Rødovre - Racekattens dommerfordeling

Så er den sidste kommet :smiley:

http://www.racekatten.dk/default.aspx?pageid=270

Heller ikke her har jeg fået mit ønske opfyldt, men 1 ud af 3 er da bedre end ingenting :wink:

Jeg skal til Fabrice Calmes, som jeg kender af udseende, men ikke har nogen idé om som dommer - nogen, der kan give en anmeldelse ?

Jeg fik 1 ønske opfyldt jubiiii :slight_smile:

Der skal vi til Spijker - han kunne godt lide Betty i Vorbasse :slight_smile:

Og her blev det så Lone Lund . . . . . det er første gang vi skal prøve hende - og hende er der jo delte meninge om :tihi: så det er jeg godt nok spændt på :muhaha:

Vi har haft Missebarnet til LL, og det var en ganske udmærket oplevelse :slight_smile:

KOR skal til Mira Fonsén:ok: Jeg kan kun være tilfreds med dommerfordelingen i alle tre klubber, da jeg har fået alle dommerønsker opfyldt.)

Skal op til Spijker -

Og nu må det godt snart blive lørdag

Windsor skal op til Britta Busse
Catharina og Cooper skal op til Bette Lind :S
Dragen skal op til Beverly Elian

Fuld tilfredshed her i Valby, for også Racekatten har efterkommet mit dommerønske :slight_smile: Angus og de øvrige grp. IV NFO skal bedømmes af Bette Lind - me like :thumbup:

Vi skal til Bette Lind med Magnus. Det er såmænd ok, har en formodning om, at han nok skal falde i hendes smag :slight_smile:

Jeg kan rigtigt godt lide Fabrice! Han har i mange år været på min top 5 - jeg synes han håndterer kattene fint, og på birma synes jeg han får øje på de rigtige ting, også dem der er lidt svære at få øje på. En behagelig mand, som jeg sætter stor pris på. Af gode grunde ved jeg jo ikke lige om han duer til BUR, men han er heller ikke værst til EUR, så jeg ville bare lige så stille glæde mig, hvis jeg var dig :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;806863] så jeg ville bare lige så stille glæde mig, hvis jeg var dig :slight_smile:
[/QUOTE]

Det vil jeg så gøre :slight_smile: Det vigtigste er, hvordan han håndterer kattene - resten er icing on the cake :slight_smile:

[QUOTE=Susanne W;806863]Jeg kan rigtigt godt lide Fabrice! Han har i mange år været på min top 5 - jeg synes han håndterer kattene fint, og på birma synes jeg han får øje på de rigtige ting, også dem der er lidt svære at få øje på. En behagelig mand, som jeg sætter stor pris på. Af gode grunde ved jeg jo ikke lige om han duer til BUR, men han er heller ikke værst til EUR, så jeg ville bare lige så stille glæde mig, hvis jeg var dig :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Jeg har gået steward hos ham i Vorbasse, og lærte en masse også lidt om birmaerne. Synes han er rigtig dygtig, og håndtere kattene rigtig fint, og jeg vil helt klart gerne have min kat op hos ham igen. Synes han får øje på mange ting.

Han er bare sød og behagelig og han elsker kattene på hans bord . . . . har haft ham flere gange, og min kat har haft gode oplevelser med ham :slight_smile:

Vi er fået Mira. Total ynglings dommer… :tak:

Uhh nu må det godt snart blive lørdag :høhø:

:slight_smile:

Hvor i Rødovre er det mon ??

Måske mig og Nabo kommer og lurer.

På Rødovre Parkvej - det er den, der går mod vest fra Rødovre Centrum.
Bus 13 fra Bellahøj og Flintholm mod Glostrup går lige til døren. Det er nemt nok. :slight_smile:

Jeg kommer også som tilskuer. Du må endeligt hilse, hvis du får øje på mig - og jeg skal nok lade være at fotografere dig. :tihi:

Jeg tror også at 6A kører lige til døren. Det er i hvert fald den jeg regner med at tage :slight_smile:

Ja, den kører derud ad Vesterbrogade og Roskildevej - og op til 8 gange i timen om søndagen … :slight_smile:

så fik jeg også lige overblik

Lone Lund - Cameron Poe
Brtta Busse - Cliffhanger
B. Elian - Onslow