Rocky Balboa

det er med sørgelig baggrund, at jeg har fundet dette forum. Min elskede ven gennem 11 år, Rocky Balboa, måtte aflives for nylig. Jeg har kikket på nogle killingesider for at se om jeg kan holde tanken om en ny mis ud. Der går vist lidt tid.

:velkommen: til - er da ked at at det er pga så triste omstændigheder, at du er kommet herind :frowning:
En trøste -kramerer sendt afsted til dig…
Jeg mistede selv min Felix i februar sidste år - Jeg fik Gizmo et par måneder senere…
Han kom ikke til for at erstatte Felix, men det hjalp mig meget igennem savnet…
Men det er kun dig selv, der kan mærke, om du er parat eller ej :slight_smile:

:kram:

du er kommet til det rette sted - jeg tror alle herinde har prøvet at miste et eller flere af vores elskede dyr og venner gennem mange år - det kan være så uendeligt hårdt…

vi deler en fortælling herinde… når vi siger farvel til vores dyr - så siger vi ikke farvel, men på gensyn. For de venter på os for foden af regnbuebroen og GLÆDER sig til den dag vi kommer og henter dem så vi kan krydse broen sammen

og mens de venter, så leger og hygger de med alle de andre dejlige dyr der også går og venter… og fortæller hinanden om de dejlige ejere som en dag kommer og henter dem og som de savner og kigger ned til ind i mellem.

De er raske, glade og har det godt… det er en god ventetid… og de ved at uanset om du en dag får en lille ny ven - så glemmer du dem aldrig…

uanset hvad - så ønskes du :velkommen: herind

:kram:

:velkommen::velkommen::velkommen:

Og din Rocky må hvile i fred . Tænder et lys for ham:hjerte:

Velkommen, trods de triste omstændigheder -kramer

:velkommen::velkommen:

R.I.P Rocky:pote:

Velkommen herinde :slight_smile:
Kondolerer!
Husk, du kan aldrig få en ny af den samme.
Men du kan let få en anden lille personlighed, som gerne vil give dig sin tillid og kærlighed, så du kan blive trøstet. Få en anden kat, som trænger til et nyt hjem, så hjælper I hinanden.
Mon ikke der ligger et internat i Ålborg - de lokale herinde kan sikkert hjælpe med en adresse :slight_smile:

Der er mange herinde, som har besøgt et internat, og som kom hjem med den kat, der aktivt valgte dem. Det varmer om hjertet :slight_smile:

Hej og velkommen til.
Det er hårdt at miste en gammel ven, som har delt ens i liv gennem mange år, men giv din sorg den tid, der skal til. Når du er klar til en ny kat, kan det måske være en idé at finde én, der er helt anderledes end din Rocky (race, alder, køn, farve). Under alle omstændigheder er alle katte forskellige personligheder og livet med en ny kat giver oplevelser, man ofte slet ikke havde forestillet sig.
Jeg vil også gerne lægge et godt ord ind for kattehjemmene, hvor der findes rigtig mange dejlige, selskabelige og velopdragne voksne katte, der har været vant til et godt liv sammen med mennesker, men af en eller anden grund har mistet det. Og ellers kan du jo også her på Kattegale, finde en del katte (med og uden stamtavle), der har brug for omplacering.
Der er mange muligheder, men hvis ikke man kaster sig ud i det, går man helt sikkert glip af noget. :slight_smile:

Velkommen til…
Håber du bliver glad for at være her og at du engang finder en ny ven.

Hejsa og velkommen til :velkommen:

Håber du bliver glad for at være her og at du med tiden finde ud af om du skal have en ny. Et kæmpe :kram:til dig.

Og jo der er massere af dejlige katte på internatet i Aalborg øst, var derude i sidste uge og havde da også nær taget en med hjem :ups: