Resultater - Odder

Er der ikke snart nogle der kan fortælle noget sjovt fra Odder i dag -joker evt. om både gode og dårlige resultater -gimiggimig

Jyrak har nemlig ikke noget at fortælle - SUK . . . -toshy

Tami hushittekilling på 8-9 måneder blev 3 af 3, havde Raymond Sætre udelukkende vælge med hjertet havde hun helt klart vundet, fortalte han, flaskekilling fra hun var 2½uge, flot applaus fra tilskuerne, og et I love You på udtalelsen…

Tango fik et CACIB og så er det udlandet næste gang…fult tilfreds men bedømmelsen hos Eric Reijers

Først vil jeg sige at det var rigtig hyggeligt at møde så mange her inde fra [bigloony]

Vi havde Løvehulens sunrise oppe ved Marie Westerlund, hun fik EX 2.

Bagefter skulle vi op til Anette Kampf med Kafras Maestro han fik EX 1, og sørme om ikke også han tog biv [smilie=hate-bravo.gif] [smilie=hate-bravo.gif] Wow hvor var jeg stolt af min lille dreng. [smilie=hate-tunz.gif]

Sort tillykke… han er også bare så smuk og dejlig… weeeeeee heeeeeeeeeeejjjjj weeeeeeeeeee

Ja, nu har jeg jo så ikke personlige resultater at berette om, men jeg vil gerne sige mange tak for hyggeligt samvær med så mange her inde fra. Jeg har helt ondt i hængslerne til snakketøjet, for uhhhh der blev kattesnakket hele dagen -høhø -høhø

Stort til lykke til Majbritt P og gemal for den flotte placeringer. Det er nogle meget lækre katte I har -forelsket

STORT Til Lykke med de flotte resultater, og dejligt at høre at det var en go dag -love

Jamen det er simpelthen bare så flot Bente og Majbritt+Brian. KÆMPE TILLYKKE!!!

Ihh hvor jeg glæder mig til selv at prøve en dag -thumbs

Jamen jeg måtte ikke komme med for Frank hvis jeg ikke barberede mig -ked -ked -ked -ked

Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hvor var det rart at se jer -love -love

Desværre nåede jeg ikke slet ikke at snakke nok med jer alle Johnny og Tonya jeg ville gerne have talt meget mere med jer sorry -love -love -love

Kæmpe tillykke Haneben Flot resultat [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif]

Majbritt og Brian puha mit hjerte hamrer og jeg kan slet ikke fortælle hvor glad jeg er på jeres vegne -love -love - ex 1 + BIV -breakdance -dans -dans -dans
-bananer -bananer -bananer

Pia Med englekillinger

Orange Best in Show -storrespekt -storrespekt -storrespekt

og ham forsøger du at putte i alle de transporttasker du kan finde skam dig motocanaglia_nonegiusto motocanaglia_nonegiusto motocanaglia_nonegiusto motocanaglia_nonegiusto motocanaglia_nonegiusto
-bananer -bananer -bananer

Ihhhhhhhhhhh altså den Frank

Men det er der jo ikke noget at gøre ved nu… Men dejligt at møde dig alligevel, og både give og få en ordentlig krammer -love -love[/quote]

Jeg er også meget glad for at kunne kramme dig rigtigt, det er noget bedre en cyperkram -love -love

har du husket at Give Elly hans kram -gruppekram -gruppekram -gruppekram

Hvor var det bare hyggeligt at møde jer… og får rigtig kram af jeg allesammen…

Jeg klare for en gang skyld at ikke være så stresset, som jeg plejer…

Hey Pia tillykke med den lille bandit… Sådan gør man det… -bananer -weee -weee -weee

Vi måtte desværre tage tidligt hjem fra Odder lørdag. Da Vinci havde lige været til bedømmelse og fik sit CAP i klasse 10. Så det var dejligt. Og han skulle vente på nominering -thumbs

Men da vi kom ned i buret til Elektra så hun forfærdelig ud -uha Hele ansigtet var hævet op til det dobbelte… GISP.

Jeg tog hende et smut forbi dyrlægen i Odder inden vi kørte mod Sønderjylland igen -ked -ked -ked
Heldigvis var det “kun” et anfald at nældefeber og hun fik en injektion med binyrebarkhormon og ser i dag helt normal ud igen… pyha. Men sikke en forskrækkelse -blåblå -øøøvvvs

Jeg var så ked af at hun ikke blev bedømt, for jeg havde virkelig glædet mig til det. Men skønt at hun ikke fejlede noget mere alvorligt -høhø

Nååå hvor synd for Elektra. Hvad kom det pludselig af -øøøvvvs
Tillykke med Da Vinci den smukke dreng -love -love

Ifølge dyrlægen har hun reageret allergisk på et eller andet - og det kan ha’ været hvad som helst -ked -ked -ked

Hold da op - så gjorde I det igen - søde Pia og Jean - STORT TIL LYKKE - -blomst -HUG fra os alle her oppe i Nordsjælland -gruppekram

Ifølge dyrlægen har hun reageret allergisk på et eller andet - og det kan ha’ været hvad som helst -ked -ked -ked[/quote]

Håber hun har det godt igen -jegkrydser

Nejjjjj hvor er jeg dog bare ikke opmærksom.

Tillykke til Mr. Orange???

Godt gået, brormand! Sådan mand!

Tillykke til alle med de flotte resultater -bananer -bananer

Så er jeg også klar med resultater fra i går og i dag - må med skam indrømme at jeg faldt i søvn på sofaen en halv time efter jeg kom hjem i går, så computeren blev slet ikke tændt -bleg

Junior fik sit CAGPIB lørdag - og det certifikat skal jeg vist være glad for, for det var der mange der ikke fik. Han fik også at vide at han var for tyk til at konkurrere om BIV’et (og han er altså ikke tyk), men så havde han da fri resten af dagen.

Gizmo slappede i vanlig stil af med fans og andre beundrere omkring sig indtil det var tid til hans første bedømmelse. Han fik rigtig meget ros og blev sørme nummer 4 ud af 6 hankatte.

Søndag var Junior mere rolig på dommerbordet og fik også her et CAGPIB og rigtigt mange pæne ord med på vejen.

Gizmo fik sin madpakke kommenteret på italiensk og så blev han ellers nummer 3 ud af 5 huskattehanner.

Og så kommer mit blær…

Gizmo blev BIS pensionist huskat begge dage

• (uden konkurrence, men det behøver vi jo ikke sige højt), så mig og min dejlige dreng har to dage i træk fået lov at hilse pænt på Jørgen Billing og har to fine pokaler med hjem. Jeg er så stolt af min bamse, der som sædvanlig tog udstillingen i strakt pote, som om hele arrangementet var lavet på grund af ham -hop

Den kat er simpelthen utrolig, Tina…stort tillykke til Jer.
-thumbs