Jeg er naturligvis interesseret i en der kan tage kattehår, og ikke mindst kattegrus … sidstnævnte synes jeg ikke min Bosch Zoo’o ProAnimal, markedsført “til kæledyr”, klarer særligt godt.
Jeg har pt tæpper overalt, men håber da at en eventuel ny støvsuger lever længe nok, til kunne komme med når jeg flytter til ny lejlighed, uden tæpper.
Jeg har ikke behov for moppefunktion - vil hellere betale det ekstra for en der faktisk kan suge ordentligt.
Lige nu er jeg i tvivl om jeg overhovedet har plads i budgettet, til at kaste penge efter sådan en fætter. Men jeg er også meget usikker på, hvor langt op i pris man egentlig skal, for at få noget ordentlig.
Så alle erfaringer tages i mod med kyshånd!
Hvis det er kan jeg spørge min ex hvilken han har.
Der er en fritgående kanin der i perioder fælder en del. Og der ligger ingen pumler rundt omkring, så enten tager den også dem, eller også er kaninen godt trænet
Roomba. Vi er på nr. 2. Den første med en mere børste agtig rullebørste var bedre til kattehår på måtter. Denne er dog også OK, især hvis man lige banker filteret af hver gang man tømmer den Skal vi købe igen går jeg “ned i model” og napper en af dem med børste-agtige rullebørster