Robin forsøgte at fedte sig ind

Nikita lå på gulvet og tog en slapper - så kom Robin og smed sig over for hende og lagde en pote på hendes :hjerte:
Det så bare så kært ud - han plejer ellers ikke at være så diskret, når han vil i kontakt :smiley:
De lå sådan et stykke tid, men så syntes Nikita vist at det blev lidt småpinligt - hun er trods alt en voksen dame og han kun en stor knægt :høhø:

Så jeg tror ikke, at Robin skal regne med, at han har fået sig en kæreste - selv om han fedter :love2:

Det kan da være at han er ved at tage hendes afvisning af mindre diskrete forsøg til efterretning og nu forsøger en ny metode… Klog lille mis!

Hvor sødt - han vil jo bare elskes af hende også. :hjerte:

Selv om Rags er en voksen kat på 5, smider han sig også for Snehvides fødder. Og det sker da, at hun belønner ham for det - som f.eks. i eftermiddags, hvor han fik en stor slikketur ovenpå hovedet. Så var dagen reddet for ham. :slight_smile:

Åh de skønne katte :wehuu: :wehuu:

Hvor SØDT! :wehuu:

Sød fortælling :slight_smile:

Hihi, den dejlige charmetrold :hjerte:

Hvem ved - en dag belønnes han måske på samme måde som FF’s Rags til tider blir :slight_smile:

Tak allesammen :inlove:

Ja, jeg håber jo på, at de en dag bliver best friends - der er lidt tilløb til det af og til, men Robin er vist lidt for vild :tihi:

Han kan godt gnide sig op ad hende og så få et lille slik på øret - men det opfatter han som opfordring til brydekamp og sådan var det ikke ment :blegne:

Men med smukke Rags og dejlige Snehvide i tankerne, så er håbet lysegrønt :ok:

Cute :slight_smile:

Ham Robin er godt nok en charmebøf

Tak :inlove:

Tak Brita, ja han har gravet sig godt og grundigt ind i mit hjerte, den lille lømmel :love2::love2::love2::love2::love2::love2::love2:

Ja, hvad kan man ønske sig mere, end når de graver sig ind i ens hjertekule.
Når han engang er færdigudvokset bliver han sikkert et fedtebrød, hahaha

Han er killing endnu - tilmed en drengekilling, der jo ind imellem godt kan være for meget. Men hun accepterer ham jo tydeligvis, og det er hovedsagen.:ok:

De kommer nok aldrig til at putte sammen, for sådan noget er Snehvide ikke til. På den anden side har hun allerede flyttet sig så meget i forhold til, hvordan jeg troede hun var, at jeg ikke mere tør spå om, hvor langt det forhold vil udvikle sig.
De har i hvert fald stor glæde af hinandens selskab. :slight_smile:

[QUOTE=kamikaze;860614]Ja, hvad kan man ønske sig mere, end når de graver sig ind i ens hjertekule.
Når han engang er færdigudvokset bliver han sikkert et fedtebrød, hahaha[/QUOTE]

Han er allerede en lille fedter** - og jeg elsker det :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

[QUOTE=FinnFrode;860734]Han er killing endnu - tilmed en drengekilling, der jo ind imellem godt kan være for meget. Men hun accepterer ham jo tydeligvis, og det er hovedsagen.:ok:

De kommer nok aldrig til at putte sammen, for sådan noget er Snehvide ikke til. På den anden side har hun allerede flyttet sig så meget i forhold til, hvordan jeg troede hun var, at jeg ikke mere tør spå om, hvor langt det forhold vil udvikle sig.
De har i hvert fald stor glæde af hinandens selskab. :)[/QUOTE]

Jeg tror også, at de er glade foir hinandens selskab, men om de nogensinde kommer til at ligge i bunke - det tvivler jeg på.:?

Men jeg er bare glad for, at det går godt imellem dem - de tager nogle ture, men det er aldrig alvorligt - heldigvis. :ok: