Rhapsody 4½ uge

Jeg vil gerne have lov til at vise lidt nye billeder af min singleton Rhapsody, som efterhånden er blevet 4½ uge gammel. Hun synes efterhånden at der er MEGET kedeligt i kravlegården og bruger sin store stemme til at fortælle verden om uretfærdigheden i, at hun skal holdes indespærret, når hun nu så gerne vil ud og udforske verden udenfor. Og ellers forsøger hun selv at bryde ud af sit fængsel. Jeg forsøger at holde stand for hendes klager, da jeg jo gerne lige vil være sikker på, at den lille frøken har lært at bruge bakken, inden hun slippes ud i den “store” verden.

Jeg håber I kan lide den lille “dame”

Sikke en lille pudderkvast - hun er da dejlig.

Men slemme mor sådan at holde hende indespærret, hun skal da ud og have nogen på opleveren!

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Nårrrrr hun er sød :wehuu:

Hvis du ikke gider høre på hendes plagen, så sender du hende bare til mig. Jeg har masser af plads på mit klinkegulv til en lille tissetår hvis det skulle gå galt.
Hvem kan stå for sådan en lille pelstot, nøj hun er sød:wehuu::wehuu::wehuu:
Knus Elin

Hun er godt nok MUMS -love Lige til at tørre støv af med :hjerte:

Nååå hvor er hun sød :inlove:

Jeg kan da godt forstå at hun ikke gidder være i fængsel mere - der er jo så spændende udenfor -høhø

sikke dog en nuttet lille støvkost:hjerte::hjerte:

dejlig mis :inlove:

åhh jeg smelter hver gang jeg ser hende, hun er bare så skøn :wehuu::wehuu::wehuu:

MVH
Gitte

Hvor er hun da skøn :hjerte::hjerte::hjerte: kan du virkelig stå for hendes plagen :slight_smile:

Hun er sød :hjerte:især fordi hun ser lidt betuttet ud :slight_smile:

:wehuu::hjerte:årh hvor er hun bedårende - det lille runde ansigt:hjerte::wehuu:

Åhhhhh…
Det er bare den skønneste alder! Den lille smukling -love

Mig ha…:inlove:

Årrrrrrrrrrrrrrh et fint dejligt lille dyr.:wehuu:

Hun er da slet ikke til at stå for.
Mange gode hilsner
:wehuu:
Mona.
Jo…hende kan jeg godt lide.

Åh … se den lille hale -love