RESULTATER - Ringsted

Jeg vil da gerne lægge for med hvad jeg fik med hjem fra Ringsted

Lørdag

TANA fik CAC
TULSA fik CAP
THjalfe fik CAP- BIV - NOM

Søndag

TANA fik CAC - BIV - NOM og blev CHAMPION
TULSA fik CAP - blev PREMIER
THJALFE fik CAP og glippede NOM, fordi hans mor (ikke mig) absolut skulle ud og trække frisk luft - ØV, men han blev PREMIER

Det var en KANON Week-end - i selskab med alle mulige kendte og ukendte kattegale mennesker.

Så nu kan vi begynde at lade op til næste gang - for vores vekommende bliver det i Nærum d. 28.09 (Læs Racekattens hjemmeside)

Tillykke Lotte :smiley: :smiley: ja det var en hård weekend :smiley: :smiley:
Så lad os endelig lade op inden næste show

Lørdag

Kafra’s White Nikita EX 2
CozyCoon’s Zub Zero EX 1

Søndag

kafra’s White Nikita EX 2
CozyCoon’s Zub Zero EX 1

Tillykke Lotte og Karen :slight_smile: kan KUN være enig i at det var en mega hård weekend

men jeg er på igen i Nærum :slight_smile:

Lørdag

Boromirs Pippin : ex 1 :slight_smile:
Boromirs Merry : ex 2

Søndag

Boromirs Merry : ex 3

Jamen de kommer her

Tukenja’s Lovely Snow Princess EX1 og var op til nom, men tabet nom.
Tukenja’s Lovely Snowfleke EX 1
Kafra’s White Never More EX 3

Boromir Iron Lady Ex 3 [bigloony]

Jamen jamen jamen… jeg glæder mig til en dag selv at starte udstillingskarierren.

Stort tillykke allesammen!!!

Sundisk kuld BIS
Sundisk Cinnamon Beauty CAC, BIV
Sundisk From a Distance EX2
Sundisk Givinchy Xerous Rouge EX1
Sundisk Givinchy Extravagance EX2

Stort tillykke, allesammen! [bigloony] -bananer
Fatter hat af de der fine bogstaver og tal, men man kan vel altid lade som om. -sorry -høhø

Også tillykke fra mig med alle de flotte resultater til de smukke misser -storrespekt -bananer

Ih, nogle fine resultater i alle har fået med hjem [bigloony] -thumbs Flot!

Lørdag:

Luxus Cats Alexander, EX 1, CAP og tabte nominering.

Søndag:

Galliano mødte desværre en dyrlæge, der ikke er enig med min, så han røg i karantæne. Ærgerligt at have en rask kat i karantæne to udstillinger i træk :frowning:

Temple bar - Øv hvor træls. Hvad er han røget i karantæne af de dyrlæger for? :slight_smile:
Tillykke med CAP’et til Alexander.

Det er så ikke “de” dyrlæger - det er den samme…

I Korsør blev han afvist på mistanke om calici på baggrund af hævede lymfekirtler - i Ringsted blev han afvist på calici i udbrud på baggrund af de samme hævede lymfekirtler :frowning:

Han (og Sander) har haft calici. Han fik det med hjem fra juleudstillingen og var møghamrende syg i flere uger, hvor jeg en stor del af tiden måtte håndfodre ham. De har nu begge permanent hævede lymfekirtler og ifølge min dyrlæge (og flere opdrættere/udstillere jeg talte med i Ringsted) er det ikke unormalt, når man har haft calici, men denne dyrlæge mente, at det var ammestuesnak og afviste det pure. Ærgerligt for mig havde DARAK kun sat én dyrlæge på om søndagen, så det var ikke engang muligt at få en “second opinion” og i modsætning til Racekatten godkender DARAK én dyrlæges udsagn i tilfælde af afvisning :frowning:

Sander var så dygtig lørdag - det var faktisk hans debut i en alder af knap 13 måneder, men han tog det med ophøjet ro og vi havde en dejlig dommer, som gerne havde taget ham med hjem -love

Øv hvor er det da træls :frowning:
Men skønt at høre at det gik så godt med Sander og at han tog det så flot -thumbs

Mette - Tillykke med Alexander -love -forelsket
Kan godt huske det med juleudstillingen - og sådan noget øv :frowning: Kan du ikke næste gang have en erklæring med fra din egen dyrlæge, eller det hjælper måske ikke :?

[bigloony] [bigloony] [bigloony]
Hey Tillykke med de mange fine resultater.
Åhhh, Gugger jeg er bare så glad på dine vegne at Tana blev NOM Tillykke.
Og Miss T. Undskyld :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: kast de møgkatte i nakke op deres opdrætter
[smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] Og Undskyld… -ked -ked
I skal da også have resten af vores resultater.
Melina 2 gange Ex 1
Queens Choise Ex 1 lørdag, og EX1 og NOM søndag.
After Dark 2 gange EX 2
Orange Lørdag Ex1 Biv, nom, Søndag Ex 1, Biv, Nom, Bis.
Hilsen Pia -engel

Tak skal du have :smiley:

Første skridt er jo at undgå netop denne dyrlæge og det lykkedes mig da også lørdag, fordi jeg heldigvis kunne genkende hende :slight_smile: Men jeg har besluttet mig for at tage ham en tur forbi Stig Feldballe til en grundig undersøgelse og forhåbentlig en dyrlægeerklæring på, at tilstanden er permanent. I det hele taget blev jeg anbefalet at skaffe en dyrlægeattest, også af en af dommerne, der så ham i karantænen (det var i det rum, deres kufferter blev opbevaret).

Jeg vil dog ikke gøre, som jeg også blev foreslået af en - bortoperere hans lymfekirtler for at undgå problemet. SÅ vigtigt er det heller ikke at udstille ham…

Også et stort tillykke herfra…

Jeg udstillede kun lørdag og vil med det samme sige Tusind tak til alle som var så søde at hjælpe mig frem og tilbage… eller som bar min krykker efter mig… :slight_smile:

Cliffhanger - fik sit første CAC og blev sørme også Nomineret…Jeg var stolt som bare fanden :smiley:
Adventure - vandt sin gruppe og blev ex. 1, men måtte bøje nakken i BIV til en superflot pige
Winerfield… tja… ex. 3 ud af 5… Ikke helt enig med dommeren - (men kan forstå at andre syntes det var superflot fedt at banke mig… I stedet for at se om det nu også var på sin plads - sådan rent standardmæssigt…)Dårlig taber… måske … men den fornemmeste opgave som opdrætter må da være at kende fejlene på sin kat… men hey - vi prøver sgu da bare igen… :smiley: :smiley:

Søndag havde jeg en superfed dag som dommer-elev hos Albert Kurkowski… [bigloony] [bigloony]

1000 tak Pia. . . hehe det bliver jo lidt i familien -forelsket og det var jo bare dejligt at hjælpe din kære mand, med nogle af de praktiske ting (fffniiiiiiiisss)

Jeg ville 1000 gange hellere have en fair bedømmelse, som jeg kan arbejde med.

Men ja en dag Lene slår en af mine misser dine, men på en fair bedømmelse, og så blive jeg pisse stolt, for så har jeg lavet en superflot kat og det er vel det vi alle gerne vil.