Rendsburg 14/15-12

Nogen der skal afsted på denne udstilling ??

Jeg ved ikke endnu, om jeg kommer som publikum.

Jeg kommer med Ya-Hoo PER a 33 kl. 6 om søndagen :slight_smile: glæder mig til at komme afsted på en udstilling igen.

Er det længe siden du har været afsted sidst da ??

Ikke siden WS, hvilket er lang tid i min bog… er sikker på der er nogle der ikke syndes det samme :høhø:

Kender det alt for godt !! var afsted i Fredericia i år, også var jeg ikke afsted igen før en Vamdrup, det var en pause på nær 6 måneder - og ALT for lang tid… (:

Jeg har lige fået en henvendelse fra en tysk opdrætter bekendt, der skriver

I’ve entered 3 of my cats for the Rendsburg show … and as usual didn’t get any confirmation of the Germans, so I called Ursula Sagurski, who is the one in charge for showentries of the 1.DEKZV. She told me that she didn’t get anything from me (again) and furthermore tells me that she only have received a handful of Danish entries ???
All in all only 114/108 entries as a total … So they consider cancelling the show and if they do that, they won’t be arranging any more shows in Northern Germany …
The Rendsburg show will be the point of decision. Now I remember the disaster of the Flensburg show, which got quit because of far toooo few entries … and it was said almost none Danes had entered which wasn’t true.
So I’m afraid there might be quite some Danes (again) who entered for the Rendsburg show … but their entries did not come through to the 1.DEKZV (for which reason ever … as this happens so often …)

Ursula Sagurski tells, she is willing accepting entries until the 11th december …

Så hun vil gerne hvis folk lige er opmærksomme på om deres tilmelding er gået igennem, for pt skulle der kun være tilmeldt 3 danskere :slight_smile:

[QUOTE=Eife;1134995]Jeg har lige fået en henvendelse fra en tysk opdrætter bekendt, der skriver

Så hun vil gerne hvis folk lige er opmærksomme på om deres tilmelding er gået igennem, for pt skulle der kun være tilmeldt 3 danskere :)[/QUOTE]

Dem som så ikke har modtaget en mail fra Ursula Sagurski med en bekræftigelse må så tilmelde igen
Jeg har fået min bekræftigelse, og det vil godt nok være ærgeligt hvis denne udstilling bliver aflyst, også nu hvor de snakker om at de ikke vil holde flere udstillinger i nordtyskland, så skal vi meget længere ned i tyskland i fremtiden, når vi skal have vores udlandscerter

[QUOTE=Rokakitho;1135002]Dem som så ikke har modtaget en mail fra Ursula Sagurski med en bekræftigelse må så tilmelde igen
Jeg har fået min bekræftigelse, og det vil godt nok være ærgeligt hvis denne udstilling bliver aflyst, også nu hvor de snakker om at de ikke vil holde flere udstillinger i nordtyskland, så skal vi meget længere ned i tyskland i fremtiden, når vi skal have vores udlandscerter[/QUOTE]

det ville nok også hjælpe på tilmeldingerne hvis de faktisk modtog dem! :S

Jeg har netop slået lidt i bordet på medlemmernes vegne dernede - jeg har simpelthen hentet databasen over samtlige tilmeldinger til Rendsburg, der er gået gennem vores system og der er ikke mindre end 67!!! Vi testede systemet med over 100 tilmeldinger i starten af oktober = alt gik igennem til de 8 mailadresser vi brugte til testen (vi tester en gang om året for en sikkerheds skyld!) Tidligere i denne uge testede jeg en håndfuld igen, da der var et par dage med forsinkelse på udsendelse af mails - de gik også igennem. Jeg fatter ikke en brik af hvad de gør ved dem i den anden ende - ikke en hujende fis! Men det er ikke første gang det går i hegn dernede, jeg synes det er mere end mærkeligt at vi den ene gang efter den anden konstaterer at det virker - de mailadresser vi bruger som kontrol kan sagtens modtage, men åbenbart virker Schengen aftalen ikke når der er tale om tilmeldinger til Tyskland…!! Nå, nu må vi se, hvad der sker - database filen er sendt til flere adresser dernede så nogen må forventes at modtage den og svare!
VH
Susanne

Tjaeh, et eller andet er der da helt galt, for noget flere end 3 personer (som skulle være det antal danskere som Ursula Sagurski har registrerede som tilmeldte) har skrevet at de alle har fået en bekræftelse på tilmelding???

Ja - jeg undrer mig også en hel del over det der kommer ud dernedefra, for jeg VED at det antal der oplyses som modtaget ikke stemmer overens med det antal bekræftelser jeg har hørt om at folk har modtaget. Et eller andet er helt galt - og det må de se at finde ud af…!! Ingen kan være tjent med dette her, hverken vores medlemmer eller klubben dernede. Nå, jeg må lige høre samtlige i databasen, om de har eller ikke har hørt fra tyskerne. Suk…!!
VH
Susanne

Jeg modtog allerede min bekræftigelse den 14. november…. ville virkelig være ked af det, hvis endnu en tysklands tur blev aflyst :frowning:

Vi ville gerne have været afsted, men jeg er kaldt på arbejde, så det bliver ikke denne gang :frowning:

Men syntes det er mega ærgerligt at en fejl i deres system er årsag til aflysning :frowning:

Ursula Sagurski phoned me up this morning again. Thanks to Susanne’s help she found all but 5 JYRAK entries and will ask for the missing ones so the JYRAK entries are on the safe side now … Mrs Sagurski is still puzzled and searching for the problem … but might be a server “thing” as it’s only entries per online-mail which went missing … she thanks everybody for beeing so helpful in this and wishes all of you a wonderful show in Rendsburg ! As it looks, the show will take place no matter what … but every additional entry is heartedly welcomed … {[( and it might be a point of considering more shows in the northern part of Germany whether there are enough exhibitors in Rendsburg …)]} but last but not least she told : it is only the Danes she can rely on in northern German shows … sadly not this much support from Germans … she thanks you a lot for your effort and will make sure the show takes place:)

Nå, så er alle tråde i strikketøjet ved at være samlet op - i virkeligheden manglede kun ganske få at få bekræftet sin tilmelding.
Anyhow, hvis nogen stadig overvejer, så er sidste chance for at få kat i kataloget 4. december, på onsdag. Så tænk ikke for længe over det, hvis det skulle have interesse med en tysk juleudstilling - det har før været ganske hyggeligt :slight_smile:
VH
Susanne

Overvejer det stadig - men syntes turen er alt for lang alene…

Har også overvejet om jeg kunne få en til at tage Diva’en med derned for mig - men ved ikke om der er nogen der ville være frisk på det ?!

Hvad hotel bor i andre på ??