Rock`n Roll cats & dog

Jeg ved ikke om i kender denne side , men jeg fandt den forleden dag…en rigtig cool side hvis man ligesom mig og mine katte gerne godt kan li´ting fra " The dark side" :stuck_out_tongue:

SKAM DIG!! Den side har jeg slet ikke råd til at kende!!!

Åååååårh se den her… SKRIGER den ikke Slytherin? (jo den gør) :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Jeg har lige bestilt den der hedder Laughing skulls til kattenes julegave :slight_smile:

Den er osse fed :smiley:

Uh hvorfor har jeg ikke lige €40 liggende i en skuffe?!?

Wow - Snehvides “måske-bror Sammy” bliver bare så cool. :smiley:

Kattene fik deres julegave tidligt i år…kisten/sengen kom med posten idag …rigtig god kvalitet …ekstra betræk både til puden og selve kurven…rigtig god og hurtig service og det bedste er at kattene elsker den :slight_smile:

[ATTACH=CONFIG]53319[/ATTACH]

[QUOTE=catterclaws;736605]Kattene fik deres julegave tidligt i år…kisten/sengen kom med posten idag …rigtig god kvalitet …ekstra betræk både til puden og selve kurven…rigtig god og hurtig service og det bedste er at kattene elsker den :slight_smile:

[/QUOTE]
:lol: :lol:
ROTFL… Nej Grev Zutti, du får ikke sådan en, selv om du har gebisset til det… :smiley: :høhø:

Tillykke med - øh - hvilestedet, godt de kan li’ den :slight_smile:

(Jeg har faktisk ledt efter en aflang katteseng med faste sider -så de ikke skvatter ned mens de sover - til deres yndlingshylde. Meeen, nej…)

Hahaha, Ann!!
Det er ski da ellers lige i Grevens ånd! :slight_smile:

Fed side! (men dyrt)

/Mette - der tænker på hvor længe der mon går før Ibber, får sane én også! G

Jeg er FRISTET!!! Det ville være SÅ perfekt! Fa’ens at jeg ikke kendte den side inden halloween… (eller… det er nok meget godt, så havde jeg været rabundus nu)

Uh altså… den Slytherin-kiste-seng… sååååååk

[QUOTE=Mette Mejdahl;736611]Hahaha, Ann!!
Det er ski da ellers lige i Grevens ånd! :slight_smile:
[/QUOTE]
Hm. Enten er han langsynet, eller osse har han evner :uha:
For nu sidder han altså her og kigger meget intenst på mig…

Men, nej… :regler:

De er håndlavet og i rigtig fed kvalitet…siden kan anbefales

[QUOTE=TrekkieGrrrl;730096]Åååååårh se den her… SKRIGER den ikke Slytherin? (jo den gør) :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Altså… du sparer jo sårn set 19 €… OG kattene skal vel også mærke at det er jul! :tihi:

Ahaha… Dér fik du hævn over synsbedragene, hva? :wink: POirke til min dårlige samvittighed OG min elendige økonomiske sans på EN gang :wink:

Uh altså… ja den er jo på tilbud og alting… meeeen stadig DYR

[QUOTE=TrekkieGrrrl;736694]Ahaha… Dér fik du hævn over synsbedragene, hva? :wink: POirke til min dårlige samvittighed OG min elendige økonomiske sans på EN gang :wink:

Uh altså… ja den er jo på tilbud og alting… meeeen stadig DYR [/QUOTE]

Fnis :tihi:

…men der er garanteret plads til ALLE kattene i een! Du er nødt til at prøve!
Og farven vil virkelig være flot til Ib, det er jeg SIKKER på.

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:

Joooo lille Ibber SKAL da bare have sådan en, kom nuuuuuu…

:lol: :lol: :lol:

Godt min konto er tom :tihi:

Brian ønsker sig denne her:

Jeg HAR fortalt ham, at han ønsker sig godt foder endnu mere :smiley: