Jeg havde fået etui til min Tlf
RIGTIG dårlig ide !!!
Havde lagt Tlfen på køkkenbordet og havde lagt den ret langt inde.
Men yoyo hoppede op og synes remmen var sjov, hvilket resultatet i dette:
Jeg havde fået etui til min Tlf
RIGTIG dårlig ide !!!
Havde lagt Tlfen på køkkenbordet og havde lagt den ret langt inde.
Men yoyo hoppede op og synes remmen var sjov, hvilket resultatet i dette:
Av da. Det var ikke særlig heldigt.
Har du ikke totalforsikring på den?
Den er godt nok landet uheldigt!
Sådan et etui plejer jo netop at beskytte telefonen…
Jo forsikringen dækker heldigvis.
ANn - det var fordi etuiet var åben så skærmen var ikke beskyttet.
Jeg købte min iPhone for ca. 5 uger siden. Har haft den til Reperation en gang
ham i butikken kom også med kommentaren "sikke en træls kat "
:høhø:
Sorry
[QUOTE=Beydana;1131921]
Sorry [/QUOTE]
Øv med din telefon. Det er da altid noget den er forsikret. Men det er jo irriterende at skulle undvære den imens.
Jeg begriber altså ikke at nogen synes det er en god ide at lave telefoner af glas. Min egen har gudskelov skærm af en slags plastik (vil jeg da tro, den har i al fald været tabt utallige gange uden at tage skade) men hvorfor overhovedet bruge et så … skørt … materiale som glas når der nu findes brudskire alternativer? Er der nogen fordele ved glas? (jeg har ikke nogen iTing så jeg ved ikke om der er en fordel jeg bare ikke kender :))
[QUOTE=Beydana;1131921]
Sorry [/QUOTE]
den passer meget godt.
Man kan bestille sådan nogle de kan være i så kan man stå på den eller kaste den i jorden så sker der intet.
Så kan kattene godt skubbe den ned på gulvet.
Men en må sige at jeg havde en lorte morgen den dag yoyo gjorde det. XD
livet er altid sjovere med katte.
Øv med din telefon. Det er da altid noget den er forsikret. Men det er jo irriterende at skulle undvære den imens.
Jeg begriber altså ikke at nogen synes det er en god ide at lave telefoner af glas. Min egen har gudskelov skærm af en slags plastik (vil jeg da tro, den har i al fald været tabt utallige gange uden at tage skade) men hvorfor overhovedet bruge et så … skørt … materiale som glas når der nu findes brudskire alternativer? Er der nogen fordele ved glas? (jeg har ikke nogen iTing så jeg ved ikke om der er en fordel jeg bare ikke kender :))[/QUOTE]
Jeg ved heller ikke hvad fordelen med glad er.
Min samsung holdte dog til en del.
Kattene bed tit i hjørnet af den. Og jeg tabte den mange gange. Engang i en vandpyt men den virkede.
Jeg har forsvoret utallige gange at jeg ALDRIG skulle have Iphone… Nu har jeg en Jeg har haft den siden WS, og bliver gladere og gladere for den. Designmæssigt er glas bare flottere i mine øjne, men det er en smags sag og kommer jo an på øjnene der ser
Praktisk aner jeg ikke om der er nogen fordel i det
Øv med din mobil men hvor er det et flot cover, hvor har du købt dett henne ??
eBay har en del flotte og billige covers.
den kostede 44 kr
Yoyo har været billigt til salg den morgen
og et der billede af mobiler før og nu… DET PASSER!!!
[QUOTE=Battlestar;1131985] Yoyo har været billigt til salg den morgen
og et der billede af mobiler før og nu… DET PASSER!!! :)[/QUOTE]
det var hun!!
tosset kræ. Hun er også alle vegne
utroligt jeg endnu ikke har lært at jeg i hvert fald har to katte som stjæler og leger med alt.
følte mig alligevel lidt dum da jeg skulle fortælle det var en kat der havde smadret den.
[QUOTE=DK Zaphy;1131926]Jeg ved heller ikke hvad fordelen med glad er.
Min samsung holdte dog til en del.
Kattene bed tit i hjørnet af den. Og jeg tabte den mange gange. Engang i en vandpyt men den virkede.[/QUOTE]
Tja… hvis du bare vidste hvad mine iPhones har været udsat for…
Jeg er notorisk kendt som en klodsmajor, så der ikke tal på de gange, hvor telefonen er landet på gulvet - det tog dog næsten tre år inden den endelig fik ødelagt skærmen
SÅ du har virkelig været uheldig…
Og så er det endnu mere uheldigt, at I åbenbart ikke har sådan en reparationsbutik i nærheden… som sagt 1 - 2 timer og så er iPhonen som ny
[QUOTE=Ann K;1132316]Tja… hvis du bare vidste hvad mine iPhones har været udsat for…
Jeg er notorisk kendt som en klodsmajor, så der ikke tal på de gange, hvor telefonen er landet på gulvet - det tog dog næsten tre år inden den endelig fik ødelagt skærmen
SÅ du har virkelig været uheldig…
Og så er det endnu mere uheldigt, at I åbenbart ikke har sådan en reparationsbutik i nærheden… som sagt 1 - 2 timer og så er iPhonen som ny :)[/QUOTE]
Ja tror også virkelig den har landede forkert. .
Jeg kan følge min tlfs reparation. .
Der står :“er faldet på gulvet via kat”
Øøøøhhhh
Glas er sværere at ridse sammenlignet med plastik, derfor bruger nogle smartphone producenter glas. (Og til ære for os med sølvpapirshatte; så er det fordi jo mere sart materiale jo nemmere går det i stykker og jo flere enheder og eller jo mere ekstraudstyr og eller jo flere forsikringer kan der sælges).