet.
Og ellers skulle jeg nok fatte min hammer og sav og gå i Silvan.

// Martin[/QUOTE]

Det er rigtig nok det er dyrt - men nu har jeg prøvet holdbarhed på flere - pengene er givet godt ud. Bare sådan noget som det der er plys på kattens No1 - det et SUPER kvalitetstæppe på Robusta.

Er du fingernem? Så får du lige en af mine killingekøberes løsning på et godt kattemiljø:-)

Hullet oppe under lofter giver i nogen tilfælde adgang mellem rummen - eller til gangen hvis loft er forsænket. Det er ikke et dobbelthul, endevæggen er af spejl