Mig og kæresten har nu besluttet at lave soveværelse inde i det rum som er lukket af.
Men for at det kan lade sig gøre så skal gulvtæppet renses. Jeg har ikke råd til at låne en tæpperenser, og slet ikke til at købe materialerne til det.
Så spørgsmålet er om jeg skal ned på knæ og rense gulvtæppet med en klud i rodalon?
Og vil det fjerne AL lugt fra Samsons efterladenskaber?
Det koster ikke mere end ca. 150 kr for leje en hel weekend og så 1 flaske sæbe. Det kan virkelig betale sig.
Rodalon ville jeg ikke turde bruge for det skal jo helt væk så katte ikke kan komme til at træde i det. For det ætser hvis de slikker det i sig.
Rodalon tager jo kun lugten og ikke pletterne.
Vi bruger tæpperenser min. 1 gang om året, med gode resultater. Men selvfølgelig, hvis dine pletter er helt umulig, så kan alm sæbe jo ikke fjerne det. Så skal du først prøve med noget pletrenser, og det er også dyrt.
Ja alting koster, men man vil jo gerne betale lidt for ikke at bo i en svinesti, jeg vil i hvert fald.
Men ring til jeres farvehandler og spørg. Kan ikke huske hvad jeg plejer at betale for sæben.
Tænkte lige, hvad med en nyt gulvtæppe, måske ikke det er vildt dyrt.
Det er ikke pletter der skal fjernes. Det er hundetis, lugt. Altså, vi kan ikke lugte det, men det kan Samson åbenbart siden at han bliver ved med at tisse og pølle derinde.
Pengene er meget små disse måneder, så et nyt gulvtæppe kommer heller ikke på tale
Ja, nogle gange kan man sagtens få noget billigt gulvtæppe.
Tænkte bare, at hvis der var tisset eller hunden havde været der, så var der helt sikkert også pletter. Men så få taget lugten først og så rens bagefter.
Man kan jo så sige, ved at få et nyt gulvtæppe fjerne i jo lugten, så måske han stopper med at tisse?
Jeg kan se tæppeland har 50% på restruller i denne weekend, så måske det var en mulighed at kigge på det?
hvis det kun er 15 kvm så vent til november ?? så kan i formodentlig få dækket hele rummet for 3-400 kr der er altid restudsalg i tæppeforretningerne op til jul