Retssag i Randers

På torsdag er der endnu en retssag i Randers, med kattehandleren, denne gang i forbindelse med bedrageri ved salg af sadler, så er nogle i området kan I jo møde op og vise at hun ikke er glemt, heller ikke selv om det handler om sadler i stedet for katte

Straffesag, Tilståelsessager, Almindelige

25-03-2010 kl.10:00. Retssal E. Rettens j.nr.:SS 24-3624/2009

Retsmødet er offentligt

Dommer: Dot Buchtrup

Sagen drejer sig om: Overtrædelse af straffelovens § 279, bedrageri

Anklagemyndighed: PM

Politiets journalnr.: 4200-76141-00269-09

Jamen hun er altså bare helt utrolig, snyder og bedrager hvor hun kan. Når sagerne kommer op med kattene, så vil jeg nok tage afsted.
Ved man mon, om hun stadig handler med katte, eller er det bare lykkedes at gemme sig godt. :?

Det var dog utroligt! Jeg var med til det andet retsmøde, men må nok sige fra her. Hvis det igen var kattene så ville jeg klart komme, men synes jeg vil lade hestefolkene om dette.

Ja det viser med al tydelighed at hvis man er sådan et menneske der mener at snyd og bedrageri er vejen frem, så ændre man sig ikke pludseligt :frowning:

Så er denne dags retssag overstået :slight_smile: uden dom, anklageren bad om at få sagen udsat og det fik hun, hun har måske ment at der lå noget mere begravet. :cool:

Mange hestefolk var mødt op så CK har ikke følt sig helt alene -engel

Gosh altså, nu har hun ikke alene kattefolket, men også hestefolket på nakken. :uha:

Ork jeg tror ikke at det forslår :frowning: efter et politi-besøg blev det kendt at hun har/havde en stor hund i bur, katte i bur, hamstre, og kaniner i haven.

Tingene har ikke ændret sig en døjt selv om huset er byttet ud med en lille lejlighed :lynogtorden:

Jeg fatter ikke, at hun ikke får forbud mod at holde dyr.
Vores retssystem er altså for slattent - når det gælder dyr. :ked:

[quote=Marianne H;353225]Ork jeg tror ikke at det forslår :frowning: efter et politi-besøg blev det kendt at hun har/havde en stor hund i bur, katte i bur, hamstre, og kaniner i haven.

Tingene har ikke ændret sig en døjt selv om huset er byttet ud med en lille lejlighed :lynogtorden:[/quote]

Håber at hun denne gang, udover en klækkelig bøde, får forbud mod at have dyr af nogen slags.

Nogen troede hun havde forbedret sig - skifter leoparden sine pletter?

:(:(:(:frowning:

Hvor er det dejligt at hestefolk er mødt op!

[quote=Marianne H;353225]Ork jeg tror ikke at det forslår :frowning: efter et politi-besøg blev det kendt at hun har/havde en stor hund i bur, katte i bur, hamstre, og kaniner i haven.

Tingene har ikke ændret sig en døjt selv om huset er byttet ud med en lille lejlighed :lynogtorden:[/quote]Det er godt nok bekymrende :uha:

[quote=Marianne H;353194]Så er denne dags retssag overstået :slight_smile: uden dom, anklageren bad om at få sagen udsat og det fik hun, hun har måske ment at der lå noget mere begravet. :cool:
[/quote]
Vides det til hvornår, eller er det på ubestemt tid?

Det vides desværre ikke hvornår den igen kommer for retten, men der vil blive holdt skarpt øje med retslisterne :slight_smile:

Sad desværre i møde med jobcentret i dag - ellers var jeg mødt op - !

Tak for opdatering