Resultater fra mco show 2015 i vejle

vores glitter girl kan nu kalde international premier, for hun fik hendes cabip i dag. vi er så hamrende stolte af vores tøs. vi fejrede det med boblevand og kransekage. hun fik den mest fantastiske bedømmelse af zdenka heiter, hun var meget betaget af glitter og så fik vi lige en ekstra bemærkning med på vejen at det var en af de bedste vaske hun havde set idag. det er vi bare så glade for, for så ved vi at det vi gør er det rigtige.

nåja så vandt vi så osse lige en ekstra gevinst. da vi åbentbart havde showets flotteste burgardiner.

der kommer billeder af burgardiner så snart kameraet har fået lidt strøm

her er billeder af glitter i buret og et af burgardinerne

cool - det må jeg sige - rigtig amerikanerstil. Hvem er så kreativ?

mange tak, selve den kreative ide er fru tonya og jeg i fælleskab, men det er tonya der har syet det hele.

Whau - fru Tonya er dygtig

Det var en fin, fin udstilling - både lørdag og søndag :slight_smile: Der var mange fine katte, fine bure og udstillere der lige gav den en ekstra tand med påklædning :slight_smile: Og MCO klubben havde slidt i flere timer lørdag aften med oppyntning af hal - flot :ok: Og jeg er ret sikker på at den rigtige kat vandt, ungdyret fra Italien der også for nyligt blev SW - det er en rigtig pæn kat (som det hedder på jysk)
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1247402]Det var en fin, fin udstilling - både lørdag og søndag :slight_smile: Der var mange fine katte, fine bure og udstillere der lige gav den en ekstra tand med påklædning :slight_smile: Og MCO klubben havde slidt i flere timer lørdag aften med oppyntning af hal - flot :ok: Og jeg er ret sikker på at den rigtige kat vandt, ungdyret fra Italien der også for nyligt blev SW - det er en rigtig pæn kat (som det hedder på jysk)
VH
Susanne[/QUOTE]

det var nemlig meget velfortjent og er osse sikker på at claudio syntes alt besværet med at komme herop pludselig var det hele værd

tonya bukker og nejer og siger mange tak, hun er meget stolt af sit arbejde og som hun selv siger, hun har overskredet sine grænser her med adskillige mil.

er det så nu jeg skal fortælle at vi ikke kunne finde stof med striber i rette farver og bredde, stof i den rigtige blå farve med hvide stjerner på osv osv

så det røde og hvide stribede stof er syet samme stribe for stribe, alle stjerner er klipper ud stk vis og klistret på.

det har taget meget meget lang tid.

nåja vi blev så glade for de burgardiner så de skal bruges fremover, men da vi nu har 2 showkatte skal vi jo igang med at lave så det kan bruges til dobbelt bur:surrender1:

Tillykke med Glitters titel :hjerte:og tak for hjælpen Johnny med burgadinet:ok:.

Fru Hermann og jeg havde en fantastik dag i går .
I godt selvskab med venner og bekendte og super smukke Maine coon katte.:hjerte:
Og hvor gjorte det mig godt at komme langs og hygge, jeg er godt hæs og mørbanket idag :tihi::tihi::tihi:
Vi kom af sted med fem katte igår , Pandora fortalt os her i ugens løb at hun ikke gad det udstilling mere så hun blev hjem og er nu udstillings pensioneret.

Da bedømmelsen begyndte og både Alexey og Luigi begge valgte at tage kastrater først troede vi snart at vi skulle få stress, men det gik bare glidningsløs og afslappet :ok:
Cult fik igår en velfortjent EX 2 men flot udtagelse, han skal bare blive lidt voksen endnu.:slight_smile:

Dragen fik også en flot udtagelse og sit første CAP, tabte NOM til Evas svigerindes super smukke dreng,
Og tak Eva for at tage ham til NOM der var kræfterne ved at være opbrugte :slight_smile:

Carharina , Cooper og Barbelo var jo alle oppe ved Alexey og han var begejstret for det han så kun rosende ord til dem alle :hjerte:
Først tog han hun kastraterne i alle klasser og valgte så bagefter den der skulle blive til BIV og som var blevet NOM.
Og sørme om min ældre pige Barbelo på 7 år ikke lige slog 4 smukke piger inklusiv Carharina for at blive til BIV plus en konkurrent i sin egen klasse så det første CAP var i hus også
Hun har ikke været på udstilling siden 2013.
Vi skulle så vente på at han kastraterne blev færdige, og sørme om Barbelo ikke slog alle de smukke han kastrater inklusiv hendes smukke halvbror Cooper til BIV :thumbup:
På scenen fik hun to stemmer , jeg var stolt af min pige :hjerte:
Hvor vinderen fik 3 og Barbelo fik 2 og en anden fik en stemme .
Så vi havde en fantastisk .:slight_smile:

[QUOTE=johnny;1247407]tonya bukker og nejer og siger mange tak, hun er meget stolt af sit arbejde og som hun selv siger, hun har overskredet sine grænser her med adskillige mil.

er det så nu jeg skal fortælle at vi ikke kunne finde stof med striber i rette farver og bredde, stof i den rigtige blå farve med hvide stjerner på osv osv

så det røde og hvide stribede stof er syet samme stribe for stribe, alle stjerner er klipper ud stk vis og klistret på.

det har taget meget meget lang tid.

nåja vi blev så glade for de burgardiner så de skal bruges fremover, men da vi nu har 2 showkatte skal vi jo igang med at lave så det kan bruges til dobbelt bur:surrender1:[/QUOTE]
Med alt det arbejde er vi tæt på at det kan blive nødvendigt at gentage succesen :slem:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1247487]Med alt det arbejde er vi tæt på at det kan blive nødvendigt at gentage succesen :slem:
VH
Susanne[/QUOTE]

Vi kunne også bare nøjes med et breed BIS :wink: