Reptil messe i Rødovre 4.10.14

:):slight_smile:

Der er en spændende reptil messe i Rødovrehallen d. 4. 10. 14

http://rtr-total.dk/Oktober/

Håber, at jeg kan styre trangen og lysten til at indfri min årelange lyst til et par kamæleoner eller en slange :hjerte: eller et pindsvin, eller en gekko, eller et par padder mere… eller…

Øv! De har igen igen igen igen den hollandske dyrehandler med som sælger syge ildere på messen. :frowning: Hver gang der har været krypdyrmesse skal vi miljøet håndtere de stakkels mennesker som har købt hvalpene fra ham. De bider, er urenlige og indavlede som bare pokker, så de dør rigtig unge. :frowning: :frowning:
DIF vil rigtig gerne fremvise og fortælle om ildere på de her messer. Men vi nægter at deltage når han står der og sælger samtidig. Det er ikke et dyr som skal impulskøbes fra en dyrehandel. De er for unge, ikke vaccinerede, syge og derudover risikerer vi også at han tager ildersygdommen ADV til landet. En sygdom som ER i Holland, men ikke i DK.

[QUOTE=Barky;1203070]Øv! De har igen igen igen igen den hollandske dyrehandler med som sælger syge ildere på messen. :frowning: Hver gang der har været krypdyrmesse skal vi miljøet håndtere de stakkels mennesker som har købt hvalpene fra ham. De bider, er urenlige og indavlede som bare pokker, så de dør rigtig unge. :frowning: :frowning:
DIF vil rigtig gerne fremvise og fortælle om ildere på de her messer. Men vi nægter at deltage når han står der og sælger samtidig. Det er ikke et dyr som skal impulskøbes fra en dyrehandel. De er for unge, ikke vaccinerede, syge og derudover risikerer vi også at han tager ildersygdommen ADV til landet. En sygdom som ER i Holland, men ikke i DK.[/QUOTE]

:brist: :brist: :brist:

Ja, det er da bare SLET ikke i orden !!

Hvordan kan nogen finde på at behandle dyr og nye ejere på den måde ?! :muhaha:

Han burde jo forbydes adgang !

Rent lovligt kan man intet stille op. Dyrlægen på stedet har bedt ham fjerne de syge ildere, de blev så bare solgt under bordet til intetanende mennesker.
Det er etisk.
For messen kan godt lide ham og hans pengepung og eksotiske dyr. De tjener ikke på at vi står der med ildere folk IKKE kan købe. Det er bare så tragisk… Man kan egentlig kun selv dukke op derude privat og forpurre alle hans salg. Men så igen, det er bare meget aggresivt og ikke den stil hverken foreningen eller jeg gider at føre.

[QUOTE=Barky;1203077]Rent lovligt kan man intet stille op. Dyrlægen på stedet har bedt ham fjerne de syge ildere, de blev så bare solgt under bordet til intetanende mennesker.
Det er etisk.
For messen kan godt lide ham og hans pengepung og eksotiske dyr. De tjener ikke på at vi står der med ildere folk IKKE kan købe. Det er bare så tragisk… Man kan egentlig kun selv dukke op derude privat og forpurre alle hans salg. Men så igen, det er bare meget aggresivt og ikke den stil hverken foreningen eller jeg gider at føre.[/QUOTE]

er det Rene Bastian? (mener jeg i hvert fald der er en hollandsk grossist med alle mulige dyr hedder)

Nej. Det er en anden. Han står på udstillerlisten på hjemmesiden med et link til hans hjemmeside/dyrehandel.