Ringsted Fugleforening (lørdag)

:thumbup:Tak for en rigtig hyggelig dag…

det har været dejligt og sjovt at være sammen med jer…
Jeg fik i hvert fald hygget og grint…

Det var bare SÅ hyggeligt at møde jer allesammen :thumbup:

jaaaaa det har været SÅ hyggeligt !!!

Ringsted fugleforening havde igen i år sat alle sejl til og havde en rigtig fin udstilling af fugle og kaniner og diverse eksotiske kryb :slight_smile: Fugleedderkopperne var især et hit :slight_smile:

her er et par billeder fra udstillingen :slight_smile:

Jamen så vil jeg da lige blande mig i tråden også :slight_smile:

Tak for hyggeligt samvær og lækker kage :slight_smile:

Lattermusklerne blev rørt “en smule” og hyggebarometeret var da også oppe i top.:slight_smile:

Endnu en tak til alle, for at bringe solstråler ind i en ellers grå og våd lørdag :slight_smile:

Jamen jeg vil gerne prale lidt… :høhø: Min søde bimse blev Mis Ringsted 2… hun charme sig osse ind på folk :tihi:

Det er bare nogen skønne billeder…

Specielt af edderkoppen :stuck_out_tongue:

Min Ramses blev 3’er - selv han hele dagen bare lå stille og ikke rigtig gad noget… det må være størrelsen og den fine røde farve der trak :slight_smile:

Tilllykke til Bimsen Bims og den sikre vinder af førstepladsen -LOL

Er det nu jeg skal prale :? Artos drengen blev Mis Ringsted 1 :thumbup: Og han sang sejrs-sang hele vejen hjem :klapper:

han er godt nok osse sød og meget smuk

Stort tillykke

[quote=Battlestar;267048]Min Ramses blev 3’er - selv han hele dagen bare lå stille og ikke rigtig gad noget… det må være størrelsen og den fine røde farve der trak :slight_smile:

Tilllykke til Bimsen Bims og den sikre vinder af førstepladsen -LOL[/quote]

Stort tillykke… han er også en pragtfuld kat…

Tak for en hyggelig dag, her er nogle flere billeder fra “los mobilos” :smiley:

Kim tog også nogle videoklip på udstillingen :smiley:

[ame=“- YouTube”]YouTube - Kattegale 1[/ame]

[ame=“- YouTube”]YouTube - Kattegale 2[/ame]

[ame=“- YouTube”]YouTube - Kattegale 3[/ame]

ej hvor godt… tak for videoeerne :slight_smile:

der var heller ikke et øje tørt da drengen skulle sige farvel til mis… han var dybt forelsket i den kat :slight_smile:

Det ser ud somom i har haft en rigtig hyggelig dag. Tak fordi at i delte denne oplevelse med mig :thumbup: