Rengøringsvanvid

hellooooooo

jeg har fået den frygtelige sygdom rengøringsvanvid og er gået helt amok med det idag, bilen har lige fået den helt store omgang og nu er huset der står for tur og se jeg har klædt mig på til lejligheden.
lige om lidt ligger jeg på alle fire og skrubber fliser i gangen og derefter får køkkengulvet en tur osse

sikke øøøndig du ser ud Johnny -høhø
Du kan fortsætte her hvis der er mere vanvid tilbage [smilie=hate-tunz.gif]

Jamen så har du da fået tøj siden jeg så dig med vennerne til bilvasken. :smiley:

nej nej denise, der tager du helt fejl, det så nemlig sån her ud

http://www.youtube.com/watch?v=hvf7PHxyJwc

nej nej denise, der tager du helt fejl, det så nemlig sån her ud

http://www.youtube.com/watch?v=hvf7PHxyJwc[/quote]

-xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

nej nej denise, der tager du helt fejl, det så nemlig sån her ud

http://www.youtube.com/watch?v=hvf7PHxyJwc[/quote]

-xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao[/quote]

-LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL

Heeeeeeeeeeeey Johnny, så vil jeg gerne låne dig og dine venner til at rengøre min cykel :smiley: -savle -savle -savle

Tja jeg har da også en trillebør de kan rengørre -savle -savle -savle
og gider de ikke det så er det helt i orden, vi finder sagtens på noget andet at lave -savle -savle -savle

Tja jeg har da også en trillebør de kan rengørre -savle -savle -savle
og gider de ikke det så er det helt i orden, vi finder sagtens på noget andet at lave -savle -savle -savle[/quote:3r4bv8gu]

orvvv en trillebør ville være smart, så havde vi et sted at lægge maverne hen

Tja jeg har da også en trillebør de kan rengørre -savle -savle -savle
og gider de ikke det så er det helt i orden, vi finder sagtens på noget andet at lave -savle -savle -savle[/quote:1e6n7rb8]

LOOOOOOOOOOOOOOOL også mig -thumbs Jeg har maaaaaaaaaaaaaaange gode ideer -devilangel

Tja jeg har da også en trillebør de kan rengørre -savle -savle -savle
og gider de ikke det så er det helt i orden, vi finder sagtens på noget andet at lave -savle -savle -savle[/quote:2tz5hgzw]

LOOOOOOOOOOOOOOOL også mig -thumbs Jeg har maaaaaaaaaaaaaaange gode ideer -devilangel[/quote:2tz5hgzw]

-waytohot Vi kan da sagtens dele dem Sine, der er nok til os begge -devilangel

Tja jeg har da også en trillebør de kan rengørre -savle -savle -savle
og gider de ikke det så er det helt i orden, vi finder sagtens på noget andet at lave -savle -savle -savle[/quote:1nykajfj]

LOOOOOOOOOOOOOOOL også mig -thumbs Jeg har maaaaaaaaaaaaaaange gode ideer -devilangel[/quote:1nykajfj]

-waytohot Vi kan da sagtens dele dem Sine, der er nok til os begge -devilangel[/quote:1nykajfj]

Naaah - det MÅ vel hedde alle 3 -høhø -engel -høhø Jeg vil da også være med [bigloony] [smilie=hate-tunz.gif]

Jaaaaaaaaaaaaaaaa nok til os alle -gruppekram -drik -drik -hopla -skål -partytime -sexsex -sexsex -sorry

Tja jeg har da også en trillebør de kan rengørre -savle -savle -savle
og gider de ikke det så er det helt i orden, vi finder sagtens på noget andet at lave -savle -savle -savle[/quote:c4btv2mk]

LOOOOOOOOOOOOOOOL også mig -thumbs Jeg har maaaaaaaaaaaaaaange gode ideer -devilangel[/quote:c4btv2mk]

-waytohot Vi kan da sagtens dele dem Sine, der er nok til os begge -devilangel[/quote:c4btv2mk]

Naaah - det MÅ vel hedde alle 3 -høhø -engel -høhø Jeg vil da også være med [bigloony] [smilie=hate-tunz.gif][/quote:c4btv2mk]

Selvfølgelig hedder det alle 3 Vi deler altid med dig -love -love -love

Tja jeg har da også en trillebør de kan rengørre -savle -savle -savle
og gider de ikke det så er det helt i orden, vi finder sagtens på noget andet at lave -savle -savle -savle[/quote:2j4zq3oo]

LOOOOOOOOOOOOOOOL også mig -thumbs Jeg har maaaaaaaaaaaaaaange gode ideer -devilangel[/quote:2j4zq3oo]

-waytohot Vi kan da sagtens dele dem Sine, der er nok til os begge -devilangel[/quote:2j4zq3oo]

Naaah - det MÅ vel hedde alle 3 -høhø -engel -høhø Jeg vil da også være med [bigloony] [smilie=hate-tunz.gif][/quote:2j4zq3oo]

Selvfølgelig hedder det alle 3 Vi deler altid med dig -love -love -love[/quote:2j4zq3oo]

He he Kaaaaaaaaaaaaaaaaren, gælder det også små hvide klude frø bamser?? -engel -engel -engel

Enig -thumbs

he he jaaah forhåbentligt -engel

[quote=“Annette O”]

Enig -thumbs

he he jaaah forhåbentligt -engel[/quote:2b9bg5ab] Jaaaaaaaaa ik? søøøøøøøøøøde Karen du sagde vi alle 3 kunne dele ikke sandt -forelsket -forelsket -høhø

Enig -thumbs

he he jaaah forhåbentligt -engel[/quote:1asxqvl9] Jaaaaaaaaa ik? søøøøøøøøøøde Karen du sagde vi alle 3 kunne dele ikke sandt -forelsket -forelsket -høhø [/quote:1asxqvl9]

enig -thumbs enig -thumbs enig -thumbs enig -thumbs enig -thumbs enig -thumbs enig -thumbs enig

Jaaaaaaaaameen Sine - sikke ENIGE vi to kan være

Enig -thumbs

he he jaaah forhåbentligt -engel[/quote:1od38xku] Jaaaaaaaaa ik? søøøøøøøøøøde Karen du sagde vi alle 3 kunne dele ikke sandt -forelsket -forelsket -høhø [/quote:1od38xku]

enig -thumbs enig -thumbs enig -thumbs enig -thumbs enig -thumbs enig -thumbs enig -thumbs enig

Jaaaaaaaaameen Sine - sikke ENIGE vi to kan være[/quote:1od38xku]

Jaaaaaaaa det er jo helt vildt Annette -tihi -tihi -hahaha -skadefryd

Enig -thumbs

he he jaaah forhåbentligt -engel[/quote:1xw70ixx] Jaaaaaaaaa ik? søøøøøøøøøøde Karen du sagde vi alle 3 kunne dele ikke sandt -forelsket -forelsket -høhø [/quote:1xw70ixx]

enig -thumbs enig -thumbs enig -thumbs enig -thumbs enig -thumbs enig -thumbs enig -thumbs enig

Jaaaaaaaaameen Sine - sikke ENIGE vi to kan være[/quote:1xw70ixx]

Jaaaaaaaa det er jo helt vildt Annette -tihi -tihi -hahaha -skadefryd[/quote:1xw70ixx]

Enig -thumbs

Og igen nu [smilie=hate-tunz.gif] -høhø -skadefryd