Er der nogen af jer der har erfaring med denne:
Der står: Er især velegnet til hjem med kæledyr
Er der nogen af jer der har erfaring med denne:
Der står: Er især velegnet til hjem med kæledyr
Jeg tror det er en magen til min Robine…hun havde travlt da jeg kørte hjemmefra idag og jeg håber hun står og er fuldt opladet når jeg kommer hjem, så jeg igen kan trykke hende i navlen så hun støvsuger igen.
Jeg er SÅ glad for Robine…men retfærdigvis skal der også skrives…hun kan IKKE erstatte en 100% støvsugning…men det hun tager (og det er meget) er jo væk
Tak
Jeg er godt klar over at den ikke kan komme helt ind i hjørner og kroge som en alm støvsuger, men kan den komme over dørtrin?
Vi har også en - Marius - og jeg er rigtig glad for ham. Han kan godt kravle over dørtrin, men kun den ene vej. Det er så lidt irriterende… Han er rigtig godt til at tage de hårtotter Miv efterlader, men jeg bruger altså en almindelig støvsuger til den “normale” rengøring. Denne her går ikke nok i bund synes jeg - men den gør, at jeg ikke kommer hjem til et tæppe der er fyldt med sorte totter hver dag. Det er altså dejligt…
Tak
Nu har jeg trægulve, og det er irriterer mig mest er alt det grus kattene slæber med rundt, mon den kan tage det??
[QUOTE=Prinsessejulie;800449]Tak
Nu har jeg trægulve, og det er irriterer mig mest er alt det grus kattene slæber med rundt, mon den kan tage det??[/QUOTE]
Det er jeg helt sikker på, jeg bruger den også i det rum hvor jeg har kattebakken til at stå - på trægulv - uden problemer…