Ringsted Søndag.... lidt pral

Det var SÅ fint.

Hold k*ft hvor er han bare lækker, han er bare så flot så flot! Jeg stod og fulgte med, havde helt tårer i øjnene bare da han var til bedømmelsen hos Saetre. Og hold fast det gippede i mig for hver stemme han fik så scenen. Kæmpe tillykke med Mr. Oranges BIS. Og held og lykke med at finde et sted at stille den der gigantiske pokal [smilie=hate-tunz.gif] (sådan een havde der alligevel ikke været plads til på min pokalhylde herhjemme :stuck_out_tongue: ).

Jeg havde simpelthen en 100% hyggelig dag. Det kan jeg sige for første gang. Wulfi var SÅÅÅÅÅÅÅÅ dygtig! Hun er simpelthen så cool, mage til udstillingstemperament skal man vist lede længe efter. Og det var også fedt at se at hun var stor i forhold til sine jævnaldrende (født indenfor samme uge) konkurrenter. Jeg kunne ikke være mere stolt af hende, selvom dommeren gav hende Ex3. Vi fik dog en masse ros, og jeg vil holde på hun havde det fedeste look i klassen - ja selvfølgelig vil jeg det :stuck_out_tongue: .

[bigloony] Tusind tak for super super hyggelig udstilling.

det samme siger jeg :slight_smile:

jeg havde jo min Ramses opppe mod Orange og fik igen en velfortjent afklapsning :smiley: :smiley: men med den kritik jeg fik af Saetre, så var alt tilgivet :stuck_out_tongue: … mange mange fine hjerter og fine store bogstaver og mange komplimenter kan jeg godt leve med :slight_smile: når jeg afgiver førstepladsen til sådan en lækkermås som Orange :slight_smile: den dreng har altså det der special something man ikke kan gøre andet end at elske :slight_smile:

-kramer til dig Pia og Jean med tak for en skøn weekend og selvfølgelig en ekstra godbid til ham med pletterne og den sjove farve :slight_smile:

[bigloony] [bigloony] [bigloony] [bigloony] [bigloony]
Hey Alle tusind tak for alle de søde svar, og dejlige ord omkring Orange.
Men men, Jeg har en Tak til Regitze og Karen som har kørt til den anden ende af landet for at vaske mine 4 katte, så Jean kunne komme afsted på udstilling. I to Gæve koner et tak er bare for lidt, men i vi altid være i mit hjertet, tak fordi i var der for mig da jeg gik ned.
Kæmpe kram til jer begge, og jeg giver middag, når maven igen er hel.
Hilsen Pia -engel -engel

-hop -hop
Tillykke tillykke med Bissén.

Vi vil se frem til en hyggelig aften og middag med dig, men vi ser hellere at du passer på dig selv lige nu og bliver rask. -forelsket

Vi havde det skam sjovt, og Gitze fik os hurtigt -bleg frem og tilbage :slight_smile:

Men har du talt dine katte :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

det var en fornøjelse Pia - dine børn er de rene engle på et vaskebord… og så meget som orange skrumpede i vask - der kunne han lige være i min håndtaske -xxrotflmao

glæder mig til at komme til middag :slight_smile: og ja - vi havde en kanon hyggelig tur… men næste gang du har brug for en hånd med kattevasken - så behøver du bare spørge… indlæggelser og den slags er slet ikke nødvendige for at vi siger ja -xxrotflmao

Se på det på den her måde Karen - jo hurtigere vi kom hjem - jo før kunne du komme til at vaske Zub Z og Nikita :smiley: :smiley:

  • forresten - jeg hørte de mærkeligste lyde fra karens taske på vejen hjem og jeg synes jeg så noget der lignede en plet på hvid baggrund - men det kan selvfølgelig have været hendes lommetørklæde :? :? :?

men se at komme oven på igen :slight_smile: - og hils de 22 vi ikke lige fik vasket i farten :slight_smile:

-kramer + flere -kramer

Jamen tillykke tillykke det er jo bare SÅ flot.

Jeg har også et par resultater:

Søkjær´s Morgan blev lørdag BIS Hankastrat

og

Delisorius De Nira Santagatti, blev BIS Killing Søndag.

Så vi er naturligvis MEGET stolte… [bigloony] -love :smiley: -thumbs

Tillykke! -wehu -partytime

Tillykke! -wehu -partytime[/quote]

Enig -thumbs

Jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal udtrykke det . . . . men det var bare en KANON week-end . . . og herfra kommer der altså bare et STORT TIL LYKKE til både Pia og Jean og til Lene med de skønne Bimser.

Jeg havde jo så lige Tana på scenen om søndagen og hun blev dermed også CHAMPION - og hendes søster og bror blev begge PREMIER og THJALFE var på scenen om lørdagen, sammen med alle de andre flotte kastrathanner.

Kæmpe stort tillykke

-bananer

Jamen altså hvor er det bare flot!!!

Jeg er så imponeret!!!

STORT tillykke til jer alle!!

Spørgsmål. Kom lige til at tænke på
Når vi kører BIS. Kører de forskellige klasser så mod hinanden eller hver for sig?
Tænker på om en premier kører mod en Grand International Premier f.eks., eller? :slight_smile:

Ihh Lene, også stort tillykke med dine Bimser, men du har jo slet ikke plads derhjemme med alt det du ALTID vinder.
Men mange tillykker -bananer -storrespekt