Resultater fra Køge, Racekattens udstilling 6/2

Så er vi hjemme efter en lang dag på udstilling i Køge.

Racekatten kan altså det der med udstillinger :slight_smile:
Der er altid en dejlig stemning, søde og meget hjælpsomme stewards, sekretariatsfolk, check in folk og alle andre der repræsenterer klubben :ok::ok:

Vi kom hjem med endnu et EX1 til Skalde aka Askja.
Jette Eva kunne se ud over den manglende krave og se at der er noget brugbart inde bag de skaldede pletter.

Hun fik også en imponerende flot kokarde fra Norsk Skovkattering for hendes 10. plads på Topkattelisten. Den er vi meget glade og stolte over!!

Og Missebarnet fik sit andet CACIB, så nu abs’er vi hende fra Jyllinge da det næste jo skal være udenlandsk.

Tillykke til alle Jer andre med Jeres vidunderlige katte!

Jamen så vil jeg da lige prale lidt…

Min hjemmelavede Gidahmir’s Darling Nikki blev BIS kl 3-6 mdr.:juhu::juhu::hjerte::hjerte:

så jeg kan ikke få armene ned.

Et stort tillykke med resultaterne :wink:

[QUOTE=Gidahmir;545536]Jamen så vil jeg da lige prale lidt…

Min hjemmelavede Gidahmir’s Darling Nikki blev BIS kl 3-6 mdr.:juhu::juhu::hjerte::hjerte:

så jeg kan ikke få armene ned.

[/QUOTE]

Woohooo - det må altså bare være SÅ stort at opleve!

Vi havde kun Cicero, mco grp 7 kastrat, med i dag. Det var hans første udstilling i de voksnes rækker :smiley: Og da han endnu er meget ung at se på, så håbede vi på et CAP. Men dommeren syntes rigtig godt om ham, og sørme om han ikke tog CAP og BIV :smiley:

Til NOM var han oppe mod en noget ældre NFO, og stor var min overraskelse og glæde, da min lille gut også tog NOM :wehu: :wehu: BIS gik fortjent til en NFO :slight_smile:

Vi er også kommet godt hjem…

Først vil jeg gerne takke Racekatten for en super dejig udstiling. Flot at kattene var inde i den ene hal og bedømmelse hos dommerne i anden hal - hvor vi kunne nyde roen uden forstyrrelser :ok::ok::ok:

Vi havde jo vores dejlige kuld med - og vi var vældig stolte af de små bamsebørn. Der var 4 kuld i alt - og vi blev de stolte ejere af en anden plads. Vi tabte til et flot NFO kuld - så vi var tilfredse… Det er sgu så hyggeligt at have små babyer med… De var lidt bange til at starte med - men som dagen skred frem lykkedes dem dem at vælte vandet, smide mad ud i hele buret, tømme lidt kattegrus ud over kanten og da de var rigtig modige - hang de i burgardinerne… sådan en flok abekatte :D:D:D

Cliff fik sit CACS og løb sørme også med BIV-TOTAL, men måtte se NOM blive taget af en dejlig NFO… :hjerte::ok:

Skønne mennesker på udstillingen, en super dejlig stemning og søde publikummer… Sikke en skøn udstilling Racekatten fik sat sammen der - TAK :juhu::juhu:

Stort Tillykke med de flotte resultater til Jer alle :thumbup::thumbup::thumbup:

Stort tillykke med alle de flotte resultater resultater :slight_smile:

[QUOTE=Coogans;545544]Vi er også kommet godt hjem…

Først vil jeg gerne takke Racekatten for en super dejig udstiling. Flot at kattene var inde i den ene hal og bedømmelse hos dommerne i anden hal - hvor vi kunne nyde roen uden forstyrrelser :ok::ok::ok:

Vi havde jo vores dejlige kuld med - og vi var vældig stolte af de små bamsebørn. Der var 4 kuld i alt - og vi blev de stolte ejere af en anden plads. Vi tabte til et flot NFO kuld - så vi var tilfredse… Det er sgu så hyggeligt at have små babyer med… De var lidt bange til at starte med - men som dagen skred frem lykkedes dem dem at vælte vandet, smide mad ud i hele buret, tømme lidt kattegrus ud over kanten og da de var rigtig modige - hang de i burgardinerne… sådan en flok abekatte :D:D:D

Cliff fik sit CACS og løb sørme også med BIV-TOTAL, men måtte se NOM blive taget af en dejlig NFO… :hjerte::ok:

Skønne mennesker på udstillingen, en super dejlig stemning og søde publikummer… Sikke en skøn udstilling Racekatten fik sat sammen der - TAK :juhu::juhu:

Stort Tillykke med de flotte resultater til Jer alle :thumbup::thumbup::thumbup:[/QUOTE]

Stort tillykke med Cliffhanger og de små baby´s anden plads. :slight_smile:
Sejr var hel vild med de små abekatter :hjerte: , især Stella var han ved at stikke af med :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Åsa Hammarlund fra SV er dog et sødt og behageligt menneske - hende vil jeg da gerne ha’ en anden gang :smiley:

Hun kunne værlig godt li’ Tana og endte op med at gi’ hende det 4. CACS til samlingen.
Desværre . . . . hører du LISBETH - har du mon fået killinger??? . . . . var vi kun TO, så der var ikke mulighed for en BIV :frowning:

Der var rift om NOM . . . en NFO - en RAG - to SBI og en MCO . . . det stod mellem NFOen og Tana (som lige skulle på bordet en gang til) men måtte til sidst vige pladsen for en skøn tortie harlekin NFO . . . den blev så senere BOX - så det var vist velfortjent :tihi:

Resten af dagen blev brugt i selskab med dejlige mennesker . . . 1000 tak for det :slight_smile:

Og et STORT til lykke med de mange flotte resultater - til alle I andre derude

[QUOTE=Gidahmir;545536]Jamen så vil jeg da lige prale lidt…

Min hjemmelavede Gidahmir’s Darling Nikki blev BIS kl 3-6 mdr.:juhu::juhu::hjerte::hjerte:

så jeg kan ikke få armene ned.

[/QUOTE]

Og Gud hvor er den dog bedårende . . . . STORT til lykke

Til lyke alle sammen.

stort tillykke med alles fine resultater :smiley:

Jeg er simpelthen nød til at prale så vandet driver, så er I advaret :tihi:
Jeg må sige at jeg kom “tættere på himlen” i går :cool2:

Dushara Na Dorsa (Dullen) var den første på bordet hos Anna Wilczek og hun kiggede bare på Dullen og så på mig og spurgte om jeg havde farvet katten !!! Øhm, nej det havde jeg jo ikke og så udbrød hun spontant: OMG, just a beautiful cat, no more words :høhø:, så var stilen ligesom lagt :hjerte: Dullen fik sit CAPIB uden besvær og da bedømmelsen var slut sagde Anna at hun var nomineret for hun var eneste kastrat, og selvom der så havde været flere kastrater var det Dullen der var blevet NOM :thumbup:
Sikken en bedømmelse :wehu:

Næste på bordet havde jeg min hjemmebrygget Let’s go Crazy og Anna blev helt stille… Igen udbrød hun spontant: Er han til salg ?, for så vil jeg gerne købe ham :besvimer:
Bedømmelsen, ja jeg syntes selv i skal se :ups:

Crazy fik sit EX1 og han fik også BIV. Til NOM var der 2 Burmesere og Anna skamroste Crazy og sagde at det var hendes bedste somali på dagen (der var 8 ialt) så min dreng fik NOM :besvimer:

Sidste jeg havde på bordet var søster Darling Nikki og hun fik også en fed bedømmelse selvom hun ikke er så smuk, men Anna kunne rigtig godt li’ hende. Nikki syntes show er drøn sjovt, så hun hyggede sig gevaldigt.:hjerte:

Bagefter var min frokost noget nem at indtage og jeg var SÅ spændt på sceneshowet.
Dullen var den første på scenen og hun fik vist 3 ud af 4 stemmer (Jørgen Billing var elev, så hans stemme gjaldt ikke, men han stemte på Dullen ), og så var Dullen gået videre til BIS/BOX. Hankastraten var en af de smukkeste og mest vindende ABY’er, nemlig Saltvig’s Indus, Indus fik BIS og Dullen BOX, men hun fik da en stemme og det er meget stort i min verden :thumbup:

Crazy var mod en ABY og Eva’s bengal, smukke Fauno, og ja jeg var klar over at løbet var kørt, for de pletter der :besvimer:. Første stemme fra Billing gik til Fauno (som ikke gjaldt) og næste gik også til Fauno, men de sidste 2 gik til Crazy og jeg må indrømme at jeg næsten ikke kunne få vejret.
Crazy blev BIS :wehu:

Sikken en dag og tusind tak for alle de søde lykønskninger, jeg var sq helt overvældet :surrender:

Nå ja, så var der lige et internt lotteri i RK’s bestyrelse (en joke :tihi:) jeg var med i, og jeg vandt en date. Kæft det var sjovt at videregive manden nyheden om at jeg havde vundet en date med ham og at bestyrelsen havde taget numsen på ham :D:D:D

Stort tillykke til jer andre med alle de flotte resultater :klap::klap:

Tillykke til jer alle med de superflotte resultater :flag:

Først af alt…

:regnbuehop::regnbuehop::regnbuehop:

Tillykke Tine :wehu::wehu::wehu::pompom:

Superflot og fortjent af dine smukke katte :thumbup:

Også et stort tillykke med alle I andres flotte resultater :klap::klap::klap:

Jeg havde også en dejlig dag i godt selskab på en udstilling med rigtig god stemning. Tak til Racekatten for det :thumbup:

Jeg havde to dejlige damer med - Cheetah og datter Batari.
Cheetah var først på bordet hos Aina Hauge og førte sig frem med stor værdighed :slight_smile: Hvorfor dog gøre et stort nummer ud af det har, når man bare kan stå stille og roligt og vise side bedste sider frem.:stuck_out_tongue: Hun fik en rigtig god bedømmelse, selvom dommeren gerne ville have haft hende lidt større, men masser af ros til hendes pelskvalitet og ticking samt samt hendes type. Dommeren mente hun havde det rigtig “abylook” og det tog jeg som en stor ros.
Batari var som sædvanlig fuld af fart op spilopper og absolut ikke til at holde stille på bordet. Hun fik også en super bedømmelse og blev betegnet som meget lovende :inlove: Samtidig fik hun af dommeren tilnavnet “Speedy Gonzales” :tihi: for der var altså meget fart på og mindst 20 ben…:klapper:

Begge katte blev kaldt til nominering.
Cheetah havde ikke nogen konkurrent som kastrathun, men dommeren tog hende alligevel op og kiggede på hende igen, inden hun med et smil sagde at der absolut ikke var nogen grund til ikke at nominere hende, så hun skulle en tur på scenen :rock:
Batari havde konkurrence af to andre killinger, en Brite og en skøn lille Russer, som vandt nomineringen ganske fortjent. Dog fik Batari igen et par rosende ord og blev igen kaldt rigtig lovende :wehuu: Så jeg var rigtig godt tilfreds.

Til sceneshowet opførte Cheetah sig som en dronning og hvis BIS var givet for holdning som havde hun været en klar vinder, meeeen hun var jo oppe mod katte der var i en helt anden klasse (ikke Tine:p) Så det var helt fortjent at hun ikke fik en eneste stemme.
Jeg var dog alligevel super stolt af mine to tøser og havde en rigtig god dag, hvor vi fik fejret et par topkatte og en helt ny Supreme :juhu:

Stort tillykke med jeres flotte resultater :slight_smile:

Jeg havde en nogenlunde dag.
Jette Eva kunne ihvertfald ikke li bimser i går, hun nominerede ingen overhovedet, og var mystisk i sine bedømmelser.
:frowning:
Det var ret skuffende.

MEN Djamilla min nye NFO pige, blev BIS kuld med sine søskende.
Og senere blev hun EX 1, BIV og NOM, fik 2 stemmer på scenen, men hendes hammerlækre bror blev BIS med 4 stemmer.
Det var ret sejt at opleve…!!!

Stort Tillykke til alle - især Tillykke Tillykke til Gidahmir’s Darling Nikki - hun er også ren guf, du må være stolt Gitte :slight_smile:

Tillykke med alle de flotte resultater :slight_smile:

Max fik en EX1 og nogle meget pæne ord med på vejen af Lone, men blev slået i BIV af hun ungdyret, som også tog NOM. Dermed var der ingen NOM til Max og “jagten” på en Junior Winner er dermed slut. Det er super ærgeligt han ikke fik den, men jeg er samtidigt lettet over at ræset er overstået. Nu kan jeg jo komme til at præsentere min egen kat igen, det har jeg ikke kunne de sidste 4 gange, pga dårlige nerver.

Bertha fik hentet “min” udstillingskarierres første MG hjem :tihi: hun er registreret som tabby og dommeren mente at hun ikke var tabby, så hun bliver farvebedømt i Jyllinge. Dommeren var derudover meget glad for min Tykke Bertha, så det var en skam at hun var nødt til at give hende en MG.

Stort tillykke med alle jer andres flotte resultater, og især til Gitte selvom hun kom og tog lille Nikki fra mig igen, det synes jeg ikke hun kunne være bekendt, når nu jeg lige havde fået hende :høhø: