Ribe udstillingen 5.-6. september 2015 - åbent for tilmelding

Der er nu åbent for tilmelding til næste JYRAK udstilling:

Ribe 5.-6. september
Ribe Fritidscenter & Svommebad, Simon Hansensvej 8, 6760 Ribe

Sidste frist for til- og framelding er fredag 21. august 2015 kl. 20,00 - ingen undtagelser.
Efter sidste frist hæfter man for betaling af udstillingsgebyr for katte, der stadig er tilmeldt jvf. FIFe Show Rules.

Hal: Ribe Fritidscenter & Svommebad, Simon Hansensvej 8, 6760 Ribe
Udstillingsdage: Alle racer begge dage
Lørdag: Breed BIS for NFO. Ocikatteklubbens 20 års jubilæum.

Der kan begge dage tilmeldes en ny national klasse “3 generationer”, som er for “hold” af 3 katte i 3 på hinanden følgende generationer, som i forvejen er tilmeldt udstillingen. Deltagelse koster kr. 100,- pr. “hold” - der tilmeldes på tilmeldingssiden, hvor den har sin egen afkrydsningsprik nederst i rækken af klasser.

Inviterede dommere:
Hanne Sofie Sneum, DK - All round
Yan Roca Folch, F - All round
Helene Lis, S - I, III, IV
Stephanie Serraï, S - II, III
Linda Knyova, D - III
Ulrike Wahl, DK - II

Show hotel bliver Scandic i Esbjerg.

VH
Susanne

Jeg har tilmeldt 3 stk allerede og har også meldt mig som steward

Så har jeg også tilmeldt husets hunkat :slight_smile:

Helene Lis og Helene Lis-Glader er det samme dame, der bare er blevet skilt? Begge 2 er fra sverige af ?

Jeg håber på, at jeg kan komme, men jeg må lige se tiden lidt an, før jeg er sikker på, at jeg kan komme derned og derfra! Men håber på, at jeg kan, eeeeeelsker bare at være på udstilling, og har allerede abstinenser :høhø:
Susanne W.: Den 3 generationer har vi da kunne præstere et par gange :rock: Isabella, Magnolia og Ursus Polaris (mor, barn og barn - Isabella er alt for ung til at være bedstemor, det siger hun selv :venter: Så den betegnelse bruger vi ikke :høhø:)

Og så er hotel også booket - nu venter jeg bare på, at der kommer noget om showmiddag også lørdag aften :smiley:

Ja, det er den samme :slight_smile:

Så fik jeg også tilmeldt et par stykker… Hmmm, nu jeg ser hvor show hotellet er, så kunne det være man skulle forsøge at lokke Casper med og overnatte hos hans mor i Esbjerg… Hvis det lige kan lade sig gøre ifht lift :gruble:

Vi skal have buffet, men mere ved jeg ikke endnu :slight_smile: Der dukker sikkert noget op når ferien er slut og køkkenchefen er på plads igen :slight_smile:

mon ikke vi i løbet af de næste 14 dage får tilmeldt 2 stk mco. kunne godt tilmelde glitter allerede nu, men da vi jo meget meget meget snart får lille kaz hjem:høhø::hjerte::inlove::wehu::wehu::wehuu::smelter::hjertehop: og ikke kan huske ems kode osv venter vi lige til vi har stamtavlen i hånden:)

Jaa … jeg/vi kommer jo nok osse trillende med nogle kat IV men kun søndag … hvor mange katte, står endnu hen i det uvisse :høhø:

Jeg kom til at se at mit sidste Helios kuld bliver nøjagtigt 4 måneder om lørdagen :slight_smile: Så jeg har foreløbigt tilmeldt den ene, Eddie (Where Eagles Soar), en sød blåmasket bimseline.
VH
Susanne

Jaja… Så kommer vi alligevel, nu Susanne, Dorthe og Mette plagede så meget :stuck_out_tongue:

Men om det lige bliver lørdag eller søndag er ikke heeeelt fastsat endnu… Men vi kommer med DK Korzhik’s Louis Vallet til hans første udstilling :slight_smile:

Går op og tilmelder Hildi nu :slight_smile:

Jeg kommer en af dagene. Uden kat, men med indkøbsliste til diverse Nullerput. Så jeg håber, at Hittekattene også vil være der? :slight_smile:

Sidder bare og glæder mig til, at der kommer info om dommermiddagen :smiley:
Nu har jeg nemlig fået booket endnu en værelse på hotellet, så Charlie kan komme med Shadow også - og vi glæder os altså ret så meget til den weekend :smiley:

Du må væbne dig med tålmodighed lidt endnu, for køkkenchefen er først retur fra ferie igen på mandag :slight_smile: Vi satser på at vide noget mere midt i næste uge.
VH
Susanne

Hun slæber nok ikke hittekattene med :tihi:
og vi har heller ikke én med denne gang.

kommer huskatte count online så vi ved om der kommer bis/box

Vi skal gøre vores bedste for at huske det :slight_smile: Men vi venter lige lidt endnu - folk er tydeligvis på ferie og tænker ikke så meget på at få tilmeldt katte til udstilling :wink:

Venligst
Dorthe