Resultater fra Gram

Tænk jeg var overbevist om at det var Zeus…hvem har så sådan en lækker Brite…

Briten var det opdræt, som hedder “Godsk”. Den var i samme ring, som jeg var med Zeus… -Men ja, den lignede meget godt og var rigtig lækker, den er bare lidt mindre end min Zeus…

tjaaa …størrelse kan jo være svære at bedømme…nus du bare Zeusen fra mig…

Det vil jeg gøre… -Og lige over med dine dejlige misser…

Tillykke med alle jeres flotte resultater, og held og lykke med i morgen! :ok:

[quote=Pil;252297]Det gik strygende! :thumbup:

Jeg var lidt bekymret, fordi Candyman blev 6 mdr i tirsdags, så han var dommerens absolut yngste ungdyr og oppe mod konkurrenter, som alle var næsten 10 mdr. gamle. Men han gjorde mig til skamme: Ikke alene slog han alle ungdyrskonkurrenterne og blev EX1, han slog også samtlige gr. 3 Maine Coons om BIV-total (inkl. hans far), blev nomineret og endte med også at blive BIS ungdyr, i en alder af 6 mdr og 4 dage! :wehu:[/quote]

Stort tillykke med ham! Vi havde Bugatti på scenen der også, og han var jo klart den største, men han går også i klasse 10 om godt 1½ uge, og størrelse er jo ikke garanti for noget som helst. Vi var godt klar over, at konkurrencen ville blive svær, da vi så, at din var nomineret igår - vi er glade for, at du ikke kommer i dag :wink:

Stort tillykke med de fine resultater.
Hilsen Lisbeth

Først og fremmest mange gange tillykke med de fine resultater…:thumbup:

Vi havde også en kanon dag i Gram!!!

Vi havde 3 katte med.

Redline queen of heart:
hun blev ex 2 imod en stor kat der snart forlader ungdyrs klassen,så det var ok den var flot og queeni fik en super flot udtalelse…

Bearclouds Peek a boo
Hun blev ex 1 og biv men tabte nom. til en stor flot nfo så det var helt i orden.

Så havde vi lille Junglemans Capricon med (han er ca 16 uger)
Han tog ex 1 og biv og så snuppede han lige nom og fik 1 stemme på scenen også…

Så det var en stor dag for os igår,det bedste vi har prøvet før er ex 1,så 2 biv og vores baby på scenen var kæmpe stort…

Kh
Anja

Tillykke til jer alle! Det lyder da til at være gået sådan ret godt!

Nu er det jo snart Bamses tur så det er spændende at læse sådan en tråd her. Og tak for beskrivelsen af NOM, BIV osv. det var rart lige at få det på skrift!

Tillykke til jer alle!

Sidder her og er lidt misundelig… åh det er SÅ længe siden jeg har udstillet - og jeg savner det!!
Må bare ha tilmeldt mig til noget her sidst på året - nu har jeg jo endelig noget at udstille igen :slight_smile:

/Mette

Så er vi hjemme igen fra søndagens strabadser også. Søndag blev jo næsten en kopi af lørdag for vores vedkommende.

Mercedes blev EX1 ligesom lørdag men tabte BIV til sin bror Bugatti, der også i dag tog for sig af varerne med både EX1, BIV og NOM. Modsat lørdag blev det dog ikke til nogen stemmer på scenen, hvor en fin bimse gjorde kort proces med 4 ud af 6 dommerstemmer.

Tak til alle de mange, vi talte med i Gram, for at have været med til at gøre det til en hyggelig og knap så lang weekend.

Og selvfølgelig et stort tillykke til alle jer, der fik flotte resultater med hjem!!

/Flemming

Også til lykke til jer alle uanset resultater.

I vandt…I vandt for I har igen i dag den bedste kat med hjem. :wehu:

Ja, tak for en hyggelig weekend og stort tillykke til alle med de flotte resultater - hvis nogen vil lure, så er resultaterne allerede tilgængelige inde på JYRAK’s side!

Og Mercedes blev altså EX1 i dag og ikke EX4, som der står i resultaterne:tihi:

Ja, og så står der, at ca. 1 milliard katte blev nomineret :slight_smile: Der var vist også koks i sedlerne til burene, for stewards var blevet udstyret med sedler på et hav af katte til sceneshowet, som slet ikke var nomineret. Anette Kampf var IKKE tilfreds :slight_smile:

Men de fandt ud af det sidst efter at have dobbeltkontrolleret med dommernes egne sedler.

/Flemming

Vi har også haft en utrolig hyggelig weekend og snakket med en masse søde mennesker :slight_smile:

Ahsoka klarede sin første udstilling rigtig flot:

Lørdag EX1, hvor hun tabte BIV til han-killingen

Søndag EX1 + NOM. BIV-total gik til farbror :ok:

Jeg fik også købt en ny nullerputte-seng hos Brita og fik ellers brugt afsindig mange penge på andre meget nødvendige katteting :fløjte:

Stort tillykke med alle weekendens resultater :slight_smile:

Jeg var jo lidt ked af at jeg ikke skulle med til Gram, så jeg fik fredag aften ved 21:30 tiden arrangeret kørsel og overnatning, så jeg kunne komme over og hjælpe med at gå steward.
Jeg kom sent i seng fordi Nicki hold techno fest til kl 1 og jeg skulle stå på tog stationen kl 5.00 om morgenen, så øjnene hang godt nok nede på knæene lørdag morgen.
Men jeg kom på toget (som var fyldt med højtråbene fulde mennesker der var på vej hjem fra byen) og stod af i Slagelse, hvor jeg blev samlet op af Pil og Thomas, tusind tak begge to, det var rigtig hyggeligt at sludre både ud og hjem :slight_smile:

Så ankom jeg på udstillingen, hvor jeg tilbød mig som steward. Min forbløffelse var stor, da jeg fik at vide at de havde masser af stewarder, der var fyldt op begge dage :uha: Jeg lavede så andre planer, og besluttede mig for at køre hjem med Pil og Thomas lørdag aften, så jeg kunne fejre min fødselsdag sammen med familien i dag.
Da jeg så var på vej ud af udstillingshallen, fik jeg at vide at nu var der en del der havde meldt fra steward tjansen søndag :uha: Men jeg sagde altså at nu havde jeg lagt andre planer og dem ville jeg ikke ændre, så jeg kunne desværre ikke hjælpe.
Jeg fik heldigvis lokket Thomas til at komme og hente mig i Slagelse, så jeg ikke behøvede at bumle i tog 1½ time. Det var jeg ham dybt taknemmelig for at han gad, for hold da magle hvor var jeg træt! Der var ikke gået meget mere end en time efter jeg kom ind af døren før jeg tørnede ind :tihi:

Men jeg havde en rigtig hyggelig dag i Gram, hvor jeg fik æren af at være med til at bære Rikkes BIS kuld på scenen, og også endnu engang at opleve Birgitte og Renes søskende par blive BIS og BOX :thumbup:

Tusind tak for en rigtig hyggelig dag, i dejligt selskab :gruppekram:

Sikke en skøn (og lang) weekend, det har været… Så mange smil og glade mennesker :wehuu:

STORT STORT TILLYKKE med masser af super go’e resultater! BIS’er, BOX’er, NOM’er, BIV’er og cert’er til skønne semilanghårsmisser :wehu::wehu::wehu:

Og til jer, der fik super resultater i de andre kategorier (dem har jeg desværre ikke så meget styr på), skal osse lyde et STORT TILLYKKE :flag: :flag: :flag:

Vi havde lidt af en flok med selv. Killinger af egen avl + Oda:

Lørdag
Oda - EX2 af 3 i klasse 9
Brixx - EX3 af 3 i klasse 12
Kei - EX1 i klasse 12
Hawaii kuldet - BIS af 4

Søndag
Oda - CAC af 2… Hun er kun 10 mdr. gammel, så det synes jeg faktisk er flot :rock:
Bucks Fizz - EX2 af 3 i klasse 12
Ryder - EX 1 i klasse 12… Han blev også kaldt til nominering, men fik den ikke, hvilket var helt okay.
Eurovision kuldet 3 af 6.

Tak for en super hyggelig udstilling one & all -kramer

Tusind tak for al din hjælp i går sødeste Annie -kramer

Og KÆMPE STORT TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN!

:flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag:

Håber du har haft en dejlig dag.

Tillykke til alle med jeres fine resultater. :hug:-weee-juhu:gruppekram:

Så er jeg kommet ind af døren…

Vi har også haft en fantastisk weekend:thumbup:

Lørdag:

Northcoon´s Beautiful Gangster fik CAC, BIV og NOM :wehu:
Northcoon´s Black Velvet fik CAC og NOM:wehu:
Northcoon´s Alberte fik CAC og blev så Champion:rock:

Søndag:

Northcoon´s Beautiful Gangster fik CAC, BIV og NOM :wehu:
Northcoon´s Black Velvet fik CAC :slight_smile:
Northcoon´s Alberte fik CACIB :slight_smile:

Hyggeligt at møde mange af jer.