Reklame for Villeroy & Bosh

Villeroy & Bosh sanitet er kvalitet samtididig med at det er behagelig

Ønsker man det kan det selvfølgelig fås formstøbt

Kan man ikke finde Nunuu så skal man bare kigge i badeværelset -høhø

-xxrotflmao -xxrotflmao

De katte de katte :smiley: …herlige billeder [smilie=hate-tunz.gif]

Haha, fremragende billeder, og genial tekst. -thumbs -love

Skønne billeder -love -love

Det ville da godt nok blive en lidt anderledes reklame, hvis de ville bruge dem :smiley:

Måske skulle jeg kontakte dem og se om de er interesseret i at bruge modellen -høhø

Er der varme i det bidet der? -høhø -høhø -høhø

Nej nok nærmere kulde på det tidspunkt han opdagede at det var et behagelig sted at være -høhø

He he, sikkert herligt køligt sted at ligge, og den passer lige til ham -forelsket
Her er også lige en reklame for Villeroy & Boch :smiley:

Nej hvor fint… -forelsket og selvfølgelig er kattene da i badeværelset og tester de mørke farver -høhø

Tror vi to kunne lave en hel reklame for det firma…min den hvide til deres hvide sanitet og dine de mørke til det mørke sanitet

Ja det ville passe bedre haha.
Vores farve - Patina - er jo fra dengang det var moderne med farver :smiley:

Jamen så vidt jeg har forstået er alle retro farver jo ved at vinde comback, så er sikkert snart moderne igen… -høhø

Og hvid er atter engang yt… -høhø

Jubiiii, så venter jeg bare på min palisander reol også bliver moderne igen haha, den er også oldnordisk. Problemet er, at hvis man køber kvalitet så holder det så længe. Har lige sendt en rimelig pæn lædersofa til storskrald, den var fra ca. 76 :smiley:

Ja det er svært at give slip når man har noget der er kvalitet. Vi har Mahogni møbler fra Selva i Italien, men har overvejet at få dem malet hvide da vi syntes vi trænger til lidt forandring.

Hmmm den sofa fra 76 må da været siddet godt til -høhø

Den stod faktisk bare i mange år, men nej, sæderne var faktisk stadig ikke “siddet til” :smiley:
Vores sortbejsede sengemiljø fra 80erne har vi malet hvid, den er blevet ret flot. Jeg havde kigget på ny seng i årevis, men det var ikke moderne med miljø, og jeg VILLE have seng med hylder og reoler. Ja, så malede vi den da bare hvid :smiley:
Samme med vores entremøbel, fra sortbejset til hvid. -thumbs

Ja, det er underlige steder, de hygger sig. Rigtigt søde billeder.

  • Undrer mig over så mange katte nyder at ligge i håndvaske og lignende. Det må jo være ret køligt.
  • Min Pusser passer også lige i vores runde vask på badeværelset… -uha

Den stod faktisk bare i mange år, men nej, sæderne var faktisk stadig ikke “siddet til” :smiley:
Vores sortbejsede sengemiljø fra 80erne har vi malet hvid, den er blevet ret flot. Jeg havde kigget på ny seng i årevis, men det var ikke moderne med miljø, og jeg VILLE have seng med hylder og reoler. Ja, så malede vi den da bare hvid :smiley:
Samme med vores entremøbel, fra sortbejset til hvid. -thumbs[/quote]

Jamen jeg holdt stædig fast ved vores velour betrukkede sengemiljø med indbygget radig i årvis.

Da Finn så blev virkelig træt at det rustfarvede ompolstrede jeg det da bare med noget flot stof i hvide og grå farver. Sengemøblet med spejl som matchede sengen fik samme behandling og så var der da også indkøbt stof nok til at gardinerne også matchede. Hvis jeg en dag finder de papirbilleder skal jeg nok scanne dem ind, for syntes da selv at det blev ret godt -høhø

-bravo -rofl