Ren nostalgi

Idag fik jeg en ny bil. Finn hentede den og da den har en box til flere CDer fyldte han nogle i for mig.

Da jeg så for første gang skulle ud og køre mig en tur i min nye bil begyndte musikken at spille. Ikke radioen, men en af CDerne.

Michael Falck…I et land uden høje bjerge…

Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har hørt den, men jeg husker meget tydelig hvornår jeg skrålede med til netop de sange.

Jeg befinder mig pludselig 22-23 år tilbage i tiden. Jeg har lige fået en ny bil…en folkevogn cabriolet fra 1964 total moderniseret…den er coboltblå metalic…den har rigtig brede dæk, den har sort kaleche.

Michelle, min datter sidder i børnestolen på bagsædet og jeg køre derud af samtidig med at jeg skråler med på sangene.

Jeg føler mig total hensat til dengang…det er somom jeg pludselig er mange år tilbage i tiden. Jeg fornemmer endda Michelles pludren fra bagsædet.

Det er helt utrolig hvad musik som man ikke har hørt længe kan gøre ved en.

Da jeg kom hjem igen var jeg i et helt fantastisk godt humør…om det var pga min nye bil eller min tur ned af memorylane…det skal være uvist.

Det lyder skønt Birthe, til lykke med bilen. Det er altid dejligt at huske tilbage til gode tider :slight_smile:
Kan forestille mig du kom tilbage tiæ Finn helt frisk i hovedet og glad -thumbs

-wehuu Hjertelig til lykke med bilen - kære Brithe.
-wehuuDu har ganske ret vedr. musik.
Den kalder altid gamle minder frem, og pludselig er man
i den situation, som man var engang.

      Mange gode tanker
      Mona

enig B - der er ikke noget som musik… i dag i en neglebutik røg jeg tilbage til gymnasiet… jeg var 15 år igen… det var dejligt…den remixede version af Aint nothing gonna brake my stride… Gitze glad

[quote=Mona;59515]-wehuu Hjertelig til lykke med bilen - kære Brithe.
-wehuuDu har ganske ret vedr. musik.
Den kalder altid gamle minder frem, og pludselig er man
i den situation, som man var engang.

Mange gode tanker
Mona[/quote]

Du har ganske ret. Da jeg hørte musikken kørte jeg ikke længere i min nye bil, men i den gamle VW fra 64. Fornemmelsen var der…endda fornemmelsen af at bilen var utæt…

Tænk at det var min bil no 2 som jeg faktisk havde glemt.