Rendsburg den 19 - 20 feb

Kan det passe at udstillingen er blevet rykket til Schönberg???
Det ser sådan ud på Fifes udstillingskalender…
Virkelig bittert når man har planlagt det hele, bestilt hotel osv! :mad:

Kan det virkelig passe at man kan rykke en udstilling så langt væk? Ville man ikke normalt finde et sted i nærheden hvis man blev forhindret i at afholde den det sted der er planlagt??

PureSilk - Kig på klubbens egen side? FIFes synes jeg ofte ikke passer mht steder :slight_smile: (uopdateret om ændringer)

:gruble:Tak for svaret :slight_smile:
Gik lige ind på klubbens egen hjemmeside - og der står der region Rendsburg ved den 19-20. februar… Så går ud fra det er fordi de endnu ikke kender det nøjagtige sted…
Har prøvet at sende en mail til klubben for en lille uges tid siden, men har endnu ikke fået svar…
Nogen der ligger inde med noget info??

For bare 20 dage siden stod der Rensburg på FIFe show kalender , så inde på den side er det fornydeligt blevet rettet til Schoenberg. Inde på deres hjemmeside kan man ikke se noget endni. detsværre kan jeg ikke skrive fra min mail , så har ikke mulighed for at høre af, på den måde Har så i eftermiddag prøvet at ringe til klubben ., men der var ingen der tog telefonen.
Men hvis det er flyttet så må jeg af melde alle mine katte som jeg tilmeldte til Rensburg. Fordi vi havde regnet med at køre frem og tilbage hver dag . Og skifte kattene ud hver dag.:thumbdown:

Her er en flyer for udstillingen i Schönberg, som ganske rigtigt træder i stedet for Rendsburg, samt en årsoversigt over resten af de tyske udstillinger i 2011. De er endnu ikke lagt op på 1. DEKZV´s hjemmeside, men vil også senere kunne findes der.
VH
Susanne

Tak , så skal jeg har meldt vores 8 misser fra igen . Øv
Da vi ikke kan udskifte kattene hver dag , det var en skam.
Men det bliver sku en forlang køre ture frem og tilbage hver dag.:frowning:

Jeg tror til gengæld det bliver lidt lettere for dem fra Sjælland. Og de har virkelig forsøgt at fastholde Rendsburg, men hallen i Schönberg var allerede booket og det hang de så desværre på. Og inden vi :rolleyes: alt for meget, så er de stadig formandsskifteramte dernede, og det ER en stor mundfuld at overtage butikken fra den ene dag til den næste og få styr på alting. De prøver virkelig - og nu er vi da kommet så langt som hertil, og det er jo godt. I hvert fald fedt at vi kunne få årsoversigten - den er god at have :ok:
VH
Susanne

Hmm den udstilling i Hamburg i maj månede mangler også på deres års liste.
Håber da ikke at den er blevet opgivet :?

Vi vælger nok også at blive hjemme når udstillingen er flyttet, øv øv… men så må vi jo afsted på nogle af de jyske udstillinger istedet:-)

Ej hvor surt - så er vi nødt til at afmelde hotel osv…
Nogen der kender til en anden udenlandsk udstilling hvor man ikke skal køre 10 timer for at nå frem? :S

Jeg tror, det er en fejl at der mangler udstillinger i hele foråret - men vi er blevet lovet at der kommer en stor stak flyers til Brædstrup udstillingen, de bliver sandsynligvis delt rundt på burene - og skulle nogen bare komme forbi på besøg og derfor ikke have noget bur, så kom op i sekretariatet, så skal jeg sørge for at vi får ekstra til at ligge til afhentning der.
VH
Susanne

Ok, så satser vi på at der er nogle udstillinger lidt tættere på her i foråret :kryds:

Lidt øv at vente over et halvt år på en udenlandsk udstilling… Så det ville bare være dejligt hvis det viser sig der er en inden…

Mvh. Anita

Bregenz, Østrig - 23. og 24. april måske? Jaja, det er liiiidt syd for Elb-tunnelen i Hamburg :slight_smile: Men der kan være fantastisk smukt forårsvejr allerede i april i Bregenz, og KKÖ plejer at lave nogle rigtigt gode og hyggelige udstillinger.
Most, Tjekkiet 14. og 15. maj er også nogenlunde overkommeligt (læs: kan man køre til på én dag!), og der er vejret endnu bedre :slight_smile: Plejer altid at have danske udstillere.
VH
Susanne

Ok, det er da helt sikkert værd at overveje - tak for det :slight_smile:

Mvh. Anita