Rend mig!

Unni er 100% ligeglad med fyrværkeriet :rock: Hun kører sin daglige rutine: fra 20-ish til 23-ish der SOVER vi altså! :inlove:

ikke så meget som et øre der drejer gider hun give det larm af opmærksomhed:tihi:

Yasha derimod harlige nu taget “sin stol”! helt rolig er manden ikke, og går lidt frem og tilbage mellem stolen og dynen sådan med 5-10 minutters ophold begge steder… men det er en forbedring i forhold til sidste år! :slight_smile:

det hjælper ham tydeligvis, at han har flere “yndlingsmennesker” omkring sig han kan vælge i mellem, når han skal søge lidt menneske-tryghed :hjerte:

:thumbup:

Her i huset “angribes” nytårsaften også forskelligt. Ana ligger pt. under et tæppe på sofaen - men det kunne hun lige så godt have gjort forleden dag, for “under et tæppe/dyne/lagen” er bare det bedste!! Det er jo endnu et plus i hendes temperaments-karakterbog :thumbup: Ingen af de andre er specielt urolige, bare de kan få lov til at ligge, hvor det passer dem og jeg blander mig ikke i noget :slight_smile:

Åhhh, de er så fine begge to. Dejligt at Yasha trods alt er nogenlunde rolig :thumbup:

Mine har lige haft én af deres “vi slår hinanden ihjel - næsten - men også kun næsten” lege og nu skovles der fodder ind til den store guld medalje… Kan forestille mig de sover efter det. De er SÅ seje, mine basser:hjerte:

Dejlige Unni og Yasha. :hjerte::hjerte:

Her tager de det også helt roligt. Snehvide har opsøgt mig et par gange, men det er nok mest, fordi hun undrer sig over, at jeg ikke er gået i seng endnu. :slight_smile:

Alle vores katte snorkbobler rundt omkring. Anne i sofaen, Signe i den anden sofa, Mis på min datters værelse, Victor på hylden i kælderen og Oliver i en stol :slight_smile: Begge hunde tager det ret afslappet. Zanto i hundekurv i stuen og Bosco ligger i kurven i gangen. Men jeg tror nu nok Bosco, han siger et enkelt vuf eller to, her om to minutters tid, når der skydes meget af på én gang, det kan han nemlig ikke lide

Dejligt at se som Unni tager den med ro :smiley:

Herhjemme er vores ikke bange men lidt mere vågen end normalt