Rødekro 5/12 2009 hjælp

Der står det helt rigtige på min mail, og at betalingen er registreret, Mon de venter med at verificere overførslen til d.29-11 hvor de lukker for ændringer osv.

der er trukket på min konto både for mad og udstilling … så jeg tro pil har ret i der er ged i det

Altså I to…I har lige givet mig stress :tihi:

Har fluks sendt en mail til rette vedkommende så jeg forhåbentlig kan ånde lettet op :kryds:

Så må jeg vel også hellere sende en mail

syntes det er bedst … mine penge er trukket kan jeg se . Pils mand som også har med det at gøre sagde han kunne se jeg havde meldt til maden , men der var ged i mailen derfor havde jeg ikke fået en mail på maden

Jeg har sendt en mail nu, og kan så bare vente på et svar. :kryds:

Jeg har lige modtaget svar. Alt er ok med min tilmelding, både hotel, mad og Gizmo :thumbup:

Så skal du bare lige have det samme at vide :kryds:

[quote=Gizzemissen;295619]Jeg har lige modtaget svar. Alt er ok med min tilmelding, både hotel, mad og Gizmo :thumbup:

Så skal du bare lige have det samme at vide :kryds:[/quote]

Hvor sendte du den hen? For jeg har ikke fået svar på mit endnu.

Til Anders Lorentzen på [email protected]

Ok så prøver jeg lige at sende den til ham også, for jeg har sendt den til kasseren.

Det er der altså ikke. Vi trækker pengene i den rækkefølge vi for skrevet folk ind i systemet - så rolig nu, ting tager tid :slight_smile:

Nu har jeg vært inde og se kan se der er trukket ihverfald for udstillingen…

Tak, hvis jeg er mere rolig falder jeg ned af stolen. :tihi:

Men det er nok også bare det for mit vedkommende at jeg blev nervøs for om jeg kunne blive lukket ind, for jeg forhørte mig i banken i går, og de penge som står til TICA udløber 2.12 hvis i ikke fik dem verificeret.
Og jeg vil så nødig gå glip af en weekend i selskab med andre kattetossede folk.