Ringsted Fugleforening søger katte i oktober!

Kære kattefolk

På vegne af Ringsted Fugleforening vil jeg skynde mig allerede nu at invitere alle jer dejlige kattefolk til en hyggelig dag eller to i selskab med fugle, gnavere og katte, den 9.-10. oktober i Ringsted hallen…

Vi har de sidste 2 år været med på denne udstilling med vores katte, sammen med nogle af jer kattefolk… men i år vil vi se om ikke der er flere der er med, derfor er vi ude lidt tidligt… :slight_smile:

Det er en stille og rolig hyggeudstilling, hvor folk kommer og ser ens katte og får vi samlet lidt katte til udstillingen, laver vi også en konkurrence blandt kattene… Der er ingen dommere, andet end publikum…

Der er vand på toilettet, men ellers skal man have alt med… Vi skal lige have fundet ud om ikke vi kan låne bure igen i år, så folk ikke skal have det med…

Men har du været med før eller er du interesseret, så skriv datoen bag øret eller smid mig en mail!

Spørg endelig hvis i har spørgsmål! :thumbup:

Venligst
Lena

Artos vil med igen i år :thumbup: Måske jeg finder på at tage Vívil med også :sshh: Det var SÅ hyggeligt sidste år :smiley: :yah:

Det lyder enormt hyggeligt :slight_smile: Hvis du finder ud af det med burene og bordene, så er det næsten en aftale:ok: Hvis der ingen bure er, må jeg vel investere i en sturdie:fløjte:

Jeg er med på en kigger uden kat :yah:

:thumbup: cæsar og yaba er friske på en tur til Ringsted :thumbup:

Sidste år fik I da løst problemet med burene :slight_smile:

Det kan da tænkes, at jeg vil dukke op med en kat eller to…

Jeg vil da se om jeg kan finde nogen at køre med, så jeg kan komme med igen i år

Er det i selve Ringsted Hallen denne gang og ikke over i det der lille hus som sidst?

Hvor lyder det godt med den store opbakning!!! :smiley:

Det er samme sted som sidste år… eneste ændring jeg har hørt om er datoen… :slight_smile:

Annie - kan du skaffe bure igen eller?? :slight_smile:

[quote=LenA - DK EverCatz;398745]Hvor lyder det godt med den store opbakning!!! :smiley:

Det er samme sted som sidste år… eneste ændring jeg har hørt om er datoen… :slight_smile:

Annie - kan du skaffe bure igen eller?? :)[/quote]

Jeg vil gerne undersøge det, men det er ikke sikkert da
Norsk Skovkatterings hobbyudstilling også ligger i oktober.

Dog vil jeg gerne betinge det med at jeg i år IKKE skal hjælpe
med at pakke burene sammen (såfremt jeg kan deltage i
fremvisningen) og bære dem ud i traileren. Lå brak 2 dage efter
sidst. :frowning:

Hvis der er bure vil jeg gerne fylde et bur. Men som sagt betinger det der er bure.

Jeg vil som flere gerne deltage såfremt der er bur til rådighed.Vil være hyggeligt at se jer IRL :slight_smile:

DK Thomani - Lyder godt… du skriver bare når du ved noget ikk… :slight_smile: Så må vi se om ikke alle kan hjælpe til med at få burene læsset på traileren… :smiley:

SÅ folkens!!!

Nu vil jeg meget gerne bede om tilmeldinger!! Jeg har fået styr på burene - vi låner igen af Norsk skovkattering og ringsted fugleforening henter og afleverer for os… Så det er egentlig bare at møde op til en hyggelig weekend med jeres smukke katte…

Skriv venligst til mig, hvis i kan og vil komme! Bare husk at nævne om i kommer lørdag eller søndag eller begge dage og hvor mange katte i har med… :smiley:

JEg kommer med de drenge jeg plejer :slight_smile:

og skal nok sørge for burkort og stemmesedler i år så der er styr på den del !!