Rester?

Tidliger fik mine katte aldrig rester, mest fordi de var så kræsne at de ikke ville æde andet end tørfoder.

Men de banditter jeg har nu, overfalder hunde og dens rester, så derfor er jeg begyndt at give dem lidt også, så hunden kan spise sit i fred.

Jeg har ingen tiggeri eller stjælen fra bordet, da mine dyr aldrig får noget mens vi sidder ved bordet. de må pænt vente til vi har taget af bordet.

[quote=Jeanette;525661]Tidliger fik mine katte aldrig rester, mest fordi de var så kræsne at de ikke ville æde andet end tørfoder.

Men de banditter jeg har nu, overfalder hunde og dens rester, så derfor er jeg begyndt at give dem lidt også, så hunden kan spise sit i fred.

Jeg har ingen tiggeri eller stjælen fra bordet, da mine dyr aldrig får noget mens vi sidder ved bordet. de må pænt vente til vi har taget af bordet.[/quote]

:lol:Så kan jeg godt se de er nødttil at få rester.

Mine får ikke rester, men de får gerne noget af kødet inden vi laver mad :slight_smile: Og så har de smagt en del, men kun i meget begrænset omfang.

Tøffe får ikke rester, men han er nok en omlakeret Garfield, sidst vi fik lasagne og var gået fra bordet, fangede jeg han med hele hovedet nede i fadet i færd med at hive pastaen op:D

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
Kan lige se det for mig.

Sikke mange historier der kommer her ind:D

Mine får ikke rester, men gerne fersk kød i lille omfang.

Kan mindes en gang vi var til middag hos en coon opdrætter, og det var ret morsomt.
Den unge coon sad der i vindueskammen og kiggede på vi spiste. en af gæsterne var så lidt uopmærksom på denne unge kat, med det resultat at hun i et snuptav huggede bøffen. Aldrig har jeg grinet så meget, for det så simpelhen så komisk ud :lol:

[quote=Moster´s;526620]Mine får ikke rester, men gerne fersk kød i lille omfang.

Kan mindes en gang vi var til middag hos en coon opdrætter, og det var ret morsomt.
Den unge coon sad der i vindueskammen og kiggede på vi spiste. en af gæsterne var så lidt uopmærksom på denne unge kat, med det resultat at hun i et snuptav huggede bøffen. Aldrig har jeg grinet så meget, for det så simpelhen så komisk ud :lol:[/quote]
:lol::lol::lol::lol::lol:
Ej Jeg kan lige se det for mig.

Mine får ikke rester - de stjæler dem selv :fløjte: Også den stærkt krydrede mad, som man knapt nok selv kan spise :uha:

De får til gengæld godbidder, når der skæres kød ud til aftensmaden - men der er godt nok stor forskel på, hvem der gider spise hvad :gruble:

[quote=Zunar-J5;526638]Mine får ikke rester - de stjæler dem selv :fløjte: Også den stærkt krydrede mad, som man knapt nok selv kan spise :uha:

De får til gengæld godbidder, når der skæres kød ud til aftensmaden - men der er godt nok stor forskel på, hvem der gider spise hvad :gruble:[/quote]

Hehe det lyder til at jeg nok skal finde ud af om hun vil have rester:høhø: