Reklame for sit opdræt

Hvad gør I andre, for at reklamere for jeres opdræt :?
Her tænker jeg på, hvad I har stående på jeres bure til udstillingerne :?

Holder med visitkort, og evt “skilt” i sådan en plastikholder der kan stå lodret hvis det er alm bur, duer ikke oven på sturdi :slight_smile:

Takker :slight_smile:
Hvor meget skriver du på skiltet :?

Jeg har sådan en: A4 Acrylholdere - L-Stand Bredformat - Køb hos skiltex.dk stående oven på mit bur hvor der står mit stamnavn og lidt om at jeg har et opdræt af norske skovkatte og at jeg har lejlighedsvis killinger. Der står også at folk er velkomne til at tage et visitkort, og min visitkortholder er købt samme sted som min menukortholder, som det jo reelt er :slight_smile:

Jeg har faktisk 2 menukortholdere, så hvis jeg venter kuld tager jeg dem begge med og så sætter jeg billeder af de kommende forældre ind i nummer 2 holder, og skriver at vi venter killinger mellem de 2 lækre katte på billederne :slight_smile:

[QUOTE=DK Thomani;784139]Jeg har sådan en: A4 Acrylholdere - L-Stand Bredformat - Køb hos skiltex.dk stående oven på mit bur hvor der står mit stamnavn og lidt om at jeg har et opdræt af norske skovkatte og at jeg har lejlighedsvis killinger. Der står også at folk er velkomne til at tage et visitkort, og min visitkortholder er købt samme sted som min menukortholder, som det jo reelt er :slight_smile:

Jeg har faktisk 2 menukortholdere, så hvis jeg venter kuld tager jeg dem begge med og så sætter jeg billeder af de kommende forældre ind i nummer 2 holder, og skriver at vi venter killinger mellem de 2 lækre katte på billederne :)[/QUOTE]
Tusind tak for dit svar Annie :slight_smile:
Det er lige sådan én jeg er ved at bestille :wink:
Jeg spørger lige lidt flere, om de skal have én også - Så sparer man jo lidt i fragt :wink:

[QUOTE=DK Mammarazzi;784143]Tusind tak for dit svar Annie :slight_smile:
Det er lige sådan én jeg er ved at bestille :wink:
Jeg spørger lige lidt flere, om de skal have én også - Så sparer man jo lidt i fragt ;)[/QUOTE]

Vi var i hvert fald mange der købte sammen da jeg fik mine ting :slight_smile:

Ja ellers er fragten også dyrere end varen :wink:

Kan se Annie har givet et godt svar med hvad der står på sådan et skilt :slight_smile:

:tihi: Ja hun var lige hurtigere - men hvis du har andet på dit, må du da stadig gerne komme med det :slight_smile:

Jeg har på mit skilt billede af katte, mit stamnavn og så info om hvor DK katteriet ligger altså postnr og by ikke telf eller adresse

Og så på visitkortene kontaktinfo :slight_smile:

Rikke - jeg vil gerne være med på en bestilling.
Vender lige tilbage med nærmere info.

Jeg havde også sådan et par som Annie. De gik meget i stykker i Skørping, da mit bur var noget træls og de skvattede ned (flere gange). Og i forvejen var de lidt trælse at pakke fordi man skulle passe på med deres kanter… Så nu har jeg som nye købt nogle af de der meget enkle rammer fra IKEA i sort. Det så vældig fint ud.
Jeg har haft lidt af hvert stående, da jeg skifter en del. Men generelt info om hvem kattene i burene er, og så et skilt med mit stamnavn :slight_smile:

Atheas første udstilling var Halloween i Kolding. der var det denne

Og så er mine standard disse

Og så senest en med killingerne

Og så en visitkortholder selvfølgelig.

På buret har vi altid skilte med info om de katte vi har med , Et skilt med Stamnavn . Lige nu er jeg igang med at lede efter en træplank som jeg vil brænde vores stamnavne ind på . Så har vi nogle gang killing eller voksne til salg skilte med , med billeder ect.
Og visitkort .
Vi har været utrolig glade for de her skilt , har nu efter 5½ år kun tre tilbage som og er blevet lidt ristet med tiden . men det gode ved dem , er at de står godt på buret , og foden kan tages af når man transportere dem . De er så også noget dyre

http://www.signflex.dk/shop/swingwing-bredformat-277p.html

Jeg tror også, at det er en god idé at begrænse sig for ikke at virke for anmassende og desperat. Publikum skal igennem/forbi mange bure, mange katte og mange opdrættere på én dag, så information omkring kattene, eventuelle killinger eller voksne til salg er det primære. Så er det helt standard at have visitkort stående/hængende/liggende (alt efter humør og om man har fået købt en holder) og nogle opdrættere har en informationsfolder enten om racen som helhed (altid en god idé, hvis man har en lille og ukendt race) eller om det at købe kat hos den pågældende opdrætter. Den kan publikum så tage med hjem og kigge på og vende tilbage senere.

Men store skilte, der skriger for langt væk af “reklame” ville jeg personligt holde mig fra :slight_smile: Jeg har selv visitkort og et billede af den udstillede kat (og typisk også af Fanny, der jo er relevant for mit opdræt, men ikke udstilles) og intet andet :slight_smile:

[QUOTE=DK Lindvig;784230]Rikke - jeg vil gerne være med på en bestilling.
Vender lige tilbage med nærmere info.[/QUOTE]
Helt ok Hanne :slight_smile:

Takker for alle I andres svar :wink:

Jeg stiller jo sjeldent nå de siste årene,men jeg har hatt bilder av kattene,stamnavnet med og visitkort.
Viktig at bildene er av bra kvalitet.

Ser dem at dette buret tilhører en oppdretter og ikke “bare” en utstiller,så er visittkortet neste bud, og videre da når dem besøker hjemmesiden din så er det enda god reklame at siden er ren og oversiktlig.
Jeg rømmer hjemmesider jeg finner kaotiske enten på den ene eller andre måten :slight_smile:
Hjemmesiden igjen så er det viktig med pene bilder syns jeg. Jeg mener det er en selvfølge at alle oppdrettere invisterer i et bra kamera. Det trenger slett ikke koste tusenvis av kroner,men det skal være et som gir bra bilder,og så må man jo så klart lære seg å bruke det.

Siden for reklamens del er det godt med et nettverk,for da kan man bli anbefalt videre :slight_smile:

[QUOTE=Thelma;786343]Jeg stiller jo sjeldent nå de siste årene,men jeg har hatt bilder av kattene,stamnavnet med og visitkort.
Viktig at bildene er av bra kvalitet.

Ser dem at dette buret tilhører en oppdretter og ikke “bare” en utstiller,så er visittkortet neste bud, og videre da når dem besøker hjemmesiden din så er det enda god reklame at siden er ren og oversiktlig.
Jeg rømmer hjemmesider jeg finner kaotiske enten på den ene eller andre måten :slight_smile:
Hjemmesiden igjen så er det viktig med pene bilder syns jeg. Jeg mener det er en selvfølge at alle oppdrettere invisterer i et bra kamera. Det trenger slett ikke koste tusenvis av kroner,men det skal være et som gir bra bilder,og så må man jo så klart lære seg å bruke det.

Siden for reklamens del er det godt med et nettverk,for da kan man bli anbefalt videre :-)[/QUOTE]
Tusind tak for dit svar. Det var godt og brugbart :slight_smile:

Så fik jeg bestilt visitkort - Glæder mig til at se det endelige resultat :slight_smile:

Ikke rigtig noget stående… mit visitkort… racen tiltrækekr en del opmærksomhed alene af sig selv.