RIP Misser

RIP min dejlige Misser

Må du få det godt i kattehimlen :ked:

:kram:

[quote=Henriette;465650]RIP min dejlige Misser

Må du få det godt i kattehimlen :ked:

[/quote]

Åhhr nej…hvad nu ???
Hvad er der dog sket!!!

:sorry:

[quote=Sannela;465654]Åhhr nej…hvad nu ???
Hvad er der dog sket!!!

:sorry: …[/quote]

Dyrlægen og jeg, blev sidste gang vi var afsted med ham enige om, at blev hans anfald (raseri) meget værre, vil det bedste være at give ham fred. Ikke kun grundet det, men også grundet alle hans små skavanker, og han havde intet imunforsvar og fik dagligt piller.
Og jeg synes det vil være synd at sætte ham igennem flere undersøgelser.

Kære Henriette.
Det gør mig ondt på dine vegne. Hvad er der dog sket, hvis jeg må spørge?
Og et stort :kram:til dig.

[quote=Henriette;465659]Dyrlægen og jeg, blev sidste gang vi var afsted med ham enige om, at blev hans anfald (raseri) meget værre, vil det bedste være at give ham fred. Ikke kun grundet det, men også grundet alle hans små skavanker, og han havde intet imunforsvar og fik dagligt piller.
Og jeg synes det vil være synd at sætte ham igennem flere undersøgelser.[/quote]

Åhr, det gør mig ondt på dine vegne.
Men han har det sikkert bedre nu…

-kramer
Hilsen Lisbeth

Det gør mig ondt.

Jeg føler med dig, det er altid svært at sige farvel.

Hvil i fred, dejlige Misser.
.

Kære Misser …

Åhh misser, nu er din rejse begyndt, og håber du har det godt i dyrehimlen. Misser du var en dejlig kat og en fandens god far. Misser du som er far til mit barn, jeg kan kun sige tak for en dejlig kat du har givet mig. Du var så rar, selvom der kun var få mennesker som kunne komme i nærheden af dig. Du styrede det hele hjemme hos din madmor, og misser, hun savner dig rigtig meget, og hun elsker dig.
Jeg håber du har det godt oppe sammen med alle dyrene, du må hilse mine ildere og mine gamle katte, misser tak for alt og du vil altid være savnet. Dejligt du har fundet freden nu, :hjerte:

:rip:Misser…

RIP Misser - Håber du hygger dig der hvor du nu er henne - Hils mine små engle deroppe også :hjerte:

:hjerte::hjerte:

Sov godt smukke miz

:ked:

-kramer

:kram:

:rip:-kramer God tur til regnbuebroen misser :hjerte:

:kram: :rip: smukke mis.

God rejse lille, kønne Missefyr - hils mine gamle venner, når du når frem :hjerte:

…Sov sødt :ked: :rip:

:trøste:

Kan ikke holde til det, Frede render og miauer og leder…

Ja, det er trist og jeg føler med dig.
Men heldigvis glemmer de før du gør…

:rip::hjerte: