Resultater fra TICA show Barleben

Hey alle

Så er vi hjemme efter vores “opvarmnings” udstilling inden Strib - i Barleben ved Magdeburg. En lille tur på omkring 500 km :slight_smile:

Og jeg må sige vi har haft en forrygende weekend. Når jeg engang får uploadet og sorteret billeder, skal I få en længere beskrivelse af selve showet og banketten og det hele :wink:

Men vi havde jo Jerry og Harley med - og begge tog det bare så flot, og “storebror” Harley var super god til at vise, hvordan man opfører sig på show, og var hele tiden kærlig og omsorgsfuld over for den lille blå prut -forelsket

Nå men lørdag stod den på 7 ringe - 7 forskellige dommere - fem amerikanske og en belgier og en hollænder ! Der var 6 Allbreed ring (dvs alle mod alle) og en enkelt Specialty ring (dvs langhårs for sig, og korthårs for sig).

Jerry var i killingklassen (fra 4-8 måneder) og sørme om han ikke fik hele to finals -what Han blev 2. bedste Maine Coon killing samt fik 5. pladsen i en Specialty ring - og han blev bedste Maine Coon killing samt fik en 3. !!! plads i en Allbreed ring. I første ring var der 33 konkurrenter, og i anden var der 48 konkurrenter (som dommeren alle sammen har bedømt -muhaha)

Søndag turde vi ikke håbe på noget, så bliver man ikke skuffet jo :smiley: Nye killinger var kommet til og andre var taget hjem. Men for pokker hele tre finals blev det til ! -what Han blev 5. bedste Maine Coon killing samt fik 7. pladsen i en Specialty ring, 2. bedste Maine Coon killing samt fik 7. pladsen i en Allbreed ring og blev igen bedste Maine Coon killing samt fik 5. pladsen i en Allbreed ring. I første ring var der 35 konkurrenter, anden ring 43 konkurrenter og sidste ring 52 konkurrenter.

Så vi er fløjet hjem i dag med fem flotte flotte kokarder (dem skal I nok også få af se), og det har været så dejligt at dele succesen med opdrætterne af ham -love

Tillykke med de fine resultater og tak for en dejlig beretning om weekenden.Glæder mig til at se billederne derfra:)

-hopla Flot! Stort tillykke fra mig.

Hold da op hvor flot - Mette . . . . :slight_smile: TIL LYKKE . . . glæder mig til at høre og se fortsættelsen :slight_smile:

tillykke med de fine resultater…

Åhh hvor flot! Stort tillykke! Glæder mig til billederne :smiley:

Stort tillykke, jeg glæder mig til at se billederne derfra -thumbs

Tillykke med de flotte resultater, hammer godt gået -hop

Tusinde tak - har lige siddet og pillet på de fem utroligt flotte kokarder vi har fået i de fem ringe - wauw :rolleyes:

Aaaaiiiiii… hvor FLOT Mette… STORT TILLYKKE

-hop

[LEFT]Havde bur næsten ved siden af Christina, så spurgte faktisk hende om hvordan det var gået jer i Tyskland :stuck_out_tongue:
[/LEFT]

[quote=Helen;53561]Aaaaiiiiii… hvor FLOT Mette… STORT TILLYKKE

-hop

[LEFT]Havde bur næsten ved siden af Christina, så spurgte faktisk hende om hvordan det var gået jer i Tyskland :p[/LEFT]

[/quote]

Nååerh jamen du kan da godt blive sms-et en anden gang -tihi :stuck_out_tongue:

Jeg tror jeg tager med i stedet for :smiley:

Ja for pokker det skulle du gøre -love

Ja, kom da med! :slight_smile: Efter Strib skal vi til Barleben lige uden for Berlin den 6-7. december, og det plejer at være en dødhyggelig udstilling! -thumbs

Stort tillykke, hvor super flot. Jeg glæder mig til at se billeder.

Det kunne være vildt spændende… -høhø

Men så skal jeg vel nå at registrere de katte der skal med inden 2. TICA udstilling? Eller er det kun hvis man får placering? :slight_smile:

Hold da op det er flot, stort stort tillykke -hop

[quote=Helen;53719]Det kunne være vildt spændende… -høhø

Men så skal jeg vel nå at registrere de katte der skal med inden 2. TICA udstilling? Eller er det kun hvis man får placering? :)[/quote]

Ja de skal registreres inden 2. show - men Helen det kan du godt nå - man faxer bare til dem, og beder dem enten trække beløbet på ens VISA eller betaler pr. paypal :wink:

Ja, eller sender sine papirer som email attachment. :slight_smile: