Resultater fra WS

WS har været FANTASTISK! :slight_smile:
Dione og Shosanna vandt ikke en skid (som forventet) Men altså, hvor har det været godt :slight_smile:
Dione fik EX3 fuld fortjent, hendes konkurrenter var virkelig smukke og havde hverken hængepatter eller lille flomme :wink: :smiley:
Shosanna… den lille forsigtige pige… Var MEGET trykket i går, men fik lov at passe sig selv i sit bur og noget må have virket. Hun fik en dejlig oplevelse hos Martti Peltonen og selvom hun ikke festede, så synes hun alligevel det var ok :slight_smile:
Hun fik et EX1 med på vejen, så jeg er bare super glad :slight_smile:
I dag har missepigerne været super søde Dione har været ude og blevet kælet for af rigtig mange mennesker :slight_smile: Shosanna ville også gerne snakke lidt, men helst igennem tremmerne :slight_smile:
Fik jeg nævnt jeg er glad? :smiley: og sikke en én på opleveren jeg og missepigerne har fået :slight_smile:

:flag: Stort tillykke til de danske misser der er kommet hjem med en titel i kufferten :slight_smile: Det er SÅ flot!

[QUOTE=FinnFrode;1127657]Her er McCoy på scenen…

(billede fra Live-streamingen på AnimalNews.tv)[/QUOTE]

Han ser godt nok en smule bøvet ud der :tihi:
Ingen af de tre européer fik nogen stemmer på scenen, men var alle tre dygtige deroppe, og jeg var især stolt af McCoy’s eksemplariske opførsel (men ok, jeg havde faktisk ikke forventet andet :høhø:) PiaB tog en del billeder for mig idag, så jeg håber at kunne dele nogen, når jeg engang ser dem :smiley:

der var da en dansk opdrættet sort orientaler der også blev verdensvinde… (for andet år i træk)

Jeg trykkede ellers PrintScreen, da han så bedst ud… :høhø:

Uanset hvad, skal du have et stort tillykke med ham. :flag:
At blive nomineret til World Show er de færreste katte beskåret. Godt gået. :smiley:

Filur blev NOM ud af 13 hankatte :smiley: På scenen blev han nr 4 og tog det rigtig fint var ellers lidt nervøs med alt den LARM der var:) Men æv jeg er OVERTRÆT og har av nu

Mange gange TILLYKKE med alle de flotte resultater :respekt::flag:

Nogen der kender nogle resultater fra kat. IV ???

Stort tillykke til alle :smiley:

Jeg har lavet et album på Facebook med de billeder jeg fik taget på World Show. Det skulle gerne være offentligt så de fleste kan se det, link er her.

…og undskyld - der er en del billeder af min dejlige bassemand der havde en god weekend og ikke vandt en skid som Luise så elegant formulerede det tidligere :tihi:

http://jyrakudstilling.dk/Public/Resultater.aspx?Udstilling=58

TAAAK :thumbup:

[QUOTE=FinnFrode;1127744]Jeg trykkede ellers PrintScreen, da han så bedst ud… :høhø:

Uanset hvad, skal du have et stort tillykke med ham. :flag:
At blive nomineret til World Show er de færreste katte beskåret. Godt gået. :D[/QUOTE]

LOL - Ja ja, han er jo også af hankøn :wink:

Og mange tak. Jeg er stadig også bare helt høj over at have ikke bare en, men to af mine européer nominerede! :smiley:

Jeg er ogsåtilfreds med weekenden. Alle mine tre fik deres certifikater og andet havde jeg absolut heller ikke håbet på. Stevies hang dog i en tynd tråd, da dommeren mente han var sølv :uha: - man hører noget nyt hver dag :klapper:

Det var godt nok sidst på dagen, han var 2. eller 3. sidste kat den dag… meeeen… sølv? Naaah.

Nå men han fik sit cert og så er jeg egentlig ligeglad med at dommerens førerhund åbenbart lige var gået en tur :wink:

Stevie havde en lidt træls 1. dag. Der var bankende varmt i hallen og ET eller andet fik pisset ham af. Lille Stevie som ellers aldrig gør en flue fortræd (nej, ikke engang en flue!) både hvæsede, knurrede og SLOG efter Ib. Som for en gangs skyld var komplet uskyldig og så noget betuttet ud over hans allerbedsteste vens opførsel… Men Stevie fik en zylkene i gabet og blev pakket ind i puttkurven så han ikke ku’ se andet end sig selv… og der sov han så et par timer og vågnede heldigvis op igen i bedre humør :slight_smile:

Adelie var først ikke helt tilfreds med at skulle hives til dommeren, men da hun så sin nullerput stå på bordet (jeg havde brugt den til at bære hende derop i) - så smed hun sig i den og var straks venligheden selv :slight_smile:
Hun blev dog ikke udtaget til nominering da dommeren allerede vidste hun havde en pænere hunkastrat, så hun ikke mente der var grund til at stresse Adelie med at ta’ hende op igen, og det var jeg HELT enig i :slight_smile:

Søndag var de alle i noget bedre humør. Ib var ude og blive nusset et par gange, og Adelie STORNØD alle de rare mennesker som naturligvis KUN kom for at ae hende :slight_smile: Utroligt at hun har pels endnu, den blev godt nok nusset godt og grundigt igennem af en masse forskellige børn og deres forældre :slight_smile:

Og af mig selv, selvfølgelig… Her er et sødt billede Ravn tog - tænk HUN måtte endda ta’ Adelie ud af buret. For ih jo hun var i hvert fald SØD, syntes Adelie L

kvik fik sit Ex 3 - der var to søstre som bare var en tand smukkere end Kvik :slight_smile: Kvik var meget usikker på det hele lørdag, men en tur til dommeren ændrede det hele for hende! :slight_smile: Dejligt - og så er en Ex 3 + en bunke selvtillid og “ro” til Kvik det bedste resultat jeg kunne drømme om! :smiley:
Søndag fik vi gået tur i hallen inden den blev proppet - og igen her opbyggede Kvik endnu mere selvtillid og synes at nu var det faktisk helt “ok” :slight_smile:

Så hun har fået kanon udstillingstræning som resultat af den fineste slags - så jeg er super glad! :smiley:

Stort tillykke :flag: til alle med resultaterne og et par gode udstillingsdage. :slight_smile:

Rafflet rundede lige nøjagtigt kr. 25.000,- kroner når vi konverterer de EURO, der kom i kassen - vi kan næsten ikke få armene ned! Jeg ved ikke, om vi er så heldige at nogen ligger inde med billeder, men der var en sand vrimmel af flotte præmer! TAK til alle der bidrog på den ene eller den anden måde; hvad end det var med flotte præmier eller køb af lodder eller begge dele.
VH
Susanne

Kaitlyn fik HP hos Sebastian Pruchniak, og fik en nogle flotte ord med på vejen, da Sebastian ikke har set Kaitlyn før, Kaitlyn tabte NOM til en super flot MCO…
Jeg er rigtig glad for at Kaitlyn kunne deltage på et sådan et stor flot og arrangeret show. Og vi fik da lige en WS Showteaser og flot Kokarde og bedømmelse som souvenir fra WS 2013

Tillykke til alle med flotte placeringer :flag: :flag:

For os der “gør i hittekatte” er det stort, at Miss Bilka blev WW - det er et rigtigt hittekatte-eventyr :slight_smile:

Fellini er sin egen værste fjende så vi blev nr. 0 ud af 1…
Nu er det farvel til udstillinger på ubestemt tid…

[QUOTE=ThildeL;1127956]Fellini er sin egen værste fjende så vi blev nr. 0 ud af 1…
Nu er det farvel til udstillinger på ubestemt tid…[/QUOTE]

Hvad skete der dog, Thilde? :?