Reklame for Kong Kickaroo

…eller hvordan man får en Coon til at ligne en lallende idiot -LOL

Bare se Junior der her demonstrerer årets hit i legetøj herhjemme:

En grimasse der kan passe:

Hermed er Juniors anbefaling videregivet…dippedutten kan blandt andet købes på Zooplus - hvis man altså tør :høhø:

:høhø::høhø::høhø:

Sikke han har det herligt - fristes til at købe en til Silke og til nabos Buster - men kan den mon nå at lande her før jul ??

:?

Og endnu vigtigere :

Kan Tante T finde ud af at handle hos Zoo-plus ??

:?

BSikke han har det herligt - fristes til at købe en til Silke og til nabos Buster - men kan den mon nå at lande her før jul ??[/B]

BOg endnu vigtigere :[/B]

BKan Tante T finde ud af at handle hos Zoo-plus ??[/B]

:?[/quote]

Om Tante T kan hitte ud af at handle på Zooplus undlader jeg at udtale mig om :høhø:

…men hvis den er på lager tror jeg sagtens den kan finde vej til dig inden jul :thumbup:

[quote=Gizzemissen;304607]Om Tante T kan hitte ud af at handle på Zooplus undlader jeg at udtale mig om :høhø:

…men hvis den er på lager tror jeg sagtens den kan finde vej til dig inden jul :thumbup:[/quote]

:inlove::inlove:

Tak, det er rart at nogen nøjes med at tænke sit…

:stuck_out_tongue:

… jamen, så må jeg prøve at hitte ud af det, hvis den slet ikke findes i Dk endnu.

Må da være noget for en vis dame med en katte-tilbehørs-must-have-netbutik.

:slight_smile:

Det er lige gået op for mig at der mangler noget meget vigtigt på mine billeder…der er ingen lyd på.

Forestil jer lyden af et væsen med så meget mundvandsproduktion at han ligger og suger det ind med kinderne. Det er næsten umuligt at beskrive, det skal høres - og legetøjet er pladrende vådt efter en omgang leg fordi han savler som en sindssyg :høhø:

[quote=Gizzemissen;304614]Det er lige gået op for mig at der mangler noget meget vigtigt på mine billeder…der er ingen lyd på.

Forestil jer lyden af et væsen med så meget mundvandsproduktion at han ligger og suger det ind med kinderne. Det er næsten umuligt at beskrive, det skal høres - og legetøjet er pladrende vådt efter en omgang leg fordi han savler som en sindssyg :høhø:[/quote]

-LOL-LOL-LOL

Jeg har en levende fantasi, så mon ikke at det lyder som Dr. Hannibal Lecter i filmen… ???, hvor han beskriver, hvordan en menneskelever smager med en flaske Chianti…

-what
Slubre-savle-slubre…

:inlove:

[quote=Therese;304617]-LOL-LOL-LOL

Jeg har en levende fantasi, så mon ikke at det lyder som Dr. Hannibal Lecter i filmen… ???, hvor han beskriver, hvordan en menneskelever smager med en flaske Chianti…

-what
Slubre-savle-slubre…

:inlove:[/quote]

Jooo…det er vist egentlig ikke helt galt - og så bare lidt længere OG højere slubrelyde -LOL-LOL

Sådan en Kickeroo er nemlig TÆSKE godt legetøj. :slight_smile:

Jeg har også selv set 2 kæmpe MCO’er gå amok på dem. Du kan også spørge Lenchow og Tea.
Især så det sjovt ud hos Lenchow, da det stod om ørene på os med store totter af pels, som katten fik kradset af maven på sig selv i kampens hede. Så slap hun for at prøve at børste maven. :slight_smile:

Og herhjemme får de også nogle tæsk af Malik og Simba.

// Martin

Kan Junior ikke komme på besøg her og lære mine, hvordan man leger med den? De bruger den som pude når de skal sove…:øhmm: :ups:

Åhja, den er et hit!! :høhø:

Cæsar kan gå helt amok, så jeg næsten kan frygte for hans helbred (måske mest det mentale :tihi:) Og som DaneX påpeger, kan der virkelig ryge underuld af maven, når de sådan sparker løs -what

Så vidt jeg husker, er den ikke så dyr, så det er bestemt noget man bør putte i kurven, næste gang man handler til de små. :slight_smile:

Mine gider slet ikke lege med den :stuck_out_tongue: Men de reagerer heller ikke overhoved på sådan noget duft-halløj.

“Rullepøsen” er sikkert fyldt med catnip/baldrian, og det er ikke alle katte, der reagerer på lugten. Om de kan registrere den, er nemlig genetisk bestemt.

Jeg mener også at have læst, at det ikke er synderligt sundt for dem, da de bliver nærmest euforiske af det.

Malik reagerer heller ikke på catnip, som der er i.
Men det afhænger ham ikke fra at give den nogle tæsk ind i mellem. :slight_smile:

// Martin

Det ser altså ud somom at missen er total skæv af velværd - gad vide hvad de putter i sådanne en :?

:DDejlige billeder af en glad drengerøv:p

mine gider heller ikke s gad vide om det til dels er arts bestemt ?